Foto: Teis Markfoged ©
AFSTEMNING

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod FC Midtjylland?

 
Brøndby IF tabte søndag aften 3-1 på hjemmebane mod FC Midtjylland. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller.

    • Nanna Møller Karlsen
      31. august 2025 - Klokken 22:51
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    31. august 2025 - Klokken 22:51

Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod FC Midtjylland?


Udløber: 2. september 2025 10:09


Gennemsnit

Afgivede stemmer: 132

  • P. Pentz
  • 6.0
  • O. Villadsen
  • 5.2
  • R. Lauritsen
  • 5.7
  • N. Vallys
  • 4.1
  • B. Tahirovic
  • 5.0
  • M. Gregoritsch
  • 3.8
  • D. Wass
  • 4.6
  • F. Bundgaard
  • 5.7
  • M. Köhlert
  • 4.7
  • S. Klaiber
  • 4.2
  • F. Alves
  • 5.2
  • C. Bischoff
  • 5.7
  • M. Divkovic
  • 5.1
  • N. Nartey
  • 6.1
  • S. Spierings
  • 4.6
  • S. Fukuda
  • 6.4



Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Nartey og Bischoff vender kampen fuldstændig, da de kommer ind. De bringer alt det på bolden, som vi savnede.
    Ellers var der individuelt mange svage præstationer.
    Igen igen bliver vores midtbane overløbet, særligt Wass virkede helt væk.
    6 enige
     
    • Betalende bruger
        1. september 2025   

    • @AndreasRosenberg enig Clement synes jeg var forskellen og så ham som bedste mand
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • Stefkis
  • Stefkis
    Betalende bruger
      31. august 2025   

  • Fansene

    Pentz

    Fukuda
    1 enig · 2 god kommentar

  • Er Gregoritsch ikke med for at vinde hovedstødsdueller? Han vandt nul og niks og så er han tilmed langsom og dårlig med fødderne.
    Kæmpe fejlkøb.

    Der var desværre klasseforskel på dem og os. Både på banen og på trænerbænken.
    1 enig
     
    • TRON
    • TRON   31. august 2025   

    • @Leeds555 Gregoritsch er ikke et fejlkøb. Men han er rusten og skal først spilles ind. Det er dybt åndsvagt at bruge ham som andet end indskifter før landsholdspausen og det peger på Birk.
      7 enige
     
    • @Leeds555

      Som med Rajo og Ohi, så spiller vi aldrig vores target 9er på måder der skal gøre ham god. Hvorfor vi skal have et stort lokum, når man ikke vil spille ham til hans forcer. Se på de mål han scorer i Bundesligaen, sgu da ikke nogen af dem der kommer efter ting taka langsomt boldflytteri.
      4 enige · 1 god kommentar
     
    • MR
    • MR
      Betalende bruger
        1. september 2025   

    • @Leeds555 Havde fortrukket Uchino i går. Han kan måske ikke score, men han kan i det mindste løbe og presse... Den Nye Grego gjorde INGEN forskel - tværtimod...
      1 enig
     
    • @Leeds555 - for at være fair vinder han de 2 ud af 2 hoveddtødsdueller, mens han taber 3 ud af 4 dueller. Men generelt har han for få aktioner, hvilket kan skyldes at han ikke bliver serviceret godt nok.
      2 enige · 2 god kommentar

---

  • har givet alle 1 for de var hamrende elendige

  • Jeg er så træt af, at vores erfarne performance spillere bare skiftes imellem at være komplet uduelige.. Den går nærmest bare på runde mellem Pentz, Klaiber, Wass, Vallys, Alves m.fl.

    VIS NOGET FUCKING VILJE OG SLÅ SÅ FCK!
    2 enige

  • stryiv
  • stryiv   1. september 2025   

  • Lauritzen er vel den eneste som levere et noglelunde forventeligt niveau over 90 min.
    3 enige

---

  • Oliver_ritz
  • Oliver_ritz
    Betalende bruger
      1. september 2025   

  • Trøjen forpligter. I burde spille bold før der er gået 70 mins

  • Betalende bruger
      1. september 2025   

  • Lauritsen!
    1 enig

  • Budnitz
  • Budnitz   1. september 2025   

  • Synes godt, at man kan tale om forskelle i præstationerne individuelt hvad angår arbejdsindsats og kvalitet på bolden. Flere arbejder stenhårdt mod et hold, som overmatcher os totalt: Bundgaard, Köhlert, Tahirovic, Alves - men kvaliteten på kuglen når bare ikke samme niveau.
    Cadeau til Pentz for at rejse sig.
    Er nærmest chokeret over, at Klaiber spiller kampen færdig … koster altså vildt med sine boldtab og det kiksede oversats i tacklingen, der fører til deres første mål.

    Og så en bemærkning om ‘støtten’ fra tribunen: Flovt at høre de svinere mod vores egne spillere, som sendes afsted fra langsiden. De er ‘idioter’ og ‘skal komme i gang’ og er nogle ‘møgaber’ og hvad har vi.
    Det er mindreværdigt og bare flovt. Vi skal være bedre.
    1 enig

---

  • De burde allesammen få minus 10 for den her lorte uge...

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      1. september 2025   

  • Fukuda får højeste karakter, fordi han scorer et nemt mål.

  • MR
  • MR
    Betalende bruger
      1. september 2025   

  • Man burde også kunne stemme på træneren...
    1 enig

---

  • joker
  • joker   1. september 2025   

  • synes godt nok det er nogle lave karaktere der er givet.
    Vi bliver som forventet overmatchet på power og energi, men synes vi spiller hæderligt med en super ærgelig afslutning. Kanon indhop af Noah.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Jeg har lyst til at smide Klaiber og Köhlert på bænken. Jeg synes godt nok det var ringe, det de præsterede i går.

    1 enig




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder