Foto: Teis Markfoged ©
AFSTEMNING
Brøndby IF tabte søndag aften 3-1 på hjemmebane mod FC Midtjylland. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller.
Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod FC Midtjylland?
Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod FC Midtjylland?
Udløber: 2. september 2025 10:09
Gennemsnit
Afgivede stemmer: 132
- P. Pentz
- O. Villadsen
- R. Lauritsen
- N. Vallys
- B. Tahirovic
- M. Gregoritsch
- D. Wass
- F. Bundgaard
- M. Köhlert
- S. Klaiber
- F. Alves
- C. Bischoff
- M. Divkovic
- N. Nartey
- S. Spierings
- S. Fukuda

Deltag i diskussionen
AndreasRosenberg
Betalende bruger
31. august 2025
Ellers var der individuelt mange svage præstationer.
Igen igen bliver vores midtbane overløbet, særligt Wass virkede helt væk.
Jeg ser at manden kommer ind og bidrager med en masse offensivt
Det er folks vrede mod ham der gør de ikke ser skoven for bare træer. Jeg mener KLART at han var en af de bedste, det mål vi score er hans fortjeneste, da det kommer fra et perfekt skud fra hans side, riposten følges op med mål. Clements teknik og hurtige fødder gør også holdet godt
Stefkis
Betalende bruger
31. august 2025
Pentz
Fukuda
Leeds555 31. august 2025
Kæmpe fejlkøb.
Der var desværre klasseforskel på dem og os. Både på banen og på trænerbænken.
TRON 31. august 2025
Thøgerpålåget 31. august 2025
Som med Rajo og Ohi, så spiller vi aldrig vores target 9er på måder der skal gøre ham god. Hvorfor vi skal have et stort lokum, når man ikke vil spille ham til hans forcer. Se på de mål han scorer i Bundesligaen, sgu da ikke nogen af dem der kommer efter ting taka langsomt boldflytteri.
MR
Betalende bruger
1. september 2025
DoctorEnigma 1. september 2025
---
TheBadBoy 31. august 2025
RommeTilPhiriOgSå 31. august 2025
VIS NOGET FUCKING VILJE OG SLÅ SÅ FCK!
stryiv 1. september 2025
---
Oliver_ritz
Betalende bruger
1. september 2025
Budnitz 1. september 2025
Cadeau til Pentz for at rejse sig.
Er nærmest chokeret over, at Klaiber spiller kampen færdig … koster altså vildt med sine boldtab og det kiksede oversats i tacklingen, der fører til deres første mål.
Og så en bemærkning om ‘støtten’ fra tribunen: Flovt at høre de svinere mod vores egne spillere, som sendes afsted fra langsiden. De er ‘idioter’ og ‘skal komme i gang’ og er nogle ‘møgaber’ og hvad har vi.
Det er mindreværdigt og bare flovt. Vi skal være bedre.
---
Kimbjurfort 1. september 2025
Brøndby85
Betalende bruger
1. september 2025
MR
Betalende bruger
1. september 2025
---
joker 1. september 2025
Vi bliver som forventet overmatchet på power og energi, men synes vi spiller hæderligt med en super ærgelig afslutning. Kanon indhop af Noah.
AldrigArne 1. september 2025