Foto: Teis Markfoged ©
Officielt: Tobias Børkeeiet er ny mand i Rosenborg
Det har længe været kendt at Tobias Børkeeiet nærmede sig norske Rosenborg. Nu er skiftet blevet officielt.
22-årige Børkeeiet har skrevet under på en kontrakt til 2025 med den norske storklub og har fået trøje nummer 8.
Midtbanespilleren nåede to og et halvt år i Brøndby IF, men fik sin første sæson i klubben ødelagt af en skade. Nu ser han frem til et nyt kapitel i sin karriere,
- Jeg har lært utrolig meget af min tid i Brøndby IF, og jeg vil altid have nogle gode minder, men jeg kan da godt være lidt ærgerlig over, at jeg blev skadet, kort efter jeg kom til klubben. Sådan er livet nu engang, og nu ser jeg meget frem til at komme i gang i Rosenborg. Tak til alle i og omkring klubben for den opbakning jeg har fået, siger han til Brøndbys hjemmeside.
Hils på vår nye nummer 8..
Tobias Børkeeiet er klar for Rosenborg etter å ha signert en kontrakt som går ut 2025. Velkommen til oss, Tobias!

Deltag i diskussionen
Zutcorp
Betalende bruger
25. januar 2022
En gang Brøndby, Altid Brøndby!
Klipklapperen
Betalende bruger
25. januar 2022
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
25. januar 2022
Det er dejligt at se, at Børkeeiet kommer godt videre - og har lagt den tåblige overtro om #42 fra sig.
Tobias gjorde hvad han kunne og ansvaret for det fejlslagene ophold ligger hos Ebbe Sand.
Anton Dværg 25. januar 2022
---