Foto: Michael Jakobsen ©
AFSTEMNING

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod Vikingur Reykjavik?

 
Brøndby IF leverede med ti mand torsdag aften et vanvittigt comeback mod Vikingur Reykjavik med en 4-0-sejr. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller.

    • Nanna Møller Karlsen
      14. august 2025 - Klokken 22:39
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    14. august 2025 - Klokken 22:39

Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod Vikingur Reykjavik?


Udløber: 16. august 2025 10:08


Gennemsnit

Afgivede stemmer: 218

  • P. Pentz
  • 7.0
  • L. Binks
  • 7.8
  • R. Lauritsen
  • 7.4
  • N. Vallys
  • 9.6
  • B. Tahirovic
  • 5.7
  • D. Wass
  • 7.2
  • F. Bundgaard
  • 9.2
  • M. Divkovic
  • 8.9
  • M. Köhlert
  • 8.5
  • S. Klaiber
  • 8.1
  • C. Bischoff
  • 2.2
  • N. Nartey
  • 7.5
  • J. Ambæk
  • 6.5
  • S. Spierings
  • 6.0



Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Forlæng nu med Divkovic. Fuck en fighter!!
    28 enige · 4 god kommentar

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      14. august 2025   

  • Mon ikke stemmerekorden for denne sæson nu bliver slået?
    3 enige · 1 god kommentar

  • I skrivende stund har Bischoff et gennemsnit på 1,9. Det vil sige at der er nogle der har givet ham mere end 1.

    Det forstår jeg ikke.
    12 enige
     
    • Betalende bruger
        14. august 2025   

    • @Porstmand Per Glæd dig over sejren i stedet, Bischoff havde det helt sikkert ad helvede til med det røde kort..
      10 enige · 6 god kommentar
     
    • LØK
    • LØK   15. august 2025   

    • @Porstmand Per Ja magen til hjernedød idiot. Men vi var bedre uden ham ;) Han har bare ikke lignet en der gider at være her længe og nu den her opførsel oveni. Han skal sælges asap, og hvis han ikke vil det, må han ned på U19 indtil hans kontrakt udløber.
      5 enige · 1 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        15. august 2025   

    • @Porstmand Per jeg gav Bischoff en femmer, mest af alt for at støtte, han er ung og dum, men vi har fandme alle lavet noget dumt i vores ungdom, men han skal nok få bedre erfaring med alderen, pt. er hans hovedet helt sikkert fyldt med en masse ubrugligt lort fra hans agenter/klub, og det hæmmer helt klart hans spil og beslutninger
      1 god kommentar

---

  • Jaco
  • Jaco
    Betalende bruger
      15. august 2025   

  • Kunne godt ha brugt man kunne dommer karakter i dag for så skulle han ha bundkarakter
    3 enige · 1 god kommentar

  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      15. august 2025   

  • har givet hele banden 10, på nær Bischoff, han fik en femmer :) det resultat ser man kan kun et par gange i sit liv, også så skal man da lige nævne den ringe dommer drengene også skulle kæmpe med
    4 enige · 1 god kommentar




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder