Foto: Brøndby IF ©
Officielt: Brøndby henter Yuito Suzuki
Brøndby IF har lørdag præsenteret nyt blod til den blå/gule offensiv. Ny mand i klubben er 21-årige Yuito Suzuki, som skifter fra japanske Shimizu S-Pulse.
På Vestegnen har Suzuki underskrevet en aftale, der løber frem til sommeren 2027. Han skal spille i trøje nummer 28.
- Jeg er meget taknemmelig for, at jeg er blevet en del af Brøndby IF. Mit skifte til klubben repræsenterer for mig en mulighed for, at jeg kan række ud efter mine fodboldambitioner. Jeg betragter mig selv som en professionel i enhver forstand af ordet. Jeg træner hårdt, arbejder med min fysiske og mentale styrke og fordyber mig i spillets nuancer for at konstant udvikle mig. Min tilgang til træning og kampe er drevet af en ukuelig vilje til at vinde og levere det bedste jeg kan, siger han til klubbens hjemmeside.
- Jeg er en spiller, som hjælper mine holdkammerater, og jeg ønsker at etablere mig i truppen som én mine holdkammerater kan stole på i enhver situation. Min ydmyghed forpligter mig til at lytte, lære og give tilbage til holdet, klubben og fansene. Jeg vil bære Brøndby-trøjen med stolthed over den arv, den repræsenterer, og jeg vil gøre mit for, at vi som klub kan lykkedes og efterlade vores aftryk på fodboldverdenen. I Japan er familien meget vigtig og en del af vores nationale kultur. Brøndby IF vil være min familie her, og jeg er ivrig efter at komme igang.
Suzuki tiltræder i klubben med øjeblikkelig virkning.

Deltag i diskussionen
olemartin.dk 12. august 2023
Vainio74
Betalende bruger
12. august 2023
Joblar 12. august 2023
Porstmand Per 12. august 2023
Set i sammenhæng lader denne transfer til gengæld til at være udtænkt af en der totalt har tabt kasketten, men det kan Suzuki jo ikke gøre for.
Kristianbs 12. august 2023
---
Mojoburger 12. august 2023
I lyset af vores trup er lige smal nok giver det jo fin mening, og passer godt ind i vores klare strategi…
Arenzano
Betalende bruger
12. august 2023
Vainio74
Betalende bruger
12. august 2023
---
Nysrogh 12. august 2023