Jordi Vanlerberghe
Foto: Carl Johan Dahl ©
NYHED

Vanlerberghes vadested

 
Da førsteholdet havde kollektiv træning indgik Jordi Vanlerberghe som en del af U19-holdets ditto.

    • Jordi Vanlerberghe
    • Kasper Pedersbæk
      26. januar 2026 - Klokken 10:23
  • Kasper Pedersbæk
  • Kasper Pedersbæk
    26. januar 2026 - Klokken 10:23

Jordi Vanlerberghe spillede ikke mange minutter i indeværende sæson, hverken under Frederik Birk eller siden under Steve Cooper. Et emne, der tidligere har været behandlet i denne analyse her på 3point.dk.

Belgieren blev i første omgang også hjemme fra træningslejren, da Brøndby rejste sydpå i opstarten. Et tydeligere signal kunne dårligt være sendt. Det til trods, så blev Vanlerberghe dog hidkaldt, da et ellers potentielt skifte ikke blev til noget.

Men mandag skriver bold.dk at det er status quo for Jordi Vanlerberghe. For til trods for at være ankommet på træningslejren, så er han stadig ikke en reel del af førsteholdstruppen. Bold.dk beskriver at Jordi Vanlerberghe søndag deltog i U19-holdets træning, da førsteholdstruppen havde fællestræning.





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      26. januar 2026   

  • Han må have sagt noget til de forkerte..
    2 enige · 1 god kommentar

  • Et omvandrende mysterie. Jeg forstår ikke at han ikke har fået chancen på én af vores backpladser, som jo ikke ligefrem er tungt besat p.t. Vanlerberghe har en statur som gør, at han har langt mere at byde ind med defensivt end de dværge (undskyld udtrykket) han konkurrerer med.
     
    • @Kristianbs Jeg håber at Brøndby er færdige med at bruge spillere uden for deres normale position, og det kan være én af årsagerne til at han ikke bruges der mere. Er helt enig i at det generelt bare er et stort mysterium i forhold hvorfor han dog er så langt fra truppen generelt. Jeg håber at man finder en løsning som hjælper begge parter videre fra den her kedelige sag.
      1 enig

  • NewY
  • NewY   26. januar 2026   

  • Satme en uværdig måde de behandler ham på ...ærgeligt vi er blevet sådan en klub
    1 enig
     
    • @NewY Vi ved jo ikke hvad han har gjort for at fortjene den behandling

    Se 1 flere kommentarer

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder