Foto: Anders B. Jakobsen ©
AFSTEMNING
Brøndby IF spillede fredag aften 1-1 med FC Nordsjælland. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller.
Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod FCN?
Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod FCN?
Udløber: 3. maj 2026 11:05
Gennemsnit
Afgivede stemmer: 81
- P. Pentz
- L. Binks
- N. Vallys
- D. Wass
- S. Fukuda
- M. Divkovic
- M. Frøkjær
- J. Vanlerberghe
- R. Canut
- J. Ambæk
- B. Slisz
- O. Villadsen
- M. Lahdo
- E. Dennis
- O. Sow
- V. Poulsen

Deltag i diskussionen
Budnitz 1 måned(er) siden
Frøkjær er grænseløst irriterende at se på for mig.
Sow er bare til grin.
andreasgh 1 måned(er) siden
Sjovt, sådan har jeg det med Nicolai Vallys.
Budnitz 1 måned(er) siden
Trist tid for vores klub.
Vild Kimfort 1 måned(er) siden
Også mindre god kamp af Wass, Frøkjær, der virkede for amibtiøs i sit spil, og Ambæk, der var helt på månen.
Men rigtig godt indhop af Lahdo, og Divko, der var ret anonym i første halvleg, spillede sig flot op i anden, og det var godt sat ind. .
---
Oliver_ritz
Betalende bruger
1 måned(er) siden
batigol2 1 måned(er) siden