Foto: Freja Borne ©
Medie: Brøndby er ude efter Amin Boudri
Brøndby har allerede styrket offensiven med Patrick Mortensen denne sommer, men det er potentielt ikke den eneste, klubben kommer til at tilknytte.
Tipsbladet erfarer, at Brøndby er særdeles interesserede i at købe svenske Amin Boudri fra Los Angeles FC.
Boudri kan både spille på den offensive midtbane og kanterneo og beskrives som en spiller med en god fart i støvlerne.
Den svenske U/21-landsholdsspiller har dog ikke været en succes i det amerikanske, hvor han altså allerede er på vej væk efter blot et halvt år i klubben.
Derfor vil LAFC også gerne have deres investering retur, fra da de hentede ham i svenske GAIS for 25 millioner kroner, hvis han skal sælges allerede nu.
Opholdet i MLS har været plaget af få spilleminutter og skadespauser. Men i Sverige blev Boudri til gengæld beskrevet som en særdeles spændende spiller, hvor Tipsbladet skriver, at han på daværende tidspunkt var én af Allsvenskans tre mest dominerende spillere.
Derfor er Brøndby heller ikke ene om at være interesseret i spilleren. Tipsbladet erfarer også, at man kæmper med norske Molde om den 21-årige spiller.
Amin Boudri har blot spillet syv kampe for LAFC, og han har kontrakt i USA til sommeren 2029.

Deltag i diskussionen
Jubaz 3 timer siden
Thomcat 1 time siden
Thomcat 1 time siden
Bif hele livet 3 timer siden
https://m.youtube.com/watch?v=p7J5LV9updc&pp=0gcJCUECo7VqN5tD&ra=m
Sinbad
Betalende bruger
2 timer siden
RommeTilPhiriOgSå 2 timer siden
Og måske man også er ved at skyde Vallys afsted?
Thomcat 1 time siden
https://www.transfermarkt.com/amin-boudri/leistungsdatendetails/spieler/911482/verein/7009
Sinbad
Betalende bruger
1 time siden
Ja måske - Bundgaard er tilbage fra skade -MG og Uchino spillede ikke i foråret så Lahdo er erstattet af Mortensen eller den unge australier
---
RommeTilPhiriOgSå 54 min. siden
Vainio74
Betalende bruger
38 min. siden
FremadVestegnen 23 min. siden
Lidt mere fart end nartey, men har vision, teknik og flair der ligner NN.
Måske man rykker vallys ned ved siden af Slisz?
Vallys har mistet lidt tempo, men han har bestemt stadig høj standard i hans boldomgang og vision for spillet.
Det kunne jeg godt se for mig.
---