Foto: Bruno Volpe ©
NYHED
Masterclass-spilleren Bertram Kvist fortsætter karrieren i Næstved.
Tipsbladet: Bertram Kvist fortsætter karrieren i Næstved
Det blev aldrig til et gennembrud i Brøndby for Bertram Kvist inden kontrakten i vinter blev ophævet et halvt år før tid. Blot to indhop i Superligaen blev det til for den unge offensivspiller i Brøndby inden karrieren fortsatte i foråret for Esbjerg.
Kontrakten på den jyske vestkyst løb ud ved 2024/25-sæsonens afslutning og blev ikke forlænget. Men nu skulle fremtiden være på plads for Bertram Kvist skriver Tipsbladet torsdag: karrieren fortsætter i 2. division for Næstved, hvor Kvist skulle have skrevet under på en 2-årig aftale. I Næstved bliver Bertram Kvist genforenet med Sune Lærkedahl Jensen, hans tidligere træner hos Brøndby U/17,

Deltag i diskussionen
Bif fan for evigt 11. juli 2025
Det er godt nok gået den forkerte vej siden hen, håber at han kan modbevise alle der har peget fingeren ned af og få succes.
Han ønskes det bedste herfra
Studenterbrød 13. juli 2025
Endnu en spiller fra Brøndbys Masterclass der var dominerende på U/19, men aldrig formåede at blive superligaspiller.
Viser hvor lang vej der er fra Brøndbys U/19 til at blive fuldtidsprof.