Er vi der Bjerne?!
Foto: Teis Markfoged ©
NYHED

Brøndby smed det hele i anden halvleg: Tabte 3-2 i Horsens

 
Brøndby IF kom foran, men faldt dybt efter pausen og endte med at tabe 3-2 i Horsens.

    • Er vi der Bjerne?!
    • Nanna Møller Karlsen
      7. juni 2020 - Klokken 18:42
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    7. juni 2020 - Klokken 18:42

Søndag klokken 17.00 blev samtlige kampe i runde 26 af Superligaen sat i gang. I Horsens var Brøndby på besøg på CASA Arena og Niels Frederiksens mandskab jagtede vigtige point i medalje-jagten.

Men det var Horsens, der begyndte kampen bedst. De gik højt op fra begyndelsen af første halvleg og lagde pres på Brøndby. Efter de ti minutter faldt kampen lidt mere til ro og særligt Jesper Lindstrøm begyndte at røre på sig. Han virkede tændt og opsat på at gribe chancen i Simon Hedlunds fravær.

Horsens kom frem til et par indlæg, og det kan i sig selv godt være farligt nok, når det er Horsens, men Brøndby-forsvaret stod godt og fik clearet det der kom. I den anden ende viste gæsterne flere gange godt kombinationsspil og næsten hver gang var Lindstrøm involveret. 

Anthony Jung var i denne kamp blevet rykket op på venstre wingback og det skulle vise sig at være en god idé. I hvert fald var Jung kommet med langt frem, da Jens Martin Gammelby lagde et indlæg ind i feltet. Samuel Mraz flækkede den videre og bagerst i feltet hamrede Jung bolden i nettet med en flot helflugter. 1-0 til Brøndby.

Hvis Brøndby ikke havde momentum inden scoringen, fik de det i hvert fald efter. Hjemmeholdets pres aftog og Brøndby fik strikket flere gode angreb sammen. Blandt andet var det lige ved og næsten at Lindstrøm kom fri igennem, men Horsens' Kiilerich kom godt tilbage og forsvarede.

Horsens' bedste forsøg inden pausen stod Louka Prip for. Han forsøgte sig direkte på frispark langt ude fra og det var en kompetent afslutning, men Marvin Schwäbe havde styr på den hele vejen og reddede sikkert. Horsens mobiliserede et lille pres mod slutningen af halvlegen, men Brøndby kunne gå til pause med en føring.

Men fra anden halvlegs start gik det galt for Brøndby. Hjemmeholdet tog teten fra start og da anden halvleg var seks minutter gammel, kunne anfører Hallur Hansson alt for let heade bolden i nettet til 1-1.

Brøndby kom slet ikke i gang i anden halvleg. Da der var rundet en times spil, havde Brøndby stadig ikke haft et godt angreb efter pausen, så der var noget at forsøge at forbedre i den sidste halve time for de blåklædte gæster.

Men nedturen fortsatte for Brøndby. Meget, meget passivt forsvarsspil af Brøndby og så kunne Hallur Hansson løbe ind i et fladt indlæg og blive dobbelt målscorer. 2-1 til AC Horsens, som pludselig havde vendt det hele på hovedet mod et Brøndby-hold, der slet ikke var mødt op efter pausen.

Pludselig fik Brøndby en mulighed i den anden ende. Lasse Vigen sendte et frispark ind i feltet og her kom Sigurd Rosted til og headede flot bolden i kassen til 2-2. Brøndby var tilbage, men det var stadig hjemmeholdet i teten.

Jesper Lindstrøm fik en gylden mulighed for at bringe sit hold foran. Gammelby lavede et fint cutback og Lindstrøm afsluttede, men Matej Delac i Horsens-målet reddede. Det var Brøndbys bedste forsøg i halvlegen ud over scoringen. Kunne gæsterne lægge et pres til sidst?

Men den chance hjemmeholdet fik nogle minutter senere, var endnu større. Alexander Ludwig fik et helt frit hovedstød, men det gik på overliggeren og Brøndby kunne ånde lettet op. 

Til gengæld sad de gule kort løst på dommeren i slutfasen. Anthony Jung havde fået et tyndt gult kort, Simon Tibbling havde også fået et. Og nogle minutter senere fik Jung sit andet. Denne gang var forseelsen retteligt til gult, men så måtte han altså forlade banen og Brøndby spille kampen til ende med ti mand.

Og det endte med at gå galt. I kampens overtid gjorde Horsens det onde ved Brøndby. 3-2 til hjemmeholdet og sådan smed Brøndby det hele efter pausen. Skidt afslutning på grundspillet af Brøndby IF, der nu er fem point efter AGF på tredjepladsen.






Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Jammerligt at man ikke kan lukke bedre af. Det hjælper selvfølgelig heller ikke med dommerens beslutninger omkring Jung, men hvor er det dog skuffende at vi ikke er bedre med bolden og får skabt noget mere.
    5 enige

  • Vi fortjente ikke vinde, passiv træner, elendigt forsvar og oppe foran kun Jobbe var farlig, Vigen bød ind med alt for lidt fremad og det samme med Rado.... Mraz var igen usynlig i kampen man bør tænke sig om med ville signe ham, mener vi mangler så meget 1-2 oppe foran, mener stadigvæk Jobbe er mere wing så synes jeg igen han gjorde det flot foran.
    3 enige

  • Piv dårlige med bolden, man tør ikke spille den op fra bagkæden i stedet for spilles bagud eller losse der frem efter bare ved det mindste pres fra modstanderen. Sådan en kamp som i dag skal vi jo vinde stort, men desværre vi er bare alt alt for dårlige, det er sgu trist at holde med Brøndby, og se så at få sat Vigen og Mraz (ham køber vi forhåbentlig ikke) på bænken han er bare alt for ringe.
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • @Joblar Jeg er meget enig i dette. Og en af grundene tror jeg var at Jung var væk fra forsvaret. Rosted havde tydeligt problemer med sit dårlige ben.
      2 enige
     
    • @Christian Brøndbyman ja både Rosted og Hermansson bliver bare aldrig gode venner med en fodbold
      4 enige
     
    • @Christian Brøndbyman Kun en idiot af en superliga-træner kan ikke se at vores spil i en 3-5-2 kræver en Jung som CB.
      1 enig
     
    • @Kapper ja det var en dårlig beslutning. Som jeg skrev inden kampen, vi så hvor skidt det var uden Jung dernede senest mod Hobro. Det er svært bekymrende at vi tilsyneladende er så afhængige af ham.
      2 enige
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @Joblar Det er jeg faktisk uenig i. Jeg synes netop vores opspil i forsvaret var fint. At boldene så endte hos Vigen og Rado som smed den væk igen med det samme er problemet
     
    • @Tanken I specielt 2.halvleg justerede Horsens så de pressede på
     
    • @Tanken okay nu magter jeg snart ikke denne kommentarfunktion længere. Der er kommet en lille redigeringsknap men jeg kan stadig ikke redigere.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @Christian Brøndbyman Det synes jeg også helt bestemt de gjorde, men jeg synes ofte det var mere midten end forsvaret som havde opspilproblemer. Lige netop det gjorde vi bedre end jeg havde forventet, men når midtbanen ikke laver noget som helst er det jo fuldstændigt ligegyldigt
     
    • @Tanken vi spiller jo til siden og bagud stort set hele tiden bare ved det mindste smule pres, når vi ikke når vi ikke gør det spilles en ballon bold fremefter sim vi ikke får fat i, på mig virker det som om der ikke er nogen plan for at spille sig ud af et pres. Prøv at tælle hvor mange gange der bliver spillet baglæns og til siden, jeg opgav det efter et stykke tid
      2 enige
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @Joblar det er vel det man gør som forsvarsspiller? Man spiller den til siden, til målmanden eller til de mere defensive midtbanespillere. Ellers losser man den af helvede til. Jeg ved ikke om du forventer Michael Laudrup i forsvaret, men jeg vil mene de gør deres job, og det er midten som fejler
     
    • @Tanken du har helt ret i at midtbanen er for stillestående. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har skrevet det. Men en af grundene til de mister bolde er at de bliver dårligere serveret bagfra. Rosted er ikke god med bolden i den forkerte side, og Hermannsson er aldrig god med bolden. Så i begge sider bliver vi svage, og det er alt for nemt at lukke med for. I forhold til det defensive så mangler der i den grad afstemning omkring Rosted. Som jeg lige husker det, scorer Horsens i hvert fald 2 mål på indlæg fra vores venstre side. Dette er Jung efterhånden blevet god til at lukke ned for, men det kan han jo ikke så langt fremme på banen.
      1 enig
     
    • @Tanken jeg er absolut enig i at midten også fejler, men det med at spille bolden op langs jorden gennem kæderne og vores mangler i dette er jo ikke et nyt fænomen, vi skal altså kunne spille os ud af et simpelt pres uden at gå i panik, det syntes jeg lyser ud af Rosted og Hermansson i dag, ellers er jeg nogenlunde enig i din analyse længere nede. Faktum er at vi mangler så meget kvalitet på holdet over hele linjen.
      1 enig
     
    • @Tanken jeg er absolut enig i at midten også fejler, men det med at spille bolden op langs jorden gennem kæderne og vores mangler i dette er jo ikke et nyt fænomen, vi skal altså kunne spille os ud af et simpelt pres uden at gå i panik, det syntes jeg lyser ud af Rosted og Hermansson i dag, ellers er jeg nogenlunde enig i din analyse længere nede. Faktum er at vi mangler så meget kvalitet på holdet over hele linjen.
      1 enig
     
    • @Tanken Ja så? Jamen I hvilke situationer spiller Rosted den fremad? Med Jung på WingBack fungede venstre kanten ikke og forsvaret var ude af balance. Se bare deres andet mål.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @Kapper Jeg har da aldrig sagt vi forsvarede godt, som du lidt hentyder til. Tværtimod, hvilket du også kan se i mit eget opslag her på artiklen. Jeg synes bare ikke lige opspillet fra forsvaret var så horribelt som jeg havde forventet, og som jeg ser jer skrive. Men det kan meget vel være fordi vores forventninger til det er meget forskellige og det er det som gør forskellen.

  • Hvad så Oscar og CV. Er det ikke på tide at få vippet NF af bænken. Uafhængigt at dagens resultat som i øvrigt var helt som forventet. Så er dagens kamp også bare et tydeligt billedet på en træner som kæmper for sit hold - mod en passiv alibi-træner som intet har at lave på vores bænk... Giv nu Retov de resterende kampe og find en leder med karakter som kan tage over til den nye sæson.
    2 enige
     
    • NewY
    • NewY   7. juni 2020   

    • @Marqard ja lad os få endnu en træner på den uendelige liste over trænere vi betaler løn til
      1 god kommentar
     
    • @NewY ja det er skidt når man ser på de dårlige beslutninger der er blevet taget... det her skreg dog til himmelen allerede da man begyndte at snakke om at ansætte ham.... totalt fejlkastet... så det koster flere penge at beholde ham. End det vil gøre at fyre ham.
      2 enige
     
    • Mc
    • Mc   7. juni 2020   

    • @Marqard kunne ikke være mere enig Han skulle aldrig være ansat
      1 enig

  • NewY
  • NewY   7. juni 2020   

  • Brøndby er så langt fra at være et top i danmark ...de er nærmere midten end toppen ....vi har ikke en eneste spiller som fck, fcm eller agf ville betale 5 flade øre for
    1 enig

  • SSN
  • SSN   7. juni 2020   

  • Fortjent nederlag desværre. Ja Jungs 2 gule var tvivlsomme men Horsens blev snydt for straffe og havde store chancer
     
    • @SSN Der er vel ikke straffe når selve forseelsen forgår uden for feltet OG spilleren ikke trækkes ind i feltet?
     
    • SSN
    • SSN   7. juni 2020   

    • @Kapper jeg ser kontakten sker i feltet men kan være jeg tager fejl
      1 god kommentar
     
    • @SSN Måske, måske ikke.. Anyways videre. Taber træneren tager titlen som modstanderens MVP igen igen igen.
      1 enig
     
    • @Kapper Det er total lige meget det bedste hold vandt igår længere er den ikke, og med den træner der tog langt mest initiativ og drev sit hold frem længere er den ikke

  • SSN
  • SSN   7. juni 2020   


  • Dybt imponeret.... Hvor er det fantastisk ringe!!! Jeg har sagt det før, det her bliver fremtiden for vores klub!! Håber på træner-fyring!! Det er bare ikke godt nok!! Truppen er lige så tynd som te... Jeg tænker allerede næste sæson og top 6... det sker ikke!! Fuck hvor er det dog ekstremt bekymrende!!! Ansæt nu for helvede AZ!!!!
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • NewY
    • NewY   7. juni 2020   

    • @Anders77 hold nu for helvede kæft med ham AZ....
      3 enige
     
    • @NewY synes du vitterlig at vi spiller og har spillet imponerende efter en uhørt fyring af Superligaens dengang bedste?? Mit budskab er klart ansæt AZ ELLER noget der minder om ham!! Bare se i dag 3 største budget en coach der intet viser... virkelig imponerende!!
      3 enige · 1 god kommentar
     
    • Chuck
    • Chuck   7. juni 2020   

    • @Anders77 vi ligger nummer 4, så vi er det 4. Bedste hold. At vi ikke kommer i top 6 næste år har vi hørt til bevidstløshed. Gu kommer vi i top 6 næste år.
      3 enige
     
    • @Anders77 AZ spillede fantastisk fodbold, manden har fulgt brøndby med hjertet siden, han har format, synes ikke nogen skal holde kæft, fordi han turde sætte sig igennem og nogen havde svært ved det hans største fejl var han ikke fik nok ud af vores talenter desværre men mange gode ting kan kun siges om AZ flere end dårlige så tal ordenligt om den mand der skaffede os pokal tæt på guldet mesterskab afleverede os videre i pokal og 3 plads.......Jeg er enig med dig Anders I AZ var er kanon, men hvad med Bo H altid sagt at den mand tror jeg kunne drive brøndby til at vinde pokaler.... elsker se ham også selvom det går mod os synes han er røv træls men han har så meget karakter NF og Retov sidder helt passive selv da de bagud driver Bo dem frem total hatten af for ham kunne godt se ham i BIF
      2 enige
     
    • @Chuck Du sviner Anders til du GLEMMER en ting, AZ afleverede os på 3 pladsen og videre i pokalen = bedre end vi står nu, og ja spillede en del dårlige kampe tilsidst MEN vi spillede for vinde i hver kamp og det gør vi ikke nu, NF spiller for holde nullet han bruger konstant Vigen som på ingen måder vil spille fodbold andet end lukke af, han er længere om skifte ind end Horsens og det var tydeligt vores hold trængte længe før det, NF har et stort ansvar ved at være så passiv og nej Retov er ikke løsningen, AZ så jeg gerne tilbage eller prøve noget helt nyt Bo H. han har en vindergejst jeg elsker og driver sit hold frem han kunne nok selv få Erceg til blive god HOST det tror jeg nu alligevel ikke.
      3 enige
     
    • @BIF til jeg dør Jeg tror NewY kommentar menes som at vi skal lade vær med at drømme om AZ, da det ikke kommer til at ske, at han kommer tilbage. og folk skal stoppe med at sammenligne med datid. - Når det så er sagt, så synes jeg at folk skal huske AZ's sidste sæson, og specielt de sidste kampe i den sæson.. Ja vi var på en tredje plads, og videre i pokalen, Men spille glæden, den manglede i den grad! - Vi bliver nødt til at se med de realiske og fornuftige briller, og det er bare sådan at en trænerfyring nu, ikke er særlig smart på nogen måder, da vi så skal gamble om endnu en ny træner... NF og CV har fortalt taktikken mange gange, denne sæson skal bruges til først at gør defensiven stabil, hvilket er gjort til dels (Når Maxsø og Jung er sammen i midterforsvaret) Herefter kommer presspillet og angrebsspillet. - Ja det er ikke særlig sjovt at se på lige nu. Men hvis vi giver det tid. SOM VI FOR EN GANGS SKYLD SKAL! er jeg sikker på det giver pote på et tidspunkt. - ang. det taktiske, har vi set hvordan han kan vinde over FCM og FCK mf. på det punkt. men ja, han er af og til for langsom til at reagere på sidelinjen.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Gulmann VI kommer aldrig til spille den form for fodbold som vi gjorde under AZ eller Laudrup med pres spil og masser underholdning, det er tydeligt når en træner gang på gang foretrækker Vigen og er passiv når man spiller dårligt og intet skaber, han tør ikke tage chancer, alle roser Gammelby men manden har ikke den fart mere han havde måske en gang, han sparker min halvdelen indlæg ind i modstanderen Bruus spillede virkelig godt op til sæson start hvis man satser på unge og ham, så giv da manden lidt kredit og tillid ved lade ham starte fra start Mraz er dårlig længere er den ikke tung og aldrig som Kamil
      3 enige
     
    • @BIF til jeg dør Det er vi helt enig i at vi ikke gør med denne opstilling. Men forhåbentligt bliver der lagt på, på netop de punkter. Det er i hvert fald det som vores stab har udtalt, så det må vi vel stole på.. - Mht. Hr. Gammelby, er vi helt enig, og jeg synes det er meget synd at Bruus ikke får chancen endnu. Ligesom at Gammelby skulle være skiftet ud efter 50 min igår, da han luntede rundt på banen, og ikke havde noget energi. (Igen NF er for langsom til at reagere på dette punkt) - Jeg håber inderligt at Bruus får chancen, da han, som du selv siger har vist sig meget positivt frem i træningskampene, og de få minutteres indhop han har haft. :)
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Gulmann Igen helt enig Gulmann jeg er ikke ude på være personlig overfor NF Vigen eller Gammelby, men det er jo dem der koster Bruus pladsen og Tibling eller Frendrup som jeg ser en stor fremtid i. Jeg synes hvis man roser NF til give unge chancen, så skal man ikke gøre det halvt men når du har en spiller som Bruus der været banens top 3 i alle kampene til træning, give ham chancen fra start. Folk roste Gammelby til skyerne i den første kamp jeg var ikke imponeret han er ok, men heller ikke mere han lavede mange indlæg der røg direkte ind i forsvaret det jeg synes Bruus har er speed og fart det savner vi så meget på de pladser....
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Samtidig ligner Bruus den der sprudler af selvtillid, og vilje. Hvilket jeg ikke synes er tilfældet for gammelby, desværre..
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Gulmann Jeg er helt enig, og en der netop har gjort det så godt, er det give ham tillid ved sætte ham på bænken, det er mig ubegribelig at han vælger ikke tage ham med fra start, han så kanon ud alle gange jeg set ham i kamp og faktisk nok været banens bedste i de kampe. Men selvfølge fravælger man ham.
     
    • @BIF til jeg dør Ja, Forhåbentlig ryster NF lidt med posen til kampen mod AGF på Søndag. og giver de selvskrevne en lærestreg for flere dårlige præstationer. :) - Meen jeg tvivler desværre..
      1 enig
     
    • @Gulmann Det er nok ikke med vilje, men han kan ikke undgå det: Jung har karantæne Gammelby får hans plads i højre side, Bruus får venstre, Hedlund kommer retur og skubber Mraz på bænken da Jobbe er selvskrevet første valg før ham, Vigen udgik med trælår og det kan godt være noget tager uges tid, så alle 3 vi talt om giver i min verden sig selv ikke af lyst men nød NF gør det.
     
    • @Gulmann 3-5-2 system der fra dag 1 virkede langt bedre, var jo ikke NF opfindelse, det var 3point og alle fans der skreget på dette længe før og bedt om det......Så måske bankmanden mangler lidt kreativ tankegang og ideer ved det ikke, ved hans materiale ikke er godt nok, men synes tilgengæld heller ikke vi som hold spiller flot eller god fodbold, det er meget taktisk sat op og det gør spillerne låst, Vigen er blevet så dårlig fremad og kan normalt mere end det, Slimane og Vigen virker ikke som to spillere der passer sammen i spil forståelse...
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        9. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør - Har du en reference til hvor NF udtaler sig om, at han gik over til 3-5-2, fordi der blev snakket om det på et fan-medie? Jeg ved godt, at der var mange der ønskede ændringen, længe før vi skiftede formation. Men vi ved jo reelt ikke, om han allerede havde det i sine overvejelser inden, men blot forsøgt at få den gamle formation til at fungere.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Jensen Hr Jensen var det ikke det Lille pers hund hed :), du virker som om du virkelig gerne vil diskutere, jeg skriver det er ikke sådan hans ændring ikke var noget der ikke var skreget på længe, så når man læser at han gjort det godt med ændre system, er det noget Fans og 3point flere gange påpegede, man siger han giver de unge chancen og det er også rigtig men at sætte Bruus på bænken der i alle indhop har været bedste mand i opvarmnings kampene er mig ubegribeligt, han skulle være med fra start og gammelby ude i højre eller bænken. Det er mig ubegribeligt han intet foretager sig på bænken så længe i kampen mod Horsens, at sige vi spillede godt i første halvej er være lidt selvfed, nej vi havde bolden mest men var ikke særlig farlige og det var kun pga Horsens var dårlige, da de laver ændringer kommer han ikke med modtræk igen var Vigen dårlig og vælger først skifte ham ud da han går ud med skade, Tibling som kom ind fik gang i det kreative og åbne lidt op, men når man så ser Bo H løbe op og ned om de er bagud eller foran så driver han sit hold frem og vores hold er ikke dårligere, den kamp var det træneren der i mine øjne vandt på taktik, mod, og drive. Spillerne har det største ansvar, men når de ikke gider kan bedre så er det en træners opgave sætte andre folk ind FØR og stille det bedste hold der kan lirke et hold op, det mener jeg IKKE Vigen mere er typen der gør, han er låst og spiller meget anonymt.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        9. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jo, Hr. Jensen er Lille Pers hund, Jensens er et bøfhus og JJensen er sponsor i Brønfby IF. Men for at komme til sagen, så er det ikke for at starte en diskussion, men når du påstår at 3-5-2 ikke var NF opfindelse, men noget 3point og fans havde skreget på længe, udlægger du det som facts. Og så bliver jeg nysgerrig på, hvorfra disse facts kommer. Hvor du vil hen med resten af dit indlæg, om det er skrevet til mig, eller bare din holdning du vil ud med, ved jeg ikke, så det skal jeg undlade at kommentere på. Men må jeg spørge, hvad det er du er så vild med, ved Bo H., når han skaber sig tosset op og ned ad banen? Synes du dét er det vigtigste i en træner? For personligt synes jeg det er irriterende at se og høre på. Og jeg ser ikke, at det er relevant for hvordan man er som træner... Du ser ikke Brian Priske te sig sådan og FCM klarer sig da nogenlunde i Superligaen. Ja, NF sidder meget stille, men det er nu engang hans måde at være på... Det vigtigste må vel være, hvordan han træner holdet. Og dét er en helt anden diskussion. Der er jo også forskellige fodboldfans. Nogle skriger sig hæse på Sydsiden, andre nyder kampen i Laudrup Lounge med en kop kaffe og andre sidder hjemme i sofaen, men det gør dem vel ikke til mere eller mindre rigtige fans...?
      2 enige · 2 god kommentar
     
    • @Jensen Svare dig lige en sidste gang for alle: Jeg skriver det ikke sådan man har opfundet den dybe tallerken på 3-5-2 fans har skreget på dette længe, så jeg er ikke så imponeret som du er af NF, jeg ytre ligesom dig min HOLDNING. Hvad jeg er vild med Bo Henriksen er da flere ting, han rykker i en kamp og omstiller er ikke passiv, han råber ikke kun som jeg også skrev han driver dem frem det kommer man langt med, han har konstant bevist med meget dårligt materiale han kan drive det vidt, det har han min fulde respekt for, tosset ved jeg ikke men han lever sig ind i det og det smitter tydeligt af på spillerne det er da fed underholdning og skaber netop gejst hos spillerne tydeligt at se, tror du spillere yder mest af en der konstant driver sine spillere frem og ROSER dem selv når ikke går skide godt, end en der sidder helt stille og intet foretager sig her taler vi også om manglende udskiftninger konstant bruge Vigen hver eneste gang, for mig er det også meget øv høre på men som jeg igen skriver, var han træner for Brøndby som han ikke er, så ville jeg da ELSKE den måde han levede sig ind i det på, præcis når Zorniger gik ned og modtog jublen hos fans eller råbte det kaldes indlevelse-og man giver alt man har i sig, nogen kan lide de stille typer men til fodbold kan jeg godt lide dem der lever sig ind i det, du nævner Brian Priske han er da netop også en der buldre på sidelinjen og han handler også med skifte ud ikke vente, han rykker på tingene. Nej det vigtigste er ikke hvordan han træner holdet, det hvordan han sætter holdet og taktisk formår handle hvis det ikke sker, det handler om man bruger de spillere der også tør spille fodbold frem, jeg går til fodbold for se mit hold vinde men endnu mere for få god fodbold at se og underholdning, så JA der er forskel om man står på sydsiden eller man sidder hjemme foran TV der er KÆMPE forskel de andre vil dø for klubben, det vil dem der sidder foran TV ikke, jeg mener dem der kommer på stadion sponsor som sydsiden det er folk der netop STØTTER deres klub, så sige man er lige så stor fans som sidde foran TV som stå flere timer og vente og synge sit hold frem, så har vi ikke så meget snakke om for vi er bare for uenige om fodbold fans og generelt, når det er sagt så står jeg kun nogen gange på sydsiden været sponsor og været nede anden ende, jeg har 100000 gange mere respekt for dem der kommer og støtter deres hold, end folk der sidder foran TV og kalder sig lige så meget fans, medmindre man er syg eller ikke har råd det er en anden sag... men sammenligne en der sidder ser TV kampe fremfor den der står nede ved sydsiden og venter flere timer på drive sit hold frem, så er vi to så langtfra hinanden, de fleste sponsorer er gode fans, men der er da også dem der går mere op i sidde få mad og drikke end se selve kampene, dem vil jeg ej heller kalde sande fans, men der er selvfølge sponsorer der virkelig er det med sjælen men du påstår at en der sidder bruger hele sin søndag for komme ind støtte sit hold og klub, er lige så meget fan som TV fan det er så langt væk fra min verden, og underligt du får 2 enige på dette... :) god dag lad os lukke dialogen her Jensen vi bliver aldrig enige omkring dette NF gør det ok, men synes bare ikke han har det der skal til længere er den ikke, om jeg synes godt om Bo H Ja hader og elsker den indlevelse han har, men ikke sjovt når det mod os, men som træner for os ville jeg elske det lir.
     
    • @Jensen Tænk du skriver man er lige så meget fan som man står på stadion end sidde foran TV, nej der er i min verden oceaner til forskel. Dem der kommer på stadion er folk der støtter holdet når de spiller, de støtter økonomisk klubben, så selvfølge er der KÆMPE forskel man er korrekt ikke så meget fan som dem der rent faktisk kommer bakker deres klub op med heppe og støtte dem økonomisk, de fleste sponsorer er gode fans og dem er der mange af, så er der få der kun kommer for spise og drikke gratis om de er fans som os andre NEJ...
     
    • @BIF til jeg dør Okay hr. Så fordi jeg bor i Silkeborg, og har gjort det hele mit liv. Så er jeg ikke ligeså meget fan som du bif til jeg dør? Jeg har i mine 20 år som brøndby fan sat med hovedet smurt oppe i skærmen, hver turneringskamp, træningskamp, eller så snart der bare er lidt snak om Brøndby.. Men fordi jeg kun har været på Brøndby stadion 4 gange, så er jeg ikke fan. - Du basere en fan på ren Økonomi gør du. Kommer man ikke på stadion og støtter holdet derigennem, ja så er man ikke så meget værd som dem der sidder på sydsiden. - Jeg støtter holdet når de kommer til Silkeborg, Århus, Herning og deromkring. Da jeg simpelthen ikke har penge eller tid til at komme længere væk.. og så køber jeg spilletrøjer hver gang der kommer nye.. Der er folk som sparer penge sammen for at se en kamp på stadion, og når de så har gjort det, ja så er de tilbage i 0 igen.. Jeg vil vælte mig i en høstak( jeg er heftig allergisk over for hø ja), på at jeg ved mere om Brøndby end du. - Ang. NF. hvis hans ide med 3-5-2 kom fra denne side, havde han nok også lyttet til os ang hvem der skal starte inde osv osv. - ændringen til 3-5-2 gør ikke alt i sig selv, der er meget taktik bag kampene mod FCM, FCK og FCN osv. og dette er godt arbejde, fra ham og staben, det kommer ikke af sig selv med 3-5-2 ændringen.
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør Det skal selvfølgelig heller ikke handle om hvem der ved mest om klubben. Jeg prøver blot at sige at betegne en fan ud fra penge brugt på klubben. Er i mine øjne ikke den rigtige måde at vurdere det på. :)
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top enige
        10. juni 2020   

    • @Gulmann Hej nej selvfølge er der undtagelser :), jeg er ikke et sekund i tvivl om du og mange rundt om i landet er fan af klubben, måske var det dumt sagt, men jeg tænkte kun dem der havde muligheden for det. Men igen folk der sidder hele tiden ser kampene i TV og aldrig kommer ud og støtter holdet, det er i mine øjne sofa fans, de er måske også rigtige fans, men jeg nyder de mange fans på pladserne, og håber så du kommer ud og ser dem når vi kommer til Jylland, men du har da ret, det er måske for nogen ikke altid muligt at tage til deres kampe hjemme eller ude, så måske har du ret i en del af dette, jeg ved bare nogen af dem der tager med og inviteret som sponsor ikke har altid klubben i hjertet men gratis mad og drikke er for nogen vigtigere og det er ikke fans i mine øjne..
      1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top enige
        10. juni 2020   

    • @Gulmann Hvis du bor i Silkeborg og er Brøndby fan, så er du ihvertfald en sand fan :) jeg giver dig lige en enig på det :)
      1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top enige
        10. juni 2020   

    • @Gulmann Jeg har givet dig en enig, det var bestemt ikke ment du ikke var det eller andre, men det jeg mener er når jeg har været sponsor eller siddet med min far som også var sponsor og ligesom mig levede sig ind i det, så kunne jeg bare se når sydsiden sang til mange sponsor ikke alle, var der nogen der dårligt kunne klappe det var nok mere ment sådan, jeg er ikke i tvivl om de fleste der kommer på stadion er fans af klubben, men der er desværre også nogen der virker som om de kun kommer i lounchen for spise og drikke, derfor har jeg faktisk nogen gange hellere ville stå ved sydsiden og mærkede dem der virkelig lever og ånder for klubben, samt købe pølse af de mange frivillige der står i boderne uden at få løn, for mange dem der i sponsor og går rundt er lønnet dem i boderne sodavand og pølser er ulønnet har stor respekt for dem. Min far kan jeg huske og han var en med ret stor indflydelse dengang kastede konfetti over Zobel og de mange fine herre, Zobel var en af de få der synes det var sjovt og det elskede jeg ham for, selvom han havde en del at skulle sige, var han aldrig for fin til dette eller sætte pris på de fantastiske fans i sydsiden vi har... Han var Brøndby til man dør :)
     
    • @BIF til jeg dør Regnede heller ikke det var helt den vej du sigtede efter, Så fint du kommer efter det :) - Du kan selvfølgelig regne med jeg er på tribunen hver gang der spilles i mit område ;)
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top enige
        10. juni 2020   

    • @Gulmann Nej det var ikke ment sådan, men jeg synes der er mange der kunne komme på stadion støtte holdet og økonomisk klubben, men vælger sidde se kampen hjemme, de er ikke helt så meget fan i mine øjne. Men det er klart snakker vi om afstande som du taler om, eller man er syg forhindret så er det noget helt andet noget, det var ikke generelt ment, dog mener jeg alle de fans der betaler og står trofast på stadion hver eneste uge, og endda rejser med klubben til ude kampene, de har virkelig min respekt.. jeg er klar over har man familie og børn eller andre ting, kan der være ting der gør det ikke er muligt. Der er jo ingen over klubben :)
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Uden tvivl, dem som rejser tværs over Danmark, og støtte rpå stadion har da også min respekt, og er jo grunden til så mange falder for klubben :) - Så jeg kan kun give dig ret nu. :)
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top enige
        10. juni 2020   

    • @Gulmann Det er jeg slet ikke i tvivl om, kan godt høre vi er meget enige i mange ting, og jeg har aldrig været i tvivl om du er en sand fan.
      1 enig · 1 god kommentar

  • Rigtig god kamp af Horsens. De var overraskende aggressive og kæmpede virkelig for trøjen. Det gjorde Brøndby ikke. Nu hænger vi alle med hovedet efter et nederlag til Horsens, men husk: Horsens har i de to seneste kampe også vundet over både Fcm og fck. De er sgu ikke dårlige.
    2 enige

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
      7. juni 2020   

  • Niels Frederiksen skal lære at nøjes med en 1:1 udskiftning, når han ikke magter at gennemskue konsekvenserne. At destabilisere det centrale forsvar ved at rykke Jung ud på kanten er håbløst! Og det skrev jeg også inden kampen.
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • @Saesonkort Det er jo vildt at ALLE kan se det, på nær Niels. Altså om man begriber hvad der foregår inden i hovedet på den mand.
     
    • @Saesonkort Det sjove er så at Fansenes forslået opstilling var med Jung på backen.. Så Flertallet fik da sin vilje. At det medførte total katastrofe er jo hvad det er. Den de spillere som alle brokke sig over kamp efter kamp, er faktisk de selv samme spiller som nok 70%+ stemmer på skal starte inde. Desværre.
      1 enig
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
        8. juni 2020   

    • @Gulmann Nu tilhører jeg kategorien “De bedrevidende”, så den almene ignorants holdning plejer jo at være væk fra skiven
      1 enig

  • Vi taber denne kamp på trænerens hjerneblødninger. Jung skal spille i forsvaret som CB. Er den normale VB ikke til rådighed, så må vi finde en erstatning der, i stedet for at flytte rundt på Jung. Vi sejlede jo i opspillet og spiller meget mere tilbage til Marvin end hvis Jung var en mulighed. Desuden svigter Rosted big time ved deres andet mål og sælger Maxsøe. At NF vælger en svag svag spillende Anis, viser lidt at han ikke forstå hvor på banen denne kamp tabes: Midtbanen! Start-11 burde have været anderledes: MS JMG (VB) + AJ + AM + HH + AB, midtbanen med Frendrup, Vigen og Tibbling (for fart i boldomgang). Jobbe og SM i front. Skrift tidligt og dobbelt, hvis nødvendigt. Skift 100% hvis vi presses ned fra anden halvlegs start FØR de får et fucking mål. Det er basale fejl fra NF.
    1 god kommentar
     
    • SSN
    • SSN   7. juni 2020   

    • @Kapper og det er ikke første gang. Mindes han satte Larsson på defensiv midt mod AGF hvilket var en katastrofal disposition
      1 enig
     
    • @SSN mindes der var et rygte om at han blev presset til det
     
    • @Marc Johnson En træner som giver efter for pres, skal ikke være træner i BIF.
      3 enige
     
    • @Kapper det er skidt at Rosted ikke er mere sikker. Han bør være en af de bærende kræfter på det her hold.
      2 enige

  • Man kan ikke sige at vi normalt vinder 9 ud af 10 kampe mod Horsens og dette så var den ene kamp vi taber. Horsens og alle andre midterhold er os 100% jævnbyrdige. Vi er ikke bedre og det var vi ej heller i sidste sæson. Endnu mere trist er det, at det er utroligt svært at se vi har tegningen til noget der ligner et storhold. Jeg har sagt det før, jeg tror ikke JBA gider bruge penge på et midterhold. Regningen skal deles, spørgsmålet er hvem den skal deles med..
     
    • @Kristianbs nej, det gør vi ikke og nu hvor holdet er latterlig tynd og ingen stjerner så kommer vi ikke i top 6 næste sæson... elendigt!!
      1 enig

  • NewY
  • NewY   7. juni 2020   

  • Hvornår fatter fans, ledere, og medier at Brøndby IKKE længere er en del af toppen i dansk fodbold .?....fat nu at vi ikke har penge til at være et tophold ...hvorfor tror I at vi stiller op med et skolefodbold hold ?...hvorfor har vi slimane og lindstrøm istedet for kaiser og kamil ...vi har ingen penge så glem alt om topfodbold de næste mange mange år
    1 enig
     
    • @NewY Vi har da langt flere penge end dagens modstander.. LANGT flere
      3 enige
     
    • @NewY vi bruger jo stadig en del flere penge end fx Horsens. Ikke bare lidt. Meget mere
      2 enige
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @NewY Nu er penge ikke alt, selv i top fodbold. Ellers havde vi jo ligget nr 3 langt foran dem som er under os. Du nævner i øvrigt 2 af de bedre spillere i dag som dem man ville tage ud. Din argumentation havde gået bedre hvis du havde skrevet Vigen og Mraz
      1 enig
     
    • @Marc Johnson vi forvalter så åbenbart disse penge utroligt dårligt. Vi er langt fra så gode dom vi burde være, med tanke på vores budget. Er det bare trænerens skyld det hele?
     
    • @Kristianbs nej slet ikke. I mine øjne bærer JBA en stor del af skylden. Men lad os nu lige få sæsonen afsluttet inden vi fortolker for meget på vores resultater og økonomi
     
    • @Marc Johnson er det ikke ret nemt at forudsige hvordan sæsonen ender? Vi vinder en kamp og så taber vi en kamp, nøjagtig som tilfældet har været hele sæsonen. Ren leverpostej tristesse.
     
    • @Kristianbs Jeg frygter du får ret. Leverpostej er ikke helt forkert - desværre.

  • Jeg er dyb chok!!! Jeg fatter simpelthen ikke at vi er så ringe... holdet skiftede system for at undgå at lukke så mange mål ind og vi laver ikke andet end at lukke mål ind!! Ingen gnist og fighter instinkt... Ham lille latterlig Niels er IKKE den rigtige!! Og se lige vores trup, 3 største budget og sikke dog et hold, vi har intet offensivt, og den eneste der kan lidt offensivt bliver ikke brugt... Tænk at vi skal sætte vores lid til Michael Uhre .... hvis ikke cv får lavet den trup om samt ny coach så bliver næste sæson bare lort!!! Hvor er jeg dog rystet og vred!! Forstår simpelthen ikke at en klub i vores størrelse ikke kører et hold som latterlig Horsens midt over??? Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor?? Og igen genansæt nu AZ!! Den eneste rigtige for vores klub!!!
    2 enige

  • Uche
  • Uche
    Betalende bruger
      7. juni 2020   

  • Hvornår stiller træner teamet et hold baseret på egne præmisser. hvorfor f... flytter man Jung væk fra cv når han nu har gjort så godt derinde, i stedet udstiller man hans manglende kvaliteter på vwb. jeg forstår simpelt ikke hvorfor man ikke bruger den vwb man har truppen jacob Rasmussen, som man lige har givet en kontrakt forlængelse, men han er end ikke engang i truppen, uforståeligt!!!!!. første halvleg ok, anden halvleg miserabel, hvad går der galt i halvlegen !!!!!. Iøvrigt må man give dommeren ros for at ensidigt at dømme til horsens fordel i alle tvivlstilfælde. Håber man fremadrettet bruger de rigtige spillere på de rigtige pladser.
    5 enige

  • Tanken
  • Tanken
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      7. juni 2020   

  • Jeg tror vi alle godt kan blive enige om det simpelthen ikke er godt nok i dag. Er det her spillet kan vi godt glemme alt om top 3 og top 4 for den sags skyld. Som jeg ser det har vi to store problemer vi skal have løst og det kan kun gå for langsomt. Det første problem er vi ikke formår at dække modstanderens backer. Vi er så dårlige til det at man nærmest kan overveje om vi overhovedet har nogen plan for det. Nogen gange kommer Rado ned, men han kommer konsekvent for sent til det betyder noget. Det skal vi simpelthen have løst for ellers får vi 0 point de sidste 10 kampe. Jeg ville personligt foreslå det enten skal være 8’erne som dækker bredt, eller de centrale forsvarsspillere som skal hjælpe derude. Men at vi bliver ramt på det samme konstant i 90 minutter er ikke bare bekymrende, men decideret foruroligende. Det skal være det første vi kigger på, og er vi ikke tilfredse må vi træne på kun det hele ugen. Det andet jeg virkelig er bekymret for er konstellationen med Vigen og Slimane på midtbanen. Vi bevæger os overhovedet ikke på midtbanen mens vi har bolden. Hvor er de sekundære løb? Eller i det mindste bare de løb man laver for at få bolden? Selv backerne kommer ikke altid rigtig frem ofte. Det er klart man bliver nødt til at spille bolden tilbage når ingen løber. Her nævner jeg Vigen og Slimane, fordi de er specielt syndere i det her. Det behøver ikke at være et problem, hvis det ikke var fordi de begge to stod og så bold. Det her er specielt tydeligt når Jobbe har bolden, fordi han faktisk er den eneste der bevæger sig. Skal vi blive farligere bliver vi nødt til at have mere bevægelse i vores offensive spil, både for at få bolden og for at åbne rum op til andre. Efter en dag som i dag har jeg altid en tendens til at skælde alle ud og ikke nævne hvad vi gjorde godt. Jeg synes vores opspil i forsvaret for det meste så nogenlunde ud. Der var et par fejl hos Rado, og et par befriere fra Schwabe, men det var ikke slemt som jeg ellers havde frygtet. Jeg synes også vi lige akkurat godkender 1. halvleg, men det kan jo være lige meget nu. Jobbe, Slimane og Schwabe får de bedste karakterer fra mig i dag. Jeg ved nogen vil være efter Schwabe i dag, men jeg synes han bliver fuldstændigt solgt af sit forsvar gang på gang, og han har ingen andel i nogen af målene. Derudover synes jeg Tibbling kom ind med noget af det liv på midten vi savner. At Jung skulle have rødt kort var også latterligt. Ikke fordi nummer to ikke var okay. Jeg er uenig i dem som siger det ikke matcher linjen. Der skal altid være gult der. Problemet er det første gule, men jeg tror faktisk i større grad han får det fordi han flere gange havde været ved dommeren og brokke sig. Havde han ikke det tvivler jeg på der er gult. Jeg synes også NF var for langsom med sine udskiftninger i dag. Vigen specielt burde allerede være hævet ud i pausen f eks. Skidt træner arbejde generelt, både taktisk før og under kampen. Vi har også øvet hjørnespark ser det ud til. Første gang vi laver den kombination sætter vi Horsens på hælene. De 5 næste gange bliver vi overhovedet ikke farlige. Noget variation kunne gavne her. Vi har nu 5 point op til AGF og 1 point ned til FCN. Begge hold er for mig at se bedre end det vi mønstre i øjeblikket. Top 3 er ikke umulig, men jeg må sige jeg stort set har givet op på det. Derfor vil jeg foreslå man gør det AGF gjorde i nedrykningsspillet sidste år. I stedet for at spille med bedste hold skal man spille med det hold man forventer vil være fremtiden. Giv dem udfordringen på i Superligaen og fortæl dem det er nu de skal vise hvad de kan. Så kan det godt være vi ender med en 3-5 point færre end man ellers ville, men hvem går op i hvorvidt man bliver 5 eller 6. Eller 4 for dens sags skyld, medmindre AGF bliver 3 og vinder pokalen. Næste kamp synes jeg man bør give chancen til Frendrup, Bruus, Rasmussen, Tibbling eller Bjur og stadig holde Jobbe på toppen og Slimane på midten. Kabongo ville jeg have sat ind, men han er ikke klar og jeg tror stadig Staugaard mangler noget.
    7 enige · 4 god kommentar
     
    • @Tanken Meget fin analyse. Tilbage står dog at jeg savner en træner, som holder fast. Som ikke sætter folk på banen fordi de måske nok er bedre end alternativet 1-1 men sætter et hold, så holdet passer sammen. Midtbanen i dag, har 3 ret langsomme typer; der bør maks have været en.
      2 enige
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @Kapper Det er faktisk lidt det jeg vil frem til, og efter at have overvejet det lidt mere kan jeg sige. I dag taber vi ikke fordi vores spillere spiller dårligt. I dag taber vi fordi Bo Henriksen outchoacher NF. Taktisk formår Bo Henriksen tydeligt at ramme os lige der hvor det gør ondt, og han får endda ænd taktikken i pausen sådan Horsens styrer kampen totalt.
      1 enig
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • Hvor er det snart bare for meget med det redigering. Sker der noget 3 point?
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • For at slutte min sidste kommentar der hvor der står ænd, skal der stå justerer. NF formår ikke at justere det som tydeligt ikke virker og han formår ikke at lukke de steder Horsens angriber os. I dag viser Bo Henriksen sig tydeligt som den bedste træner på de to hold
     
    • @Tanken til gengæld når Horsens desværre heller ikke meget mere. De har en evne til at sætte sig op mod de større hold, men så ender den vel også der, i forhold til deres placering. Horsens er i mine øjne ikke garant for flot fodbold. De er et knoklehold som spiller på de samme dyder som altid. Knokle røven ud af bukserne, og samtidig være en klub der mere kan nøjes med at ligge hvor de gør. Bo Henriksen er en ganske fin træner, men jeg tvivler på at han kan gøre en forskel som træner i toppen af ligaen. Jeg vil nødig have ham til BIF
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. juni 2020   

    • @Cobbe47 Misforstå mig ikke. Jeg siger ikke vi skal ud og hente Bo Henriksen ind. Jeg siger at i dag vinder Horsens fordi han formår at lægge en taktisk og justerer den, så den gør ondt på os. NF har intet modsvar i dag. Det er derfor vi taber. Det betyder ikke nødvendigvis Bo Henriksen over en hel sæson er en bedre træner, og det betyder hverken vi skal hente ham eller fyre NF. Det betyder udelukkende at Bo Henriksen sikre sig hold tre point ved at være bedre end NF på dagen. At jeg derudover mener vores bedste kamp under NF (3-1 FCK) kommer fordi Retov trumfer et formation skifte igennem, og vi generelt var bedre i starten af sæsonen før NF havde noget rigtig tid med holdet har ikke noget med kampen i dag at gøre
      1 enig
     
    • @Cobbe47 enig og læg dertil uendeligt mange lange spilstop. Horsens gør alt hvad de kan for at smadre alt underholding og tempo i fodbold.
      1 enig
     
    • @Tanken ja, helt enig. Og det er i den grad for dårligt.
     
    • @Tanken Enig i din analyse, en godkendt første halvleg, hvor efter vores midtbane falder helt sammen. Ved deres 1-1 mål står vi med 2 mand ude hvor ingen (Rado) går i fødderne på på deres fløj men står og glor 2 meter fra, så deres fløj har alt den tid i verden til at slå indlægget. Alt imens står Hermanson og snork sover 2 meter fra sin mand. Ved det andet mål går både JMG og Harmansson op i pres og derved sælger hele holdet. De lader en 16 årig spille 1-2 som derefter frit kan spille den ind i feltet til mål. Ved 3-2 går JMG igen højt i presset og efterlader en ladeport til et indlæg, hvor igen Hermansson står på flade konvolutter. Det er simple miniput fejl. Læg specielt mærke til målet til 1-1hvor Vigen og Jung lunter tilbage og kigger fodbold. Det er bare ikke godt nok. Jeg er helt enig i at Marvin ikke kunne have gjort noget ved alle målene. Midtbane konstellationen med Vigen/ Rado fungere bare ikke, og specielt Vigen ligner en hund i et spil kejler. Det er som om de nærmest løber i vejen for hinanden. Jeg fatter ikke NF at han ikke tager Rasmussen med og lader Jung spille centralt. Derudover bliver NF totalt taktisk udmanøvreret af Bo H. Jeg må indrømme min tiltro til NF ligger på et meget lille sted.
      3 enige
     
    • @Tanken Fin analyse. Jeg er enig med dig langt hen ad vejen. Jeg har dog en fornemmelse af at, truppen ikke fungerer optimalt. Træner/leder sammensætningen får ikke det optimale ud af truppen. Her tænker jeg specielt på, den manglende gejst vi har set rammer holdet fra tid til anden. At man er klar og løber de nødvendige meter, før det er for sent. At man ofrer sig for holdet og klubben. Jeg synes også holdet mangler en plan B, når modstanderne ændrer strategi og det overrasker os. En stor tung tankcenterforward i 2 halvleg og en letbenet ung dribler på deres venstrekant. Vi er ikke i undertal rent defensivt, men vi står og kigger og bliver overspillet ved indlæg og ved opdækning i feltet. Schwabe kan ikke lastes for målene, men han må godt være meget mere dirigerende med forsvaret, han kan se hvad der sker før de andre kan. Og så gå da ud i feltet og forsøg at bruge lapperne ved indlæg. Han burde kunne komme højere op når han bruger hænderne og vifte bolden væk. Brug de unge spillere i slutspillet og så lad os se hvad der sker. De skal ihvertfald have Brøndbyviljen i hjertet og ikke lade sig ryste af Horsens. Den smarte narrer den mindre smarte. Vær taktisk parat og sørg for, at have teten, nogle overraskelsesmomenter
     
    • @Tanken Fin analyse. Jeg er enig med dig langt hen ad vejen. Jeg har dog en fornemmelse af at, truppen ikke fungerer optimalt. Træner/leder sammensætningen får ikke det optimale ud af truppen. Her tænker jeg specielt på, den manglende gejst vi har set rammer holdet fra tid til anden. At man er klar og løber de nødvendige meter, før det er for sent. At man ofrer sig for holdet og klubben. Jeg synes også holdet mangler en plan B, når modstanderne ændrer strategi og det overrasker os. En stor tung tankcenterforward i 2 halvleg og en letbenet ung dribler på deres venstrekant. Vi er ikke i undertal rent defensivt, men vi står og kigger og bliver overspillet ved indlæg og ved opdækning i feltet. Schwabe kan ikke lastes for målene, men han må godt være meget mere dirigerende med forsvaret, han kan se hvad der sker før de andre kan. Og så gå da ud i feltet og forsøg at bruge lapperne ved indlæg. Han burde kunne komme højere op når han bruger hænderne og vifte bolden væk. Brug de unge spillere i slutspillet og så lad os se hvad der sker. De skal ihvertfald have Brøndbyviljen i hjertet og ikke lade sig ryste af Horsens. Den smarte narrer den mindre smarte. Vær taktisk parat og sørg for, at have teten, nogle overraskelsesmomenter
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @MicFys hvis man mener Schwabe skal eller for den sag skyld kan løbe ud midt i feltet hvor gang der kommer et indlæg tvivler jeg på man ser sindssygt meget fodbold. For der er ingen målmand som kan det. Til gengæld vil man lade målet stå helt åbent når modstanderen header. Desuden er det svært for målmand at dirigere tabte opdækninger og når backer for frit spil fordi vores spillere opfatter det for sent gang på gang. Ligesom mange skriver, og jeg også lidt læser dig skrive mener jeg også vores startelver ikke er homogen. Det kan sagtens være det havde været den startelver med højest rating i FIFA, men i den virkelige verden bliver man også nødt til at vurdere hvilke spillere passer sammen. Rado passer ikke med Vigen. Vigen og Slimane passer ikke sammen så længe ingen af dem løber. Jung er bedre for holdet at have på VCB. Alle disse ting bliver fuldstændig overset. Desuden skulle vi også have en træner som var klar til at bruge de unge. For mig er det ikke at bruge de unge når man spiller med Slimane fordi han er den bedste og Jobbe fordi Hedlund skulle giftes. For mig er det mere man spiller med Frendrup fordi han diskutabelt er bedre end Rado, og smider en Rasmussen på banen fordi vi mangler en venstre back.
      3 enige
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        8. juni 2020   

    • @Tanken - Er meget enig med dig i, at man ikke altid bare kan tage den bedste spille på hver position. Der er 11 spillere på banen, og det vigtigste er, at man stiller det stærkeste hold, frem for bedste enkelt spiller. Netop hér havde jeg troet at NF var bedre. Han er blevet talt op som en fantastisk menneskekender og han slår mig også som en sådan. Men kampen igår, var godt nok roddet, rent relationsmæssigt. Er lidt nervøs for, hvad man gør i næste kamp, med Mensah skadet og Jung i karantæne... Har vi e U19 spiller, som kunne få en chance på venstrekanten? For jeg synes det vil være bedst, at vi holder Gammelby i højresiden, som han plejer og lade så meget være som det plejer.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @Jensen Vi har jo Jacob Rasmussen som efter min mening var bedste mand mod Hvidore, og er super spændende. Jeg ville gerne have set ham på banen allerede i går, det tror jeg også havde været bedre for os.
      1 enig
     
    • @Tanken - Jeg er enig i dine a tagekse
     
    • @Tanken - Jeg prøver igen. Man kan åbenbart ikke redigere. Som sagt er jeg enig. Selvfølgelig er det tydeligt at Bo Henriksen har formået at overgå NF til dagens kamp. Det der er latterligt ved Horsens og Bo Henriksen er, at de tilsyneladende, som klub kan nøjes med at være irriterende på modstanderen, og hvad Bo H. ellers udtaler til div. medier. Hvis det er deres filosofi, at være den irriterende modstander, og ikke være det chanceskabende, dominerende hold, er jeg sgu stået af. Om BIF så kunne have gjort det bedre igår, er en helt anden sag.
     
    • @Tanken Det er tilladt, at vurdere sine indgreb som målmand. Og jeg mener nok at have set fodbold og spillet fodbold nok til, at kunne vurdere spillet fra målmandens vinkel. Der er bare forskel på kvaliteten af målmænd og så alle de statistikere, der idag påstår de ved alt om fodbold.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @Cobbe47 Jeg er i og for sig enig, men jeg synes også man skal have med at Bo Henriksen i flere omgange har prøvet at spille god fodbold, men han simpelthen ikke har spillermaterialet til det. Derfor er han gået tilbage til det mere simple format. Derudover synes jeg også man må sige der er forskel på det de spiller i øjeblikket og dengang de tydeligt kun arbejdede på at få indkast.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @MicFys Jeg synes ikke Schwabe kunne være kommet ud til nogen af de indlæg der kom. Han står stort set som han skal, og indlæggene kommer hårdt nok og tæt nok på feltet til man vil have større chancer på stregen. Jeg skal ikke udelukke der var et enkelt indlæg han kunne være kommet ud til, men nogen gange ser jeg folk forvente han skal ud til alle bolde som bare er en halv centimeter inde i feltet og det hverken kan eller skal nogen målmand.
      1 enig
     
    • @Tanken Horsens spillede både bedre fodbold og os taktisk overlegen igår samt havde en træner der handlede med det samme og ikke kun det drev sine spillere frem, Bo H virker som en der kan få det bedste ud af ikke de bedste kunne godt tænke mig at se hvad han kunne med et hold højere oppe i rangstien bare det se ham juble og råbe giver den underholdning man ikke kan få på banen, Bo H er i mine øjne et af de største danske træner talenter, han har formået hvad meget få har og med langt dårligere materiale.... NF er ikke en dårlig træner men hans passive holdning og kærlighed til Vigen samt udtale han ikke ved hvad der er galt det giver røde lamper for mig han ikke er den rette træner for os. Nu var det heller ikke CV der ansatte ham dengang. Jeg tror faktisk CV gerne havde set CV som træner uden at vide det ja CV havde flere fejl, men manden forstod give os det vi manglede og savnet det glemmer mange
     
    • Ivan
    • Ivan   10. juni 2020   

    • @Sorteslyngel en præcis analyse. Man kunne så uddybe ved at påpege at de elementære fejl der laves ved de tre mål, gentages gang på gang. Men heldigvis giver de jo ikke alle mål. Du skriver “at den og den går højt i presset” . Problemet er at det er alibi pres. Ihvertfald får hverken JMG, Vigen eller Rado eller Hermansson fat i bolden. Så godt som aldrig . De er så nemme at spille uden o
      1 enig
     
    • Ivan
    • Ivan   10. juni 2020   

    • @Sorteslyngel jeg er totalt enig i de analyse. De fejl du fremhæver er dem de laver hele tiden. Deres pres er et rent alibi pres . De får aldrig fat i bolden. Og de kan ikke dække op centralt på indlæg. Det ser vi gang på gang. Jeg har en kammerat hvis søn spiller i en af top 6 klubberne. Og han siger , hårdt presset at mange i de andre klubber regner Brøndbyspillerne for de nemmeste at drible eller spille sig forbi. Når jeg så spørger hvorfor de så ikke alle sammen vinder over Brøndby , siger han at det vel dybest set skyldes at Brøndby har bolden meget, og det er de gode til og at de selv scorer mange mål. Og det passer vel egentlig meget godt med statistikken. Vi scorer mange mål, men der bliver osse scoret mange imod os. Vi har dårligste Top 6 målscore. Hvis vi så kommer til at mangle evnen til at score, kommer det jo til at gå helt galt.
      1 enig · 1 god kommentar

  • Kemokaj50
  • Kemokaj50
    Betalende bruger
      7. juni 2020   

  • En rigtig skidt gang fodbold, hvor det virker som om at der ikke er styr på hvem der gør hvad. Samtidig er er der for mange middelmådige spillere, som ikke levere hvad der forventes på dette niveau.
    2 enige
     
    • @Kemokaj50 Jeg tror mere vi bør se det som udgangspunktet, når der pludselig satses stort på MC spillere. Vi må også holde os lidt til virkeligheden. Vi ønsker vel alle, at MC spillerne får succes. Det vil være noget svært i 1 sæson. Hvilket vi vel godt kan se, når vores BIF følelser og savn efter betydelige medaljer har lagt sig
      1 enig

  • Spørgsmålet er måske også, om BIF 3-5-2 formation, i virkeligheden skæv vrider holdet, med de spillere der er til rådighed? Ender vi med at NF bliver fyret, hvilken spillestil ender vi så med? . Vi kan ihvertfald ikke blive ved med at skifte formationer, og forvente at spillerne skal følge med hver gang, og samtidig forvente spillet til UG.
     
    • @Cobbe47 hans opstilling kom fra pres fra netop os som fans, men det der er hans største problem er han er alt for passiv på bænken og hælder alt for meget til Vigen det er kæmpe problem, ligesom Bruus han givet chancen der har grebet den men så starter vi op igen, og hvad gør man så sætter Gammelby på, nu vil mange sige men han har været god, men Gammelby er langsommere og skyder mange bolde direkte ind i forsvaret. han har slet ikke den speed der vil give holdet meget som Bruus kommer med og tro på det
      1 enig

  • Sim
  • Sim   7. juni 2020   

  • Hvad sagde jeg.... nå, men - Måske skal vi bare have spilleglæden tilbage... Jeg tror NF har tabt omklædningsrummet... eller hvornår må man sige det.:) Vi er gået fra sprudlende, offensiv, vindende fodbold med Danmarks bedste midtbane til en hold af sekundanter der ikke kunne komme på banen for 1 år siden. Alt sammen styret af en træner uden en plan. Men Tillykke til alle jer der skriver åbne breve og forsvarer NF hele tiden - Det er jeres fest det her. Tillykke - I får hvad i har bedt om --> Nederlag.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        7. juni 2020   

    • @Sim - fair sammenligning ellers... For AZ og NF har jo totalt samme budget og havde samme udgangspunkt at starte fra. Jeg siger ikke at NF er den rette træner for os, men vi bør stadig sammenligne æbler med æbler.
      1 enig
     
    • Sim
    • Sim   7. juni 2020   

    • @Jensen Niels spiller ikke det han lovede os. Hvor er presspillet? Hvor er den aggressive spillestil? Hvor er den bedre evne til at tage temp på kampen? Jeg sammenligner egentligt ikke NF med nogen. Jeg siger åbenlyst: At jeg ikke er tilfreds. NF overtog en fantastisk trup på papiret for snart et år siden. NF overtog et dårligere hold fra TF da han kom til.
     
    • Sim
    • Sim   7. juni 2020   

    • @Jensen
     
    • @Sim Vores deroute startede allerede for 2 år siden under Zorniger. Så ja, der var en glory-periode, men også en periode, som i min bog var værre end det der er nu. Men du har ret: vi mangler stadig at se det man lovede da NF blev ansat i tilstrækkelig grad.
     
