Foto: Mikkel Joh / Joh-Foto ©
Mads Juel Andersen: Vil aldrig sige nej til Brøndby
En gang Brøndby, altid Brøndby.
Det bliver der ofte råbt fra tribunerne, når store Brøndby-profiler takker af i den gule trøje.
Og selvom det tidligere Brøndby-talent kun nåede én pokalkamp på Vestegnen, er det ord, Mads Juel Andersen har taget til sig.
Han drømmer nemlig om en dag at vende tilbage til sin ungdomsklub. Det fortæller han i et interview til Tipsbladet.
– Jeg vil aldrig sige nej til at skifte til Brøndby. Det er svært. Jeg er stadig ung, men jeg tror altid, at folk, der er vokset op omkring Brøndby, har en lille drøm om at spille for klubben, hvis man ikke har fået gjort det.
– Min far har sagt, at det var ikke ham, der gav mig disciplinen. Det var Brøndby, der gav mig den. Brøndby er bare en stor klub, så det har selvfølgelig indflydelse, siger han til Tipsbladet.
Siden Mads Juel Andersen forlod Brøndby i 2018, har midterforsvaren brugt de fleste år i England, hvor den i seneste sæson stod på otte kampe i Premier League med en enkelt scoring imod West Ham United.
– Nu har jeg været i England i mange år, og jeg kan godt lide det. Jeg vil aldrig sige, at jeg bare skal være i engelsk fodbold i resten af min karriere.
– Vi må se, hvad der kommer til at ske. Nu handler det om at spille noget bold, siger Mads Juel Andersen til Tipsbladet.

Deltag i diskussionen
Brøndby85
Betalende bruger
26. december 2024
TRON 26. december 2024
Brøndby85
Betalende bruger
26. december 2024
TRON 26. december 2024
Brøndby85
Betalende bruger
26. december 2024
thorrium 26. december 2024
Han ville have ondt i armene med alle de armbøjninger du stadigvæk mangler.
Brøndby85
Betalende bruger
26. december 2024
TRON 26. december 2024
thorrium 27. december 2024
Han er i gang på 6 dagen. Og han er ikke engang halvvejs. Når han er færdig vil han have muller så store som Ruben Baggers lårbasser.
TRON 27. december 2024
Brøndby85
Betalende bruger
27. december 2024
Nu er jeg nød til at gå sidelæns igennem en døråbning.
thorrium 27. december 2024
Brøndby85
Betalende bruger
27. december 2024
olemartin.dk 26. december 2024
Brøndby85
Betalende bruger
26. december 2024
TRON 26. december 2024
Brøndby85
Betalende bruger
26. december 2024
En forsvarspiller inkl. målmanden skal være pasningsstærk og deltage i det fremadrettede spil. Derfor har vi Pentz, Rasmussen, Alves og Vanlebergue, og ikke MJ Andersen.
TRON 26. december 2024
Det er ikke alle spillere i en trup som behøver at være dribblere.
De vigtigste parametre for en forsvarer hovedspil, tacklinger samt dækning af modspiller.
Men det er nok for avanceret for en som dig
Brøndby85
Betalende bruger
27. december 2024
TRON 5. januar 2025
TRON 26. december 2024
Det er skidt at han ikke rigtig fik chancen i trøjen.
Helt klart at der er en ømt punkt omkring de tabte sønner i klubben...
Semperfi
Betalende bruger
27. december 2024
TRON 5. januar 2025
---
ZnapZ 26. december 2024
Man kunne starte med at smide en kontrakt efter Vraa:( Må om 1 arbejdsdag forhandle med andre klubber.
Eller lade ham gå og hente noget andet ungt under 20.
TRON 26. december 2024
Mads Juel er plug'n'play med heftig erfaring. Kæmpe forskel
ZnapZ 26. december 2024
TRON 26. december 2024
Det ser man når man ser ham spille. Championship er langt hårdere end Superligaen hvad den slags angår. Har man ambitioner om succes i Europa, kunne Mads Juel være en vigtig brik.
Kristianbs 27. december 2024
TRON 27. december 2024
Det kan der ikke være 2 meninger om...
Kristianbs 27. december 2024
TRON 5. januar 2025
Bornholms_Granit 27. december 2024
Det vil så i mine øjne kræve en afgang at formentlig Lauridsen da der ellers vil være for mange om pladserne, især hvis at vi går over til en 4 back kæde.
---