Foto: ©
NYHED
Unge Mathias Flaga Olesen har prøvetrænet i Brøndby Masterclass. I dette interview fortæller han, hvordan det gik, og om sin opvækst i Luxembourg. I sidste uge havde Brøndby U/19 besøg af midtbanespilleren Mathias Flaga Olesen. Han spiller ungdomsfodbold for Luxembourg, hvor han har boet de seneste 11 år af sit liv. Han henvendte sig selv til drømmeklubben Brøndby og fik lov til at komme og prøvetræne. Det var en god oplevelse for den unge midtbanespiller, selvom der var lidt bump på vejen og det umiddelbart ikke ligger i kortene, at han skal tilbage til klubben. - Jeg har altid været Brøndby-fan og har altid forsøgt at komme på stadion, når jeg har været i Danmark. Klubben tog rigtig godt imod mig, og jeg havde fire rigtig gode dage i Brøndby, selvom jeg blev skadet allerede den anden dag i en træningskamp, siger Flaga til 3point.dk. - Brøndby har altid været en drømmeklub for mig, men jeg er ikke sikker på at jeg skal tilbage. Spilsystemet synes jeg ikke passede så godt til min spillestil, og derfor havde jeg svært ved at vise mine bedste kvaliteter. Men der kan jo ske meget over tid. - Mine dage i Brøndby har givet mig et godt indblik i, hvad der skal til for at gøre sig gældende i Danmarks bedste klub.
Flaga prøvetrænede i Brøndby Masterclass: Har givet et godt indblik i, hvad der skal til for at gøre sig gældende i Danmarks bedste klub
Unge Mathias Flaga Olesen har prøvetrænet i Brøndby Masterclass. I dette interview fortæller han, hvordan det gik, og om sin opvækst i Luxembourg. I sidste uge havde Brøndby U/19 besøg af midtbanespilleren Mathias Flaga Olesen. Han spiller ungdomsfodbold for Luxembourg, hvor han har boet de seneste 11 år af sit liv. Han henvendte sig selv til drømmeklubben Brøndby og fik lov til at komme og prøvetræne. Det var en god oplevelse for den unge midtbanespiller, selvom der var lidt bump på vejen og det umiddelbart ikke ligger i kortene, at han skal tilbage til klubben. - Jeg har altid været Brøndby-fan og har altid forsøgt at komme på stadion, når jeg har været i Danmark. Klubben tog rigtig godt imod mig, og jeg havde fire rigtig gode dage i Brøndby, selvom jeg blev skadet allerede den anden dag i en træningskamp, siger Flaga til 3point.dk. - Brøndby har altid været en drømmeklub for mig, men jeg er ikke sikker på at jeg skal tilbage. Spilsystemet synes jeg ikke passede så godt til min spillestil, og derfor havde jeg svært ved at vise mine bedste kvaliteter. Men der kan jo ske meget over tid. - Mine dage i Brøndby har givet mig et godt indblik i, hvad der skal til for at gøre sig gældende i Danmarks bedste klub.

Deltag i diskussionen