    • Sim
    • Sim   8. juni 2020   

    • @Christian Brøndbyman Det kan du naturligvis have din mening omkring. Det gør det ikke til sandhed. Det er ikke AZ tabte kamp i en periode der skal tilskrives dette.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        8. juni 2020   

    • @Sim - vi kan hurtigt blive enige om, at NF ikke har givet os det presfodbold vi blev lovet, da han blev ansat. Han har tidligere vist, at han kan praktisere det, men jeg er i tvivl om han kan gøre det med den nuværende trup og det begrænsede spillerbudget. Men personligt mener jeg, at det vigtigste for klubben lige nu er, at vi holder fast i dén kurs der er udstukket. Vi har ikke råd til at fyre endnu en træner og haste endnu en omgang store ændringer igennem. NF fik etableret et fantastisk forsvar (før Corona) og dét synes jeg er prisværdigt. Det er et fantastisk udgangspunkt og kan give resten af holde mere overskud til at være mere offensive. Niels har kun ét år til age af sin kontrakt, så jeg synes man skal lade tvivlen komme ham til gode. Det er ikke en perfekt læsning, men jeg tror risikoen både sportsligt og økonomisk et væsentlig højere, hvis vi forsøger med den fjerde træner på lidt over et år...
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Christian Brøndbyman Værre end nu er det en joke Christian???????????????? Videre i pokalen da han afleverede os + 3 pladsen, tæt på vinde guldet og med underholdende spil pokal mestre, husker du meget dårligt siger du virkelig værre end nu????? det værste han gjorde var at ikke bruge de unge det var en kæmpe fejl, ellers kan jeg finde langt flere plusser end minusser, men kunne han begynde bruge af vores talenter også så ville jeg gerne se Zorniger en virkelig dygtig træner og en der vil spille den form for fodbold der er fedt for os som tilskuere at se på
     
    • @BIF til jeg dør Vi har 4 point flere end på samme tidspunkt sidste år. Scoret flere mål, og lukket færre ind. Dette med et langt større brug af MC-spillere. Ja, vi er ude af pokalen nu. Det sker, når det bliver afgjort med en enkelt kamp. Så ja, overordnet er det bedre. Jeg håber virkelig Zorniger snart får et nyt job, så folk kan komme videre snart. Denne her glorificering af ham mange af jer praktiserer forstår jeg ikke. Han havde altså også sine fejl. Så kan vi ikke snart nuancere debatten en smule, lad være med at beskylde andre for at have dårlig hukommelse, osv osv.. Synes ikke det er specielt at diskutere på det niveau med medfans..
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Sim hvornår har jeg ophøjet min mening til sandheden? Det er min mening... lidt utroligt hvis du i ramme alvor helt frikender Zorniger for problemerne i hans 3.sæson, som jeg læser dit sidste indlæg.. Så bliver det svært at diskutere.
      1 god kommentar
     
    • @Christian Brøndbyman Jeg har aldrig sagt han ikke havde fejl. men det er måden vi spiller på den er ikke i nærheden af dengang vi spiller bagud og kedeligt længere er den ikke.... jeg sammenligner mere spillet og det er ikke godt nok, ligesom man ikke handler på bænken , men igen CV har også et ansvar til finde par spillere i sommer pausen særligt Angribere og VB store mangler der
     
    • @BIF til jeg dør Lige nu kører der et paradigme med at Zorniger var underholdning og NF er kedeligt. Det er simpelthen for sort-hvidt. Kan vi ikke prøve at komme lidt videre. Der var masser af underholdning under Zorniger, men der var OGSÅ masser af kampe i den sidste sæson med uendelige lange bolde frem i ingenmandsland fra midterforsvaret og målmand, midtbanespillere der ikke løb offensive metre nok og mistede bolde, omstillinger imod der kostede igen og igen etc etc. Ikke at jeg nyder alt det boldflytteri vi har lige nu, men det er en supertanker der skal vendes, og det er, som jeg skrev, trods alt bedre nu end i efteråret 18.
     
    • @Christian Brøndbyman Jeg skriver også det materiale NF ikke er godt nok, hvis du læser hvad jeg skriver synes jeg NF er for passiv i kampene og spiller på det sikre, men jeg skrev også CV skal vise sit værd til sommer med salg og køb, jeg mener det er tiden nu til han også kommer på banen og henter noget godt ind
     
    • @BIF til jeg dør det kan jeg ikke se du har skrevet som et svar til mig. Jeg har ikke læst alle dine andre indlæg her på siden igennem, og kommer ikke til det. Men jeg kan se du bliver ved med at skrive vi skal købe ind. Jeg tror dog det bliver begrænset med det, grundet vores økonomiske situation samt Corona. Jeg vil også gerne have en Ferrari men der står en hyundai ude i indkørslen.
     
    • @Christian Brøndbyman Vi kommer intet til at vinde næste 5 år, hvis der ikke sker noget og der er vores talent ikke godt nok, og de skal også sælges for tjene penge, så selvfølge skal der være penge til det. Vi mangler ligesom folk oppe foran samt VB og vi har solgt solgt men intet den anden vej er kommet udover Maxø det ok spare til et vidst punkt alle lider økonomisk, vi står ikke så ringe med bluser solgte, løn nedgang, tv penge samt løn kompensation osv osv.

  • Vigen får alt alt for meget tillid af NF alt for meget
    2 enige
     
    • @BIF til jeg dør helt enig, Han burde være taget ud i halvlegen i stedet for Tib eller Frendrup. Det der undre mig mest er at NF slet ikke kan se det. Han er i det hele taget meget reaktiv i forhold til udskiftningerne.
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • @Sorteslyngel helt enig, han er meget passiv, se på BO manden driver sit hold frem, og sørger for de yder max vi står passive og mangler hjælp fra bænken, at skifte en mand ud er bare som undskyld skide i bukserne, han burde lavet 3 af de 5 udskiftninger for give en chok effekt. Havde jeg været træner havde jeg som jeg foreslog før kampen sat Jung på CB som han er bedst, Gammelby VB og Bruus HB og igen sagde fra start begynd med Uhre oppe foran fremfor Mraz der var banens dårligste sidste gang, Jeg havde valgt starte med Frendrup istedet for Vigen eller Rado og så havde jeg skiftet Vigen ud allerede efter første halvej og Mraz det samme samt en af flere der er nok at vælge mellem. Men se hvor passiv han er på sidelinjen det provokere mig helt vildt, en grund til Ståle og Bo råber er netop de kan sætte gang i deres hold, og er ikke fan af Ståle men det giver altså noget til spillerne, se på Zorniger han drev dem også frem, ved mange ikke tilhænger af ham, men seriøst så jeg gerne ham tilbage men det er nok det samme som håbe Messi kommer hertil
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Sim
    • Sim   8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør Han er en overbetalt midtbane spiller som losser bolden ind i modstanderen ofte og som ser så opgivende ud. Så Elendig.
      1 enig
     
    • @Sim Jeg synes han er god bagud men fremadrettet er det ikke godt, Okore er kontraktfri til sommer kunne godt ligne en spiller vi kunne bruge til en billig pris, han var rigtig god inden han blev solgt fra FCN er det muligt eller jeg forkert på den?, synes han har fysik og ting vi godt kunne bruge sammen med Maxø dernede
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør nu tror jeg lige man skal se på hvad der sker i Okores matchfixing sag først. At det helt korrekt nok er mere sportsfixing gør ingen forskel. Han var rigtig god i FCN, men det er vel også snart tæt på 10 år siden
      1 enig
     
    • @Tanken Han har ikke været dårlig for AAB, og kunne godt være en spiller vi kunne bruge. Han har rutine og virker som noget vi godt kunne bruge, så gerne ham fremfor Hermansson der er tung og laver så mange fejl, afleveringer hårdt tilbage til vores målmand der ved koste mål tit.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør jeg har aldrig set en aflevering tilbage til Schwabe som han ikke havde 100% styr på. Men selv hvis man synes Okores er god nok (det synes de ikke i AaB) så synes jeg stadig man lige bør se på hvordan den sag udvilkler sig, fordi vi skal ikke hive en potentiel matchfixer ind på holdet. Også hvis han frikendes, men frikendes ligesom Roskilde hvor alle jo godt ved der er sket noget. Hvis du synes Hermansn
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • .... Hvis du synes Hermans som laver mange fejl, så skal vi heller ikke hente Okore, fordi han laver flere
      4 enige · 2 god kommentar
     
    • @Tanken Han er bedre spiller i min verden vi ser forskelligt synes Hermansson mangler fart og laver alt for mange tilbage spil, Okore spiller langt mere frem, og det giver selvfølge også fejl...
     
    • @Tanken Jeg ved det ikke Tanken det er klart er han skyldig så er det total NO GO, men ved det ikke skal ikke gøre mig klog på det.. kom det ikke meget sent det kort i kampen altså efter 90 minutter spillet?
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør det var uhørt mange som spillede på han ville få kort. Og specielt uhørt mange efter nettet faldt i værdi. Jeg mener det kun fra omkring 3.0 til 1.5. At der er vildt mange som spiller på det i et mindre område, som det var tilfældet her er problematisk, specielt når det alt sammen var i kiosker. Han fik det i oversiden eller meget tæt på, dog var det for at karatesparke en spiller i brystet, så man kan argumentere for det skete med vilje
     
    • @Tanken Enig er det sket så er det ikke interessant for os, vi er helt enige der synes bare det var over 90 minutter spillet og hvis det var det så kunne dommeren have fløjtet kampen af, men måske er danske spil også hurtige til konkludere noget for fik han fx det i 92-93 min så tror jeg ikke på den, for så ville han selvfølge taget den før med chance for dommeren kunne have fløjtet af før, men det er vel noget man kigger på om han jagter det gule kort for vi er helt enige det er ikke interessant for os så
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør det er ikke kommet ud præcis hvem som anmeldte ham, men det er kommet ud at mange bettingsider havde mistænkeligt mange spil på han fik kort. Teknisk set er det sportsfixing, da det ikke betyder noget for kampens udfald, men det er ligeså slemt hvis du spørger mig. Jeg tror heller ikke det er fordi han har fået store summer for det. Det er nok nærmere han kunne have snakket med nogle gamle venner omkring det. Sagen efterforskes selvfølgelig stadig, og jeg kan næsten sikkert sige en erklæres uskyldig, fordi det er så svært at dømme det. Derfor synes jeg stadig vi skal være meget varsomme med ham. Og så mener jeg i øvrigt ikke han er det værd at hente, og så hellere Rosted spille i sin gode side hvis Hermannsson blev solgt. Hellere bruge pengene på en angriber og venstreback som vi er nødt til at hente som de to første positioner. Bruus skal også vise mere før jeg er klar til at sige HB ikke også må komme før forsvaret. Derudover har vi flere talenter i forsvaret som jeg heller ikke vil stå i vejen for
     
