Tibbling fejrer mål
Foto: Teis Markfoged ©
NYHED

Ekstra Bladet: Tibbling solgt for seks millioner

 
Ifølge Ekstra Bladet fik Brøndby seks millioner kroner for Simon Tibbling. Svenskeren havde to år tilbage af sin kontrakt.

    • Tibbling fejrer mål
    • 3point.dk
      27. juli 2020 - Klokken 21:42
  • 3point.dk
  • 3point.dk
    27. juli 2020 - Klokken 21:42

Simon Tibbling er blevet solgt til FC Emmen, og den svenske dribler er derfor fortid i Brøndby. Da han blev hentet for tre år siden var der store forventninger.

- Der er ingen tvivl om, at Simon Tibbling er et stort talent med en lysende fremtid foran sig, sagde Troels Bech til klubbens hjemmeside og fortsatte;

- Simon har været en eftertragtet spiller i dette transfervindue, så at han vælger at komme til Brøndby IF på en lang kontrakt understreger, at han har en stor tiltro til vores måde at gøre tingene på herude. Han er en spiller, der arbejder hårdt for holdet og tror på, at de bedste resultater kommer gennem et stærkt fællesskab – og det har vi gennem mange år vist, at dét er noget, vi har i Brøndby IF.

Ifølge Ekstra Bladet får Brøndby seks millioner kroner for Tibbling, Den sympatiske dribler fylder 26 år til september.






Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Det er fint nok, samt en masser frigivet lønkr.
    11 enige · 1 god kommentar
     
    • @Gulogblåforaltid Meget enig!
     
    • @Gulogblåforaltid Ja, det har desværre ikke fungeret optimalt. Jeg går ud fra, at Simon T. har fået løn som en stor profil (vel og mærket fra de glade dage under Troels og Zorninger, hvor det virker til, at lønkronerne sad lidt mere løst...), så det bliver fint at kunne kaste dem efter en ny/andre spillere.
      2 enige · 1 god kommentar

  • BIF til jeg dør
  • BIF til jeg dør
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      27. juli 2020   

  • Nej det er håbløst salg for en pres spiller vi har brug for, som vi har fået interesse for større klubber som FCM og FCK som begge kunne se hans værdi men sælg da det hele CV for handler udelukkende om du skal spare spare og spare lad os håbe minus skader og ingen corona rammes samt Curlu starter jo ikke med karantæne nååå nej gør han også men lad os starte med tabe de første kampe, nååå nej vi har da VIGEN NF mand der altid levere ligesom Hedlund
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • NewY
    • NewY   27. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør hvis de havde brug for ham havde de nok brugt ham langt mere, tror du ikke ....han slog ikke igennem fordi han ikke var god nok
      10 enige · 2 god kommentar
     
    • NewY
    • NewY   27. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør sjovt som du er imod ALT hvad brøndby foretager sig .... er du egentlig fan ellr bare en troll ??
      13 enige · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @NewY Er du da det, sjovt jeg forsvare spillere der gjort det ganske fint og træner der er glad for vores klub. Det får man høvl for, er du sikker på du ikke er det?
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @NewY Tydeligt du ikke set alle kampene, at mene han ikke er god er hvordan man ser på det, manden fik skade og var væk længere tid men det ved du jo alt om da du følger klubben
     
    • @BIF til jeg dør er fuldstændig enig!!!
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Anders77 Det er Kejserens klæder Anders, hvis ikke CV finder nogen gode folk frem, så giver jeg intet for hans sparing og sparing, for så kan vi godt gange det med 20 med et dansk mesterskab og så kan vi kalde os FCN version 2
     
    • NewY
    • NewY   27. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør tydeligt at du intet aner om fodbold helt generelt ....nu skal jeg skære de ud i pap for ...MANDEN GAD IKKE VAR DOVEN OG PIVRINGE !!!
      4 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @NewY Jeg gider ikke falde ned på dit plan, så derfor er det helt ok du har den holdning, jeg er helt ligeglad når den kommer fra dig :)
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør lad os nu lige komme igennem transfervinduet, inden vi går helt amok.. Tro på klubben har en plan. Det er først dag efter sæsonen, der er 2 måneders transfer endnu, så rooooolig :)
      4 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Gulmann Jeg er helt rolig og været det hele tiden, derfor kan jeg godt have en mening at salget er dårligt til kun 6 millioner kr. for en spiller der er bedre end det. Lad os blive enige om det :)
     
    • @BIF til jeg dør han er mere end 6 mio. Værd når han rammer sit niveau, men vi må også erkende, at hvis en man ikke har spillet særlig meget i 2 år grundet skade, når han har spillet har han blot lavet 2 mål, og meget få assists. Så når alt kommer til alt så er 6 mio. Fint, taget hele hans situation i betragtning :)
      4 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Gulmann nogen gange skal man lige bundfalde tingene, jeg er nok mest træt af det med Fisker, men Tibling giver for mig også mere mening, men vi må se, Gulmann har du set det med Bo Henriksen jeg har fået meget huk herinde, ved at sige jeg kunne se ham som træner i BIF og folk nærmest kaldt mig tosset pga det, men han passer på mange punkter godt ind som træner, men ikke sikkert jeg får ret, men vel meget godt set så såfremt. Når nu så mange synes jeg er helt væk ved skrive det, og tro mig CV køber ikke den spiller BT omtaler, er sikker på det er en and og leverpostejs and:)
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Gulmann har du læst Jacob Ankersen ikke vil forlænge i AGF og stopper, er han ikke en der kunne spille VB? Men 29 år og ok spiller men heller ikke mere, men jeg har hele tiden sagt, jeg tror der bliver solgt og købt mere end det folk ligger op til, for det med vi kun sælger 1-2 spillere har jeg hele tiden sagt langt mere, og det står jeg ved. Jeg har da også stadigvæk tålmodighed og regner med CV kommer med noget godt.
     
    • @BIF til jeg dør Personligt vil jeg ikke have Bo Henriksen til, men det er blot min mening. :) - jeg tror ligesom du, der bliver solgt en håndfuld, og så kommer der 2-3 spillere til . :) - Tror de næste nyheder vi får, er Rado afgang og Mraz farvel. :P
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Gulmann Vi er helt enige, og tror også der ryger min 1 fra forsvaret, tror Hedlund måske sælges, Marvin holder jeg fast i er jeg sikker på sælges, Jung er jeg i tvivl om fordi han er vigtig men vi får ikke så meget for ham pga alderen og det gør vi mere for Marvin. Jeg tror Erceg skydes afsted og håber det virkelig samt måske Gammelby og Rado, Hermansson mener jeg også enten sælges eller forlænges med. Tror mest på salget, men vi ved det ikke men er sikker på det folk har skrevet herinde med 1-2 salg og 2 ind, det kommer slet ikke til holde, vi kommer til at sælge flere end 1-2 og får flere ind måske nærmere 3-4 ind.
     
    • @BIF til jeg dør https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/frisoer-afsloerer-broendby-exit/8218312
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Gulmann som forventet men en frisør som kilde :), men regnede ikke med den heller.

  • Mjah...mjoh...mere kan man vel ikke forvente. Det lyder som en fin handel.
    6 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Lå-lå-lååå synes du vi er så andre der synes 6 millioner for så god en spiller er for lidt...
     
    • NewY
    • NewY   27. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør så god var han på ingen måde
      4 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @NewY Synes du sjovt nok blev han rost af alle tidligere da det kørte så fik han skade og kom ikke helt igen, så var han klar men NF valgte ikke bruge ham vi er slet ikke enige Tibling er en af de bedste pres spillere vi har haft og teknisk rigtig god
     
    • @BIF til jeg dør Men det er vist mere end vi gav. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/avis-broendby-koeber-tibbling-til-spotpris Ifølge Transfermarkt er hans nuværende markedspris 1,5 mio. EURO. Om vi har fået det for ham ved jeg ikke men hvis vi har fået mere en 3,75 mio. for ham har vi tilsyneladende tjent på ham bortset fra den løn han har fået udbetalt.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Dansplast Ja men det er jo ikke Cvs fortjeneste men vores tidligere sportsdirektør der havde lavet et godt køb

  • NewY
  • NewY   27. juli 2020   

  • Super godt arbejde CV...han slog aldrig rigtig igennem og kunne en masse småspil men når han skulle score blev det aldrig rigtigt til noget ....virkede til tider også lidt doven og ugidelig
    11 enige
     
    • @NewY Ved ikke helt om han virkede ugidelig. Der kom bare ikke nok ud af det
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @NewY Meget doven defensivt. Han stoppede tit sine tilbageløb ved midterlinjen og svigtede I sagens natur sine defensive pligter som midtbanespiller. Vi har fået rigtig mange mål imod os fordi han ikke fulgte med sin mand hjem. Men offensivt er han fantastisk når det kører for ham. Desværre for ham og heldigvis for BIF og dermed os er han blevet alvorligt overhalet af de unge.
      5 enige · 3 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger Nej det var han ikke, han var nok mere en humør spiller der spillede fantastisk i meste af 2017/18 sæson hvor han løb i ind i noget med AZ tror han var en spiller der ikke var stærk mental, men spillemæssigt var han god, teknisk det samme, og synes netop han var det helt modsatte af lad/doven, det er Hedlund derimod. For tabte Tibling en bold, ville han ikke stå kigge på, men prøve erobre den tilbage
     
    • @BIF til jeg dør Ja men for pokker han gad jo ikke passe sine defensive pligter. AZ råbte og skreg hver eneste gang han ikke gad løbe længere tilbage end til midterlinjen. Det skete rigtig mange gange. Han syltede konstant forsvaret så de kom i undertal i eget felt fordi han ikke gad følge sin mand. Det kostede rigtig mange mål imod og dermed nederlag. Desuden er han som skrevet andetsteds blevet overhalet gevaldigt af de unge som spiller for holdet, for BIF og ikke kun for dem selv som primadonnaen Simon Tibbling.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast vi er ikke enige om doven, men bare ikke så god defensivt, men doven nej, men ikke så god ja. Nå nu får jeg måske endnu engang ret alligevel at BO Henriksen stopper næste sommer i Horsens, og hvem ved det bliver måske i Brøndby, har sagt det mange gange, han ville synes jeg passe på rigtig mange måder kanon ind til BIF
     
