Foto: Lasse Lagoni ©
NYHED
Tirsdag optager BrøndbyLyd paneldebat. Du kan her sende Brøndbyånd og Bollespark til udsendelsen.
Send Brøndbyånd og Bollespark til BrøndbyLyd
Tirsdag er det igen tid til at optage en paneldebat i podcasten BrøndbyLyd.
Panelet består i denne uge af Simon Ankjærgaard og Mads Christiansen, mens vi har en special guest start i form af Jay Cappis. Nanna Møller Karlsen er vært.
Du kan sende din Brøndbyånd og Bollespark til udsendelsen her og dermed være blandt de mulige vindere af to billetter til hjemmekampen mod Vejle samt et gavekort på 300 kroner til Glostrup Shoppingcenter.

Deltag i diskussionen
Trifli
Betalende bruger
5. october 2021
Så fortjener Greve også kæmpe shoutout - han præsterede virkelig godt og så var der vidst flere klapsalver end buhråb da han blev skiftet ind :)
BS til at Uhre ikke bliver taget ud med det samme han bliver “skadet”! Virker helt hjernedødt at man vil risikere at miste vores klart bedste og eneste der kan score mål.
Og så er det vidst på tide at give Bruus en pause på den højre side og skifte formation — alle har jo læst os for længst!
Mathat 5. october 2021
Bs til Brøndby, spillere, trænere og ikke mindst ledelse for at være så forsigtigper at fansne nu endnu engang får mindre end hvad de vitterligt fortjener.
(Far er ikke sur men meget skuffet)
Qubert18
Betalende bruger
5. october 2021
Mit første Bollespark til trænerteamet ever. Vores spil/taktik er alt, alt, alt for meget sat op efter at Uhre skal præstere og at der er bagrum at spille i. Det virker som om, at Uhre er første mand på kortet, hvorefter alle andre bliver sat på taktikpladen for at han kan performe. Det gør han også nogle gange - Respekt for det. Men når midtbanen ikke kan levere de rigtige baller (Fart og placering), og opstillet går så langsomt, at bolden for sjældent kommer på den sidste 1/3 imens der er bagrum, så koster det mere end det giver. Så trænerteamet/holdet må nu finde løsninger, som kan levere flere opspil der når igennem kæderne - Gerne inden modstanderne står lavt eller finde en formation, hvor flere spillere kan shine.
---
Morten Dam 5. october 2021
Bollesparket går til 3-5-2 opstillingen!!! Den er gennemlæst af alle modstandere, og vi ender konstant med 6-7 mand bag bolden på midten af egen banehalvdel. Den skal ud nu og erstattes af noget mere offensivt...
mp80 5. october 2021
Steffend 5. october 2021
Bolleånd til Lyon-turen, marchen, indsatsen på tribunerne og det at have shorts på igen. På vej væk fra stadion blev vi stoppet af en 25-årig franskmand, der tydeligt ventede på nogle Brøndby-fans udelukkende for at overbringe sin respekt med et “you really set the stadium on fire”.
---
joker 6. october 2021
BS til os fans hvor alt er sort / hvidt.