    • @Tanken jeg foretrækker klart Bruus til HB fremfor Gammelby der har fået nok chancer, Bruus gjort det fremragende op til start men ikke fået tilliden bagefter det er ikke ok- Enig med Okore hvis det forholder sig sådan, men faktisk kunne jeg måske se Gammelby når Jung sælges som CB han har spillet den plads før mener jeg i Silkeborg med succes og synes han er god have da han er alsidig
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør han har spillet der før, succesen må gå i kategorien tvivlsom. Desuden er det på den anden side af hvad Jung spiller
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        8. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør Nu hører jeg faktisk på rygtebasis at Okore allerede har en aftale med AGF. Fint for mig, fordi han er ikke så hurtig mere og laver en del fejl
     
    • @BIF til jeg dør, ja det provokerer også mig. Hans apatiske surmule holdning, hjælper ikke holdet! Det er 100% sikkert!
      1 enig
     
    • @Tanken synes jeg er øv for synes ikke Okore er dårlig til vores pris klasse
     
    • @Sorteslyngel Vi er helt enige :)
      1 enig
     
    • Sim
    • Sim   9. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør ALDRIG skal Okore til Brøndby. Vi 2 er virkelig langt fra hinanden i ønsker for fremtiden. Okore... Middelmådig medfange skandalesager bag sig. ALDRIG tak.
     
    • @Sim Kender ikke til alle hans skandaler og tror bestemt ikke manden er en dårligere forsvarer end 2 vi pt bruger IKKE Maxø jeg synes han har nogen evner og i min verden er man vil ikke skyldig for noget man ikke er dømt for. Men det er klart dømmes han så er det ud, jeg siger ej han er min ynglings men skulle jeg vælge mellem ham og to andre ville jeg tage ham, jeg tror godt han kan blive bedre end Aab, var rigtig god tidligere i FCN
     
    • Sim
    • Sim   9. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør Okore er gammel, middelmådig, brokkende og uden videresalgs potientiale. Der er absolut ingen grund til at hive ham til Brøndby. Han råbte racist etteren dommer. Hans brokkeri over at blive fravalgt i FCC. Hans ugidelighed på banen for Aab hvor han går tilbage fra midterlinien. Hans matchfixing sag nu. NEJ TAK.
      1 enig
     
    • @Sim helt enig, Okore må aldrig trække den gule trøje over hovedet.
     
    • @Sim Hej ved ikke om han er gammel når man er forsvars spiller og 28 år, men troede det var en god alder, jeg har ikke i tankerne om videresalg og tror han fås til en billig løn, og omkring sagen skal han lige dømmes før han er skyldig. Så dårlig synes jeg ikke han er som du gør ham til Sim men respektere selvfølge dine egne meninger behøver ikke altid være enige om alt.

  • Hmmm er alle virklig så bange for at nævne Slimani, idag skulle han være pille ud allerede i pausen, han viste jo intet fremad, næsten hver gang han havde bolden, var han hurtig til at aflevere den bagud. han kunne godt bruge lidt tid på bænken.
    2 enige
     
    • @fedtmule71 Jeg synes heller ikke Slimane var specielt god i dag, men det er mere acceptabelt for mig at han falder ud end de langt mere erfarne spillere, der underpræsterer i dag. Jeg synes hellere man skal rette kritik nod
     
    • @fedtmule71 Jeg synes heller ikke Slimane var specielt god i dag, men det er mere acceptabelt for mig at han falder ud end de langt mere erfarne spillere, der underpræsterer i dag. Jeg synes hellere man skal rette kritik nod
     
    • @fedtmule71 F.eks. Vigen, Rado, Mraz, Hermannsson samt NF.

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      8. juni 2020   

  • Man må tage hatten af for Horsens, som på stribe har slået FCK, FCM og BIF. Det viser samtidig at vi ikke alene kan forklare nederlaget ud fra en ringe indsats fra vores egen side, men at vi også er nødt til at anerkende at Horsens kommer med kvalitet. Det frustrerende er selvfølgelig at vi burde være 100% klar over, hvilken gameplan de har og at på mange måder slår os på nogle af de dyder, som vi gerne selv vil være kendt for. Som f. eks. fight, press, intensitet og vilje. Men Horsens er bare et godt hold, som får det maksimale ud af de spillere de har. Nu er vi så i mesterskabsspillet og det bliver næste test for holdet. De hold vi nu skal møde er i langt mindre grad tilbøjelige til at stille sig dybt og parkere bussen. De vil spille bold, ligesom vi gerne selv vil. Det bliver en spændende test om vi kan holde fast i 4. pladsen og muligheden for europæisk deltagelse. Tredjepladsen ser lige pt. svært ud, da det vil kræve at vi præsterer væsentligt bedre end AGF, som lige nu ser ret solide ud.
    2 enige
     
    • @del Piero Nej Horsens er ikke et GODT hold, Horsens har en sindssyg god træner der driver dem frem igen og igen, han lever sig nærmest ind i kampene og det smitter af på spillerne, han tager de rigtig udskiftninger og selvom de er foran råber han dem an, når de kommer bagud roser han dem og driver dem frem, det er super godt træner arbejde, samt forstå lukke ned og få Brøndby til ligne et virkelig skidt hold uden man fra vores side foretager sig noget selvom alle kunne se vi spillede virkelig dårligt de sibger vi spillede godt første halvej nej vi spillede middelmådigt, det var Horsens der ikke så gode ud, da de gjorde det og kom frem og pressede os lignede vi et hold uden en leder og uden en træner der modsat Horsens kunne handle....Jeg kan godt lide NF personligt og synes ikke hans materiale er godt nok, men gør ikke manden ikke kan handle når alle udefra kan se det sejlede og Vigen var træt og kunne intet fremad
     
    • Sim
    • Sim   9. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør Jeg ved ikke om Bo er en god træner. Men jeg er ekstremt vild med hans engagement i kampene.
     
    • @Sim Jeg kan heller ikke vide det, men synes manden fortjener snart en højere hylde han har bevist det i mange år med Horsens og før det Brønshøj, jeg gad godt vide hvad han kan på et bedre holde med større budgetter, den måde han driver sine spillere og hans taktiske dispotioner i en kamp og skifte, beviser for mig han er alt andet end kun en der brøler for sidelinjen, selvom når han score mod os finder jeg ham røv træls men var han træner for os ville jeg elske det :) det er jo sådan det er, og vil godt sige NF heller ikke har det bedste materiale og ud fra det rent point mæssigt gør han det godt, men når jeg kigger på spillet og manglende måde ændre ting i en kamp, der fejler han i min verden
     
    • psycopatus
    • psycopatus
      Betalende bruger
        9. juni 2020   

    • @Sim helt enig synes sku også det fantastisk at se en træner der direkte løfter hans spillere ved at leve sig ind i kampen på den måde :D
     
    • Ivan
    • Ivan   10. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør jeg synes bare Bo er røvirriterende både at se og høre på. Han fik det gule kort, men han skulle være vist ud. Det han fik gult for , gjorde han mindst 3 gange. Iøvrigt gør han meget af det han gør, kun for at irritere, hvilket ikke blot gør ham irriterende men også usympatisk. Og så virker det iøvrigt hysterisk og overgearet, hvad vil han gøre den dag det rigtig bliver noget at juble over. Søndagens kamp var vel dybest set uden betydning både for Brøndby og Horsens.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top enige
        10. juni 2020   

    • @Ivan He he... jeg synes sku da også han er r... træls at høre på, men jeg er ikke et sekund i tvivl om jeg ville elske ham hvis han regeret sådan som træner for ens eget holdt, det er det jeg mener, men jeg synes da også han er øv fordi det jo mod vores hold, men det gør ikke at jeg finder ham indlevende og underholdende. Jeg synes han er forfriskende men enig i røv irreterende når det går ud over os. Synes han faktisk er en dygtig træner tænk hvad han sæson efter sæson driver Horsens til det er imponerende og de har altså solgt nogen profiler fra, men alligevel har han den vindergejst jeg ville ELSKE at få i Brøndby, jeg synes vi mangler den, vi har alt for lidt spillere der har den. Fisker er en vinder, Maxø det samme, Frendrup ser jeg også som en der vil det, men tag Vigen og Gammelby jeg er ved at falde i søvn når jeg ser dem spille, det går alt for meget tilbage og mangler særligt fra Vigen en vinder gejst og hive fx SLimane op når han hiver Röckter var langsom som en snegl men jeg Elskede den mands gejst på en bane og jubel, det smitter af på medspillerne og fans, jeg mener vi mangler typer som dem og har man det ikke på banen så ville en træner der kan drive dem frem hjælpe meget, tag Zorniger han stod på samme måde, det kan spillerne mærke om man vil det eller ej, det jeg godt kan lide Bo for er netop han roser holdet da de var bagud, det er noget der giver tro på tingene. Jeg forstår ikke det du skriver med vi eller Horsens intet have spille for? Vi har både point og 3 plads til færdigspillet turnering gå efter, og havde AGF tabt så også en masse TV penge ekstra få, Horsens havde den 8 plads spille efter som de iøvrigt fik, så begge hold havde masser af spille for.
     
    • Ivan
    • Ivan   10. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør jeg er meget enig i din spilleranalyse. Og selvfølgelig er der altid noget at spille om, men det var jo ingen finale. Min pointe var at når man altid er i det røde fe
     
    • Ivan
    • Ivan   10. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør i det røde felt , så er der jo ikke plads til ægte jubel, når man vinder et eller andet.
     
    • BIF til jeg dør