    • @BIF til jeg dør Meget enig, et langt stykke. Så ham bestemt heller ikke som doven og var ofte imponeret over hans teknik. Ville på ingen måde heller begræde hvis han ikke var solgt, men det har ikke rigtigt fungeret, han må formodes at ha fået en høj løn, klubben har ikke løbet rundt økonomisk siden vi solgte Agger, (bortset fra Kasi sponsorat) og vi har faktisk formodet at få lidt penge for ham, i en svær tid.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Mojoburger Faktisk lige skrevet det og indrømmer det også gerne, måske er det ikke så slemt, synes stadigvæk det er øv og lidt billigt, men corona taget med og han har været skadet og nok får dyr løn, så overlever vi. Men det jeg ikke er tilfreds med, er man så ikke valgte forlænge en billig mand som Fisker, som kunne være blevet brugt, Fisker og Tibling var nogen af de bedste spillere vi havde til pres spillet noget NF netop har sagt vi skal blive bedre til. Men de er begge væk nu, er helt sikker på Curlu har det samme
      1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør Det kommer vel an på hvad man mener en midtbanespillers opgave er. Bortset fra det synes jeg faktisk også Bo Henriksen umiddelbart vil være en rigtig god mand til opgaven. Om ikke andet grundet hans evigt heftige engagement i kampene. Han er meget misforstået som træner ment på den måde at de fleste stadig tror han kun kan spille indkast/dødbold-fodbold. Det er jo på ingen måde tilfældet. Horsens spiller flot kombinationsbold nu. Det aller vigtigste er at manden er ydmyg og forlanger ydmyghed af sine spillere. At han så udefra set også er hurtigere til at tage bestik af og reagere på forskellige taktiske situationer end NF er noget vi tit har savnet i BIF denne sæson. Det virker lidt som om NF ikke altid er indstillet på at ændre noget der er helt galt i kampene. Man kan jo også blive for impulsiv men for det meste er det åbenlyse også det rigtige. Til gengæld er jeg sikker på arbejdet i det daglige er i rigtig gode hænder hos NF og rosset.
     
    • @BIF til jeg dør Bortset fra alt i denne diskussion må jeg nævne jeg er 100% linje med dig i din skuffelse over manglende forlængelse af Fisker. Der er endda fans der har foreslået at vi splejser til hans løn. Hvis han kan nøjes med 50.000 pr. måned kræver det 1.000 fans der lægger sølle 600 kroner om året. Uden at vide hvad der måtte være på vej ind køber jeg argumentet med at han er rigtig rigtig god at læne sig op af for de unge og en fantastisk rollemodel m.h.t. indstilling. Men måske er der en anden, som nok ikke kender og derfor elsker BIF som Fisker, på vej ind. Det bliver bare et sted mellem svært og umuligt at finde en mand med samme sympatiske menneskelige egenskaber som ham.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast helt enig og nu skal vi jo heller ikke gøre ham som træner endnu, men jeg har hele tiden peget på ham og folk har høvlet mig ned for det, dejligt du ikke gør det. Jeg ser flere gode grunde, ja han kan spille defensivt, men han spiller jo hvad han har og det han har i Horsens er virkelig ikke godt, alligevel har han leveret med dem år for år. Han har unge spillere han har vist tillid, han er en vinder, og en indpisker, ja kan være lidt vild at se på, men når fx han gør det overfor FCK så jubler jeg indenvendig for bare se Ståles måde at koge indeni på, det elsker jeg, synes faktisk også han altid viser hans hold er trimmet og i form, for vi skal huske på han har en lille bredde og på tide han får chancen i en større klub, om det bliver os må tiden vise, men mener det er fortjent hvis det skulle være og et godt match-det er tydeligt NF aldrig har været cvs mand, og jeg anerkende NF arbejde med de unge, men husk på han har også lavet mange fejl. Fans skreg længe på 3-5-3 så kom det og succes næsten med det samme, defensivt står vi kanon nu, men vi har også fået Maxø som jeg ser som hovedårsagen til dette, ikke pga NF, Frendrup og Bruus valgte han starte med på bænken i de første kampe, som vi iøvrigt tabte og spillede skidt, derefter brugte han de to unge, for skulle ske noget så var ikke tro på dem, men fordi han skulle gøre noget, og Frendrup og Bruus kom efter lidt flere kampe ind greb begge chancen. Samt virker vi som et hold som ikke altid kan stå fysisk hele kampen og tænker at CV er med til træning nogen gange. Men NF gør det også godt på andre områder, så er ikke kun kritisk med hans materiale i betragtning og omskoling af Bruus synes jeg faktisk han har gjort det ganske godt. Men synes bare han mangler lige det sidste som at skabe vindere og drive dem frem i kampene, der tror jeg Bo er unik
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Jeg ville gerne være med, men ønsker ikke gå imod CV for det ville lidt at være underkende hans dispotioner ved vi som fans betalte hans løn, det ville desværre ikke give mening, men faktisk er jeg glad for andre kan se hans værdier for BIF, men ville ikke gå imod CV
     
    • @BIF til jeg dør Det bekymrer virkelig også mig vi bliver trætte efter en time. Under AZ var det de andre der blev trætte mens vi kværnede videre i samme høje tempo. Det skal vi sgu tilbage til. Selv jeg kan regne ud det handler om at træne mere og hårdere end de andre klubber.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Vi smadret dem fysisk, og jeg tror CV ser ting til træning han ikke er tilhænger af, synes hans udtagelser om NF var meget underlige når man tænker han skal være her en sæson mere, som spiller mister de jo lidt respekt for ham som træner så, derfor var min første tanke han er her ikke i den nye sæson. Med udmelding om Bo H stopper nu om 1 år, kan det være det er for få en bedre pris for BIF at købe ham fri, hvis det er her han skal til, det kunne man godt tænkes, for hvorfor går man ellers ud 1 helt år før melder det ud, det er meget tidligt i medierne
     
    • @BIF til jeg dør Rigtigt, Bo er unik. Håbede faktisk vi ville hente ham i Brønshøj i sin tid men desværre var Horsens hurtigere.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast han er ihvertfald en træner som jeg ser som det perfekte match han har rigtig meget af det, og tror det er godt han har fået erfaring med Horsens og tiden er den helt rigtige, jeg tror til gengæld ikke NF er træner når vi starter op og tror grunden til man går ud nu kommer med historien et helt år før, må være måske for købe ham fri, for CVs udmelding om NF fremtid, Bo H kommer nu 1 år før tid, det er forhandlings taktik for få ham før tid tænker jeg, ellers forstår jeg ikke den kommer 1 helt år før tid, men det er ikke sikkert det er i BIF men har hele tiden sagt det, så måske får jeg ret måske ikke:)
     
    • @BIF til jeg dør Ja, vi var fysisk fit som aldrig før (eller siden) er det hos et dansk klubhold. Det ser jeg virkelig gerne bliver standarden hos os igen, tak.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast helt enig, og måske Retov også er blevet spurgt ind til omkring dette, men vi moste alt modstand. I min verden tabte vi ikke guldet pga vi gik fysisk ned til sidst i sæson som flere skrev herinde, det var mentalt vi tabte guldet
     
    • @BIF til jeg dør Hvis vi havde spillet som vi plejede i den sidste kamp mod fcm havde vi vundet kampen og var blevet mestre. Nør er ved at lave en tilsvarende fc gummiben i Brentford. AZ var rasende i pausen fordi vi spillede som et hold der ville undgå at miste noget, hvad vi så gjorde, i stedet for at spille for at opnå noget som vi havde gjort hele sæsonen.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Ja så godt Brentford som ellers har gjort det fantastisk og Nør er jeg stor fan af, men det var mest i hovedet vi tabte guldet, og der må man sige FCM og ledelsen formåede psyke os. Om man kan lide det eller ej, for den sæson havde vi klart fortjent blive danske mestre, elskede Cvs indstilling selvom vi førte 2-0 så fortsatte vi bare, netop det vidste de andre hold, og det slog dem ud, de var bange for os. Lidt som en Mike Tyson der går i ringen og vundet 50 % før han overhovedet er gået igang. Det var fedt at se på, at vi ikke engang imellem passede på ved 2-0 føring kan man i bagspejlets lys sige vi skulle have gjort, men det var jo netop det vi stod for og givet os stor sejre og trumlet de andre væk hele sæsonen, men det vi smed i Horsens var i hovedet og burde aldrig være sket. Efter den kamp var vi helt væk
     
    • @Dansplast mon ikke de andre hold kunne se fordelen af at være i god form som vi blev under Zorniger. Jeg tror det der er sket er at de andre er begyndt at gøre det samme. Vi ser det også med presspil, hvor de andre så hvor effektivt det var i en periode. Men det er vel egentlig den fysiske træner der skal sørge for at spillerne kan stå distancen fysisk. Jeg kan anbefale Medianos podcast hvor Troels Bech interviewer Aaron Thode, vores fysiske træner.
     
    • @Christian Brøndbyman Der er jeg sikker på de har. Som du også pointerer ser det unægtelig ud som om en del hold er begyndt at træne mere og hårdere. Samtidig træner vi ikke nær så meget som under AZ. Intensiteten I træningen kan jeg ikke udtale mig om men når vi ikke træner lige så meget som før skal of bør intensiteten øges betragteligt.
     
    • @Dansplast hvis du har ret i det, skal det selvfølgelig forbedres. Jeg er nu ret overbevist om at spillerne bliver meget nøje monitoreret med bl.a. VO2-max-tests og andre tests, og hvis de ikke er på niveau bliver der arbejdet på det individuelt. Det fremgår i hvert fald af den podcast jeg omtalte ovenfor. Jeg tror også vi må sige, at denne sæson er speciel, den har varet næsten 13 mdr og med 2 ugentlige kampe her til sidst. Det er ikke så mærkeligt, at spillerne viser træthed under de vilkår, vil jeg sige.
     
    • @Christian Brøndbyman Jeg ved med sikkerhed de træner mindre end under AZ. Jeg ved også med sikkerhed forhøjet intensitet kan kompensere for færre træningsminutter. Hvad der foregår til træning ved jeg ikke. M.h.t. podcasten har jeg ikke den nødvendige app. Da jeg i sin tid ville hente den droppede jeg det fordi de ville have adgang til bl.a. kamera og andre ting der er unødvendigt for at kunne downloade og køre en podcast app. Der er også andre der for et par år siden har sagt nogenlunde det samme om app'en her på 3point.
     
    • @Dansplast der bliver sagt fra spillerne, at der bliver trænet mindre, så det har du givetvis ret i. Om dette er årsag til en eventuelt øget trætbarhed i kampene, står mere hen i det uvisse, synes jeg. Fortsætter det i næste sæson, kan jeg godt se der måske kan være noget de skal have kigget på i den fysiske stab. Jeg tænker dog trænerne har brokket sig til dem allerede, hvis de mente der var et problem.

  • Lasse P
  • Lasse P
    Betalende bruger
      27. juli 2020   

  • Vanvittig ærgerligt at vi ikke fik udløst Tibbe’s potentiale, men det bærer han også selv en del af skylden for. Som de fleste andre har jeg også bandet og svovlet over at Tibbe ikke fik mere spilletid i 2020 især. Det er fint nok at vi nu satser mere på Jobbe og Corlu på den mest offensive 8’er, men vi havde mulighederne for at kunne have skudt ham af for det dobbelte (måske tredobbelte) med regelmæssig spilletid og en formstigning (som bevares ikke var sikkert kom). Jeg håber at CV har fået indarbejdet en form for videresalgsklausul og at Tibbe brænder igennem i Holland. Den korte kontrakt på 2 år taler nok ikke for det desværre.
    4 enige
     
    • @Lasse P enig, men Tibbling har ikke præsteret under flere trænere så at give NF skylden giver ikke mening. Han har ikke præsteret kontinuerligt siden hans batalje med AZ.
      7 enige · 2 god kommentar
     
    • @MortenD Det er faktisk rigtig Morten. Det var heller ikke kun fryd og gammen under AZ.
      3 enige
     
    • Lasse P
    • Lasse P
      Betalende bruger
        27. juli 2020   

    • @MortenD Det er vi enige om, men jeg syntes stadig at han i 2020 især ikke fik lov til at få chancen. Måske det er fordi at trænerteamet har haft fokus på at organisere os bedre defensivt, hvilket er dejligt er sket, men jeg syntes stadig at Tibbe skulle have haft flere chancer. Vi så alle hvor lidt kreative vi var med Frendrup, Anis og Vigen på midten i mange kampe. Vi skabte ikke noget. Her kunne vi havde været mere modige og spillet Tibbling i stedet for Anis eller Vigen. Med fordel hvis du spørger mig.
      2 enige
     
    • @MortenD Under NF har vi fået 4 point mere end sidste sæson på trods af at vi har solgt vores 3 største profiler og mest løntunge spillere. Nu røg der så endnu en af de rigtig løntunge. Faktisk 2 hvis vi tæller Fisker med. Der frigives lønkroner og der bliver kun hentet noget ind hvis det er en der kan gå direkte ind i startelleveren. Ganske fornuftigt når vores hold (som mange efter vinter transfervinduet nærmest dømte i nedrykningsfare) efterhånden ser ud til at kunne spille med i toppen. De unge bliver ikke dårligere og det er tydeligt at NF er i gang med at skabe et potentielt mesterhold da mesterskaber vindes af hold med et godt forsvar, eller en god defensiv generelt da hele holdet i princippet er en del af forsvaret, og det er vi unægtelig ved at have. Med en angriber eller to der smadrer alt ind som Kamil er vi et seriøst bud på en af de øverste placeringer. Vi er det hold der har lukket færrest mål ind i mesterskabs spillet. 5 mål lukket ind og 6 clean sheets i 10 kampe mod de 5 andre top 6 hold. Med noget mere effektivitet i front bliver vi et ubehageligt bekendtskab for de andre hold. Vi skal bare lade være med at undervurdere og dermed spille for slapt og uden gejst mod de små hold. Heeeeeejaaaaa Brøøøøøøndby
      13 enige · 11 god kommentar
     
    • @Dansplast Yes, vigtig at ha med i vurderingen! Forza BIF!
      3 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Dansplast Ja og i sæsonen før det 2017/2018 med Zorninger, var vi hele 25 point bedre end nu under vandt også pokal mesterskabet. vores målscore sidste sæson var 4 mål bedre og i 2017/2018 var den hele 26 mål flere vi scorede end denne sæson så hvad skal vi bruge det til. Vi blev nummer 4 røg hurtig ud af pokalen...Folk glemmer hurtigt herinde
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Ja, da vi havde voldsomt løntunge spillere som Nør, Rønnow, Pukki, Kamil, Mukthar da han var absolut bedst. Vi var gode men brugte langt flere penge end vi tjente I forsøget på at vinde. Nu er vores supertræner i gang med at skabe et tophold for langt færre penge. Prøv at være realistisk for en gangs skyld i stedet for hele tiden at kritisere. Det ville sgu klæde dig i stedet for dit konstante tudefjæs agtige kritiseren af den klub du burde bakke 100% op om. Vi har en fantastisk træner og en fantastisk sportsdirektør. Hvis du mener du er bedre hvorfor er det så ikke dig der sidder i en af de positioner? Sikkert fordi du ikke er bedre og i øvrigt ikke har et eneste trænerkursus. Hvis du havde haft det ville du kunne se hvor skadelig og direkte ødelæggende Tibbling var før vores defensiv. Det sædvanlige problem at folk ikke har forstået det er en god defensiven der vinder titler og et godt angreb der vinder kampe men ikke nødvendigvis titler.
      8 enige · 5 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast synes på ingen måder du er fair, jeg kritisere ikke kun, jeg har sagt som andre, jeg tror CV er rette mand. Jeg har været utilfreds med før Frendrup og Bruus leveret de var på bænken, ingen skrev dengang til mig jeg har ret, det havde jeg så tydeligt. Jeg har skrevet Bo Henriksen så jeg som en perfekt løsning som BIF træner ingen giver mig ret og kalder mig nærmest tosset med komme med den udmelding, Bo Henriksen er en super træner sørgeligt folk ikke kan se det. Han har intet materiale men han levere hele tiden med hans hold som også altid er i god forfatning han er god til unge og kan drive hold frem. Han har alt det vi søger en vinder, jeg har rost NF for hans arbejde med de unge og omskoling af Bruus, men sagt den eneste grund til Uhre fik chancen var af nød, da jeg skrev før han fik succes at han skulle bruge Uhre istedet for. himlet folk op, og fordi jeg skriver jeg er utilfreds med man ikke beholder Fisker for en meget lav løn, da du ikke kun kan have 20 årige knægte på en bane og har brug for en type som Fisker, det står jeg 110 % ved, jeg har sagt jeg tror på CV og hans måde tænke på, men Fisker mener jeg var en kæmpe fejl. Men jeg har sagt kan ikke sidde rose en mand endnu der reelt kun skiller sig af med vores bedste folk til små penge og en del i løn, før jeg har set hvad der kommer den anden vej ind, har også rost ham for Maxø, men jeg kommer ikke med på vognen at rose en for spare og spare, hvis man ikke henter noget kvalitet ind ikke leverpostej. For vi er ikke FCN husk det. Jeg synes der skal ske noget med indkøb og her tænker jeg på 2 angribere ikke en, særligt nu når Jobbe bliver midtbane og vejer 15 kilo for lidt til være angriber og Hedlund er luddoven og ikke kan score de mål vi søger
     
    • @BIF til jeg dør Nej vi er bestemt ikke fcn. Vi har de sidste 15 år kørt med gigantiske underskud, de har haft om ikke gigantiske så i det mindste pæne overskud overskud de senere jeg ved ikke hvor mange år. AZ har været rigtig dyr for os grundet stort set alle hans indkøb var/er ikke dyre i anskaffelse men temmelig dyre i løn. Riget fattes penge så vi har måttet spænde livremmen ind og kommer desværre nok til at være i den situation et par år endnu. Det skal dog ikke holde os fra at snuppe mesterskabet næste sæson.
      3 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast som jeg mange gange har skrevet herinde, så synes jeg CV gør det rigtige, jeg skriver jeg anerkender dette. Jeg synes dog man ikke kan have drømme om mesterskaber eller top 3 uden ikke få en form for kvalitets angribere og VB ind. Samt kun sælge ud uden hente noget den anden vej ind. Men jeg er helt på linje med dig med underskud, og CV er på rette vej, jeg er slet ikke uenig med han er rette mand, jeg anerkender dette og CVs arbejde som jeg også skriver. Men kan bare ikke falde på halen når der ikke endnu lavet super salg og indkøb udover Maxø, men sparet spillere konstant, det er fint men på et tidspunkt bliver det også for meget, hvis nogen ikke kan se vi ikke spillet fantastisk denne sæson, så bliver vi ikke enige, men forestil vi var blevet danske mester og hentet millioner ind som 1 og til champions leauge eller spillersalg pga anden interesse så havde vi nok ikke været her nu. Men Erceg, Gammelby og nordmanden er ikke spillerindkøb jeg klapper af.
     
    • @BIF til jeg dør Erceg, ud. Gammelby, prøv ham af i angrebet. Hvis han skal forløses i BIF bliver det ikke som wb. Da han har kontrakt et par år mere er der absolut intet tabt ved at prøve at lade ham spille angriber. I første omgang selvfølgelig kun til træning. Men hvis det ser OK ud hvorfor så ikke også prøve det i en kamp. Er det en fiasko er der intet mistet ved at prøve. Hellere prøve det af og få vished end at lade det være et åbent spørgsmål. Det er jo trods alt ikke uvant for ham at spille i angrebet selv om det efterhånden er mange år siden han var angriber. Men det er som at cykle. Når først man har lært det glemmer man det aldrig igen. Børke er det svært at sige noget om. Jeg tror han vil være en naturlig afløser i forsvaret når Maxsø bliver solgt. Han er boldsikker, orienterer sig hele tiden så han ved nøjagtig hvem der er hvor. Til gengæld synes jeg sgu han er for langsom til at være midtbanespiller i suppen.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Børke kan jeg godt se kan blive gevinst, men Gammelby mener jeg bare ikke er god nok, Erceg er elendig manden der altid bliver offside, faktisk kan jeg godt se han var ok, men han løb konstant i offside, og man var ved blive idiot.
     
    • @BIF til jeg dør Erceg er en stor skuffelse. Det er mystisk den helt store stjerne hos Hajduk kan falde så meget i niveau. Han var sgu god mod os. Det var jo reelt ham der sendte os ud.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Enig men tror det er selvtilliden og uheld der været med ham, jeg tror faktisk ikke han er så dårlig. Men han løb konstant offside ser man bort fra det, så jeg både speed i ham og måske med selvtillid i orden også kunne været blevet god, men kan ikke se det nogensinde vender, jeg forstår ikke han skulle have 500.000+ om måneden det er helt vanvittigt synes at have læst et sted
     
    • preben
    • preben
      Betalende bruger
        28. juli 2020   

    • @Lasse Phvem synes du/i tibbling skulle have erstattet i opstillingen, søndag

  • Synes generelt CV gør det hamrende godt, især i betragtning af vi er en klub under omstrukturering. Tror ikke Ebbe Sand havde løftet det her, eller Troels for den sags skyld.
    13 enige · 1 god kommentar
     
