Mathias Jensen
Foto: Ian Nielsen / Ian Foto Sport ©
NYHED

Mathias Jensen og Gustav Nøhr støder til træningslejren

 
U/19-spillerne Mathias Jensen og Gustav Nøhr rejser søndag til Portugal, hvor de tilslutter sig Superliga-truppens træningslejr.

    • Mathias Jensen
    • Nanna Møller Karlsen
      2. februar 2025 - Klokken 08:12
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    2. februar 2025 - Klokken 08:12

Partner på alt indhold på træningslejren: GF Forsikring Nordsjælland og Storkøbenhavn – Vil du have et tilbud på dine forsikringer? Så ring på 72 24 41 80 eller besøg hjemmesiden.

3point.dk i Algarve: Brøndby IFs Superliga-hold er aktuelt på træningslejr i Portugal. Søndag støder yderligere to spillere til truppen.

U/19-spillerne Mathias Jensen (årgang 2005) og Gustav Nøhr (årgang 2006) rejser begge til Portugal. De spiller begge på den centrale midtbane.

Også U/17-cheftræner Viktor Kynde rejser fra Danmark til Portugal for at være en del af træningslejren. Den anden vej tager U/19-cheftræner Jesper Christiansen, som har været en del af første del af træningslejren.





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      2. februar 2025   

  • Der findes ikke et bedre tidspunkt, at være U19 senior med en drøm om Brøndby Stadion. Jeg hepper på dem.
    3 enige

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Rettidigt omhu.
    1 enig

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Gustav Nøhr imponerede mig i træningskampen hvor han deltog. Glæder mig til at se om han kan fortsætte med at lægge på.
    1 enig · 1 god kommentar

---

  • Kenneth
  • Kenneth
    Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Var det planlagt eller tegn på at en ny midtbanespiller ikke hentes i dette transfervindue?
    1 god kommentar
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Top kommentator
      Top enige
        2. februar 2025   

    • @Kenneth, jeg tænker det sidste.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 8 flere kommentarer

  • Jux1964
  • Jux1964
    Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Det ligner at vi ikke henter en forstærkning for Rado og at vi så henter et par ungdomsspillere virker for mig lidt uforberedt
    2 enige
     
    • Jeroe
    • Jeroe
      Betalende bruger
        2. februar 2025   

    • @Jux1964 Men hvis det lykkes er det virkelig en god historie.

  • JJOLSEN
  • JJOLSEN
    Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Nu skal Mathias Jensen gribe chancen.
    Måske den sidste han får, inden han kontrakt udløber. Niels Frederiksen og Jesper Sørensen har bragt for få unge frem og givet endnu færre chancen for at vise sig frem.
    Jesper Sørensen har i nogle kampe ikke haft en fuld bænk, hvorfor ikke fylde ud med unge?
    Frederiksen og (især)Sørensen har tabt for mange af de unge på gulvet, nogle af dem har vi givet mange penge for.
    Håber Birk kan tænde gnisten og troen hos vores unge spillere igen.
    2 enige · 2 god kommentar

---

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      2. februar 2025   

  • Det vil ærgre mig hvis Matthias Jensen, ikke får en ny kontrakt og rykkes op i A-trup.
    Måske ikke det største talent, men han virker som en ung mand, med sunde værdier og en god indstilling.
    3 enige

  • Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Hellere satse på MC, end hente en middelmådig spiller ind..
    3 enige
     
    • Brøndby85
    • Brøndby85
      Betalende bruger
        2. februar 2025   

    • @TibblingLove - enig, men så skulle vi ikke have sluppet Rado, før at vi havde papir på den rigtige afløser.

    Se 8 flere kommentarer

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      2. februar 2025   

  • Endnu en god historie fra vores klub, jeg synes der kommer den ene gode historie efter den anden fra vores klub her i vinterpausen, man får ikke en chance for at være en pessimistisk NejHat, det fame uhyggeligt. Det ser ud til at klubben - Walk The Way They Talk - De unge fra Masterclass er virkelig blevet prioriteret.....Det meget positivt at være vidne til............FORZA BRØNDBY
    2 enige

---

  • Arenzano
  • Arenzano
    Betalende bruger
      2. februar 2025   

  • Tror at vi præsenterer en midtbanespiller i morgen. Vi har behov for en Rado type - en der i tillæg har en bedre teknik. Vi skal øge vores chancer for at vinde pokalen og kvalificere os til Europa - ikke tage en chance med ikke at have denne type spiller. Selvfølgelig er det bedre at vælge vores MC spillere end en middelmådig erstatning udefra - men det er forhåbentlig ikke de to ting vi skal vælge imellem. FB har også gjort det klart at vi har behov for at styrke midtbanen. Det sker i morgen og må MC’erne blive klar når vi sælger Nartey og Bischoff i de kommende vinduer.
    2 enige · 2 god kommentar




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder