Foto: Teis Markfoged ©
NYHED
U/17-spilleren August Harritsø har sat sin underskrift på sin første kontrakt med Brøndby IF.
August Harritsø skriver kontrakt med Brøndby IF
August Harritsø rykkede i sommeren 2020 fra Hjørring til Brøndby IF. Her er han gået ind på klubbens U/17-hold. Det var egentlig meningen at han skulle spille venstre back, men særligt i foråret har han fundet formen som angriber. Læs mere om det her.
Nu har han også skrevet under på sin første kontrakt med Brøndby. Harritsø har skrevet under på en aftale, som løber til den 31. december 2022.
- Jeg har skrevet under med Brøndby, fordi jeg synes at jeg har udviklet mig meget, og jeg regner med at fortsætte den udvikling. Det har hele tiden været mit mål at skrive kontrakt med Brøndby siden skiftet, lyder det fra August Harritsø til 3point.dk.
August Harritsø er årgang 2005 og fylder 16 år til november.

Deltag i diskussionen
Philip
Top gode
Top enige
30. april 2021
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
30. april 2021