    • @Mojoburger lige præcis. CV er ved gør brøndby stærk igen. Så vi står stærkere om 2-3 år. Farvel til alle dem som tjerner kassen i bif. Rado - ante - hermansson - mensh - jung - sæbe - hedlund - gammelby
      3 enige
     
    • Bjarke
    • Bjarke   27. juli 2020   

    • @Gulogblåforaltid Vi bør forlænge med Schwäbe, han er endelig ved at finde topformen og hvis den fortsætter sammen med Maxsø har vi på papiret en stærk defensiv base.
      4 enige

  • Fin pris da jeg ikke tror at vi kan få mere plus en masse løn.
    3 enige

  • Skovbo
  • Skovbo   27. juli 2020   

  • Syntes at det er ok at han kommer videre.Og 6 mil er vel fint for en spiller der ikke er fast mand på holdkortet fra start. Man kan håbe at der er lavet en videresalgs klausul .Held og lykke til Tiblling fremover.
    4 enige

  • Simpelthen typisk BIF!! Færst bliver han solgt, dernæst for sølle 6 mill og dernæst er holdet svækket... CV er kommet til og 4 kvalitetsspillere er blevet solgt... Simpelthen uambitiøs!! Hvorfor helvede bliver primadonnaen Hedlund og Gammelby, erzeg ikke kastet ad helvede til først?? Men klubben og cv sælger al kvalitet væk og så skal al håb overlades til de unge... top 6 glem det!! Hvor er jeg skuffet!! CV gør alt for at vi ikke skal vinde noget som helst, hvorfor bliver NF ikke fyret?? Og hvis det handler om økonomi så må man se på om den bestyrelse er kompetent nok til at drive en fodboldklub!! Sorry mit udbrud men hvor er jeg dog skuffet!! 2 mest populære og kompetente spillere er røget nu inden for en uge...
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Anders77 man skal passe på kritisere CV og sige Tibling og Fisker også gav holdet noget, udover de var ganske fine spillere, nu får du ballade af folk herinde Anders :) men jeg synes du har ret
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør fløjtende ligeglad med hvad andre synes, dog har du ret i det du skriver og selvom jeg elsker min klub højere end andet, så skal man være kritisk og siden AZ blev fyret er alt blevet til det det var før AZ nemlig leverpostej!! Seriøst CV er kommet til, dvs Wilczek, Mukthar, Kaiser, tibbling samt fisker væk... men vi har stadigvæk Gammelby, erzeg, Rado... Brøndby har nu vist sit sande jeg og vi er blevet til leverpostej og uambitiøs. Og total urealistisk med målsætninger... Dernæst hvorfor sælge kanonspillere og fyre lille Niels ?? Ej jeg er vred
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Anders77 Enig og Zorninger var så tæt på et dansk mesterskab som man overhovedet kunne, alle herinde og alle sagde det bedste for dansk fodbold i mange mange år, sponsor kom til som aldrig før, udsolgt til kampene, vi bød FCM og FCK op til dans på deres egen bane nej undskyld VI BLÆSTE DEM BAGOVER....folks loyalitet og man glemmer meget, dem der vil Brøndby træner og spillere er dem de sidder sviner til, Fisker og Zorninger har kun vist klasse overfor fans, sponsor, klubben og kun gået ud i medierne talt pænt, men så mange herinde sidder sviner dem til.... samme som rygklappere sidder roser ham til skyerne når gik godt, har kun et smil på læben overfor sådan mennesker
     
    • NewY
    • NewY   27. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør nåå lille ven kan du ikke tåle,at man modsiger dig ...virker bare så komisk at du sidder dr bag skærmen og foregiver at du er langt klogere og ved langt bedre end CV dr har sin daglige gang i klubben ...alt hvad du ved om brøndby ved du gennem nyheder, tv og kampe
      3 enige · 2 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @NewY Sidder bag skærmen, hvad gør du når du skriver? igen dine ord falder af på mig, gider ikke være med på dit 7 klasse niveau. Det er fint du har den holdning om mig, og du ved sikkert en masse om fodbold, og er en meget klog og vidende person. Det siger dine beskeder til mig alt om...Ironi kan forekomme, hvis du altså forstår sådan noget
     
    • @BIF til jeg dør Stop nu. AZ er gone, og det var der en grund til, lige så vel som der er en grund til at han ikke har fundet noget nyt endnu som at Fisker ikke har fået forlænget. Følger du din egen logik ift rygklapperi synes jeg du skylder CV (og delvist også NF) at vente med at bedømme til han haft muligheden for at bygge noget nyt op. Og hvad er alternativet. Anders Bjerregaard som ny sportsdirektør med Kent Nielsen som træner
      3 enige · 2 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger Jeg har bestemt ikke talt ned om CV men siger jeg ikke er imponeret, fordi jeg ikke har samme holdning som de 17 årige herinde, så er det vel ikke ens betydende med du har ret? AZ spillede god fodbold i 2017/2018 blev vi pokal mestre scorede 82 mål mod 56 denne sæson vi fik hele 25 point flere på kontoen end denne sæson og ikke kun det vi spillede det bedste bold i mange år, når folk sviner Fisker, Tiblings kunnen til og AZ for den sags skyld så er jeg selvfølge en der bakker dem op, da de har gjort alle det godt for BIF derfor svare jeg min mening igen og er bedøvende ligeglad om får enig og gode kommentar....Nu når du taler skidt om Kent Nielsen og Anders Bjerregaard er det ikke lige gå over stregen, Anders er en super sympatisk person og hans far har gjort alt for denne klub. Så jeg gider ikke engang kommentere dig på det.
     
