Foto: Teis Markfoged ©
Marinus Larsen går glip af U/19-landskamp mod Tyskland
Da Brøndby IF fredag aften tabte på udebane mod FC Nordsjælland i U/19-Ligaen, måtte Marinus Larsen lade sig udskifte er lige knap tyve minutters spil. En mindre fiberskade i låret lød dommen på.
- Jeg skulle lægge en lang aflevering, og der mærkede jeg noget, som satte sig i forlåret. Det viser sig, at det er en lille fiber, som vil tage cirka en lille måneds tid, siger Marinus Larsen til 3point.dk.
Med en lille måned ude går midtbanespilleren dermed glip af sæsonens sidste kamp for årgangens danske U/19-landshold. Tyskland er modstander i Hobro den 11. maj. Faktisk er sæsonen nok slut for Larsen, da de blå/gule slutter U/19-Ligaen af den 28. maj hjemme mod Silkeborg IF.
Marinus Larsen var sammen med klubkammeraterne Christian Friedrich og Valdemar Kwasniak blandt de 17 oprindeligt udtagne til den danske landsholdstrup, og de to sidstnævnte er stadig at finde i truppen, som ellers har ændret sig en del.
Se den oprindelige danske trup her og den seneste reviderede trup her.

Deltag i diskussionen
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
10. maj 2022