Foto: Lasse Lagoni ©
NYHED
Torsdag den 27. august spiller Brøndby IF træningskamp mod FC Helsingør fra NordicBet Liga.
Brøndby IF spiller træningskamp mod FC Helsingør
En af sommerens træningskampe for Brøndby IF frem mod den kommende sæson, som starter medio september, er nu faldet på plads. Torsdag den 27. august kl. 13:00 kommer den nyoprykkede NordicBet Liga-klub FC Helsingør til Vestegnen. Det skriver nordsjællænderne på deres officielle hjemmeside.
FC Helsingør har levet noget af en elevatortilværelse de seneste sæsoner. I 2016/17 rykkede klubben op i Superligaen, hvor det blev til en enkelt sæson. Opholdet i NordicBet Ligaen blev også kun på en sæson, og denne gang gik turen direkte ned i 2. Division, hvorfra FC Helsingør som nævnt rykkede op i denne sæson.

Deltag i diskussionen
Christian Brøndbyman 27. juli 2020
Jan G
Betalende bruger
27. juli 2020
Christian Brøndbyman 27. juli 2020
BIF_Sherra 28. juli 2020
Jan G
Betalende bruger
28. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
27. juli 2020