Foto: Teis Markfoged ©
BL Business med Martin Sahlertz: Brøndby-brandets kommercielle potentiale
BrøndbyLyd Business er formatet, hvor vi giver plads til de debatter, som handler om alt det uden for kridtstregerne. Det skal handle om strategi, regnskaber, langsigtet udvikling og øvrige aktuelle temaer.
I dette afsnit kan du møde Martin Sahlertz. Han er Director of Sales and Business Development i Brøndby IF. Han fortæller i en samtale med vært Kenneth Hansen om sine første 15 måneder i klubben, om sponsorater vs. partnerskaber, Brøndbys brand og hvordan potentialet indfries, om den digitale udvikling og meget mere.
Kenneth Hansen er vært og har mixet.
Partner: City2
I City2 kan I tage i biografen, I kan tage på Cecilies, hvor der er bowling og minigolf, og lade børnene brænde krudt af i Hermans Hule, som er et mere end 1000m2 stort legeland. Og så er der naturligvis de mere end 100 butikker og 17 spisesteder med noget til enhver smag. Du kan læse meget mere om butikker, spisesteder og løbende aktiviteter i City2 på deres hjemmeside HER.
Tak til City2 for at bakke op om BrøndbyLyd Business.
Du kan lytte til afsnittet her eller finde podcasten, hvor du foretrækker at lytte med:

Deltag i diskussionen
Zander1
Betalende bruger
17 dage siden
Zander1
Betalende bruger
17 dage siden
Det er SÅ vigtigt for konkurrenceevnen i fremtiden.
Det ses også - bl.a. i det stigende tilskuertal og aktiviteter omkring stadion.
Glæder mig til at se det nye fan-område bag nord-tribunen.