    • @BIF til jeg dør Det er slet ikke sikkert jeg har ret! Men kan vi ikke diskutere spillere, trænere og ledere grundet tidligere meritter er vi tilbage som SSO var da Brøndby var kørt helt i sænk. Jeg kender ikke Anders Bjerregaard personligt og udtaler mig ikke om hans person, men sportsdirektør i Brøndby skal han satme aldrig være! Heller ikke selvom hans far mener han er den bedste. PB fortjener enorm stor respekt og anerkendelse, men det udelukker næppe udnævnelsen kan bruges som eksempel.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger Vi er helt enige i han ikke var god til den plads, men mon ikke hans far havde set ham gå hele vejen i BIF, men vi er helt enige om det ikke var godt nok dengang, og det har Per og Anders også selv sagt, Anders er super fin fyr og sympatisk BIF fan ligesom hans far var fantastisk for BIF i 36 af de 40 år han sad i BIF, det kræver virkelig en dygtig mand der kommer derop
     
    • @Anders77 Økonomi er ret simpelt. Er dine udgifter større end dine indtægter, så har du underskud og må skære i dine udgifter. Det er vilkårene CV opererer under. Havde vi har haft masser af penge havde Tibbling måske fået flere chancer, men det har vi ikke!
      6 enige · 3 god kommentar
     
    • @Anders77 Sikke en voldsom reaktion. Ja de var populære. Men du mener seriøst ikke det var de 2 mest kompetente spillere i truppen. Jeg er mest nervøs for at vi mister Maxø. Med alle de unge spillere der er i startopstillingen i næste sæson. Så er vi nødt til at have et anker som Maxø. Han må vente til sommeren 2021 med at rejse. Også selvom det tikker et stort bud ind.
      2 enige
     
    • @Anders77 nu må du og @Bif til jeg dør, simpelthen sætte jer ind i hvorfor klubben gør som den gør økonomisk.. Og så må i simpelthen stoppe med at leve i 2017 plz AZ er grunden til vi gør som vi gør.. fordi han købte leverpostej til Maximal overpris, som vi ikke har råd til.. derudover ja, Fisker farvel, Pisse ærgeligt, jeg elsker den mand, han ville være fin for de unge men det er så også der. Tibbling har ikke spillet kontinuerligt siden 17/18, og har været skadespræget ,, ikke lavet mange assists eller mål SÅ SELVFØLGELIG er 6 mio. En fin pris! Derudover får vi Corlu hjem som erstatning, som på en sæson har lavet dobbelt så mange mål og ca samme antal assists,, på samme position. Og manden er 4 år yngre, og meget billigere i løn. Sæt jer for fanden ind i tingene for en gangs skyld. Tak.
      6 enige
     
    • preben
    • preben
      Betalende bruger
        28. juli 2020   

    • @Anders77 hvilke kvalitets spillere tænker du på, dem der endte i midterhold i tysk anden div. ?
     
    • Ivan
    • Ivan   28. juli 2020   

    • @Anders77 har jo flere gode pointer. På papiret er vi både lige nu, med salget af Tibbe og Fisker blevet svækket, og før ved salget af vores tre absolutte stjerner, Muktar, Kaiser og Wilchek. Mens vi stadig trækker rundt med Gammelby og Ercek som vi absolut ikke Alan bruge. Alligevel vil jeg sige vi er på rette spor. De unge har slået til og der er da stadig en vis rutine på holdet. Det betyder at vi til næste år godt kan håbe på en top 6 men med et budget der er det halve af det vi havde for bare 1-2 år siden. Lykkes vi med at konsolidere os i top 6 med de relativt små omkostninger, vil indtægterne fra tilskuere og merchandise pludselig begynde at betyde noget og vi kan købe spillere igen på en lidt højere hylde. Og så kan vi om 3-4 år igen tale med om et mesterskab. Præcis sådan er den eneste vej.
      1 enig
     
    • @Ivan jeg synes da ikke vi er blevet svækket overhovedet. Tibbling har spillet et par gode kampe mod FCN, men ellers er det vel, hvad vi har set af bidrag fra ham siden skaden i efteråret. Desværre. Fisker har ikke bidraget med noget i over et år (nogle vil sige 2). Til gengæld får vi Corlu ind, som har vist langt mere for Lyngby end de to ovenstående tilsammen det sidste år.
      2 enige
     
    • @BIF til jeg dør det er sjovt du er så vild med AZ, men samtidig vil forlænge med Fisker for at have en til at lege hyggeonkel for de unge. AZ ville da have hadet at de unge skulle have brug for en legeonkel til at motivere dem.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @MortenD Jeg er vild med Zorninger fordi vi spillede den bedste fodbold i rigtig mange år, fordi han var en vinder, og gik ud for spille fodbold og vinde kampene. Samt hans respekt efter blevet fyret for klubben, fans og spillerne JA han har et stort plus i min bog, lavede han fejl SELVFØLGE, men han var en vinder, og det kommer man langt med i min verden. Det er også sådan jeg ser Bo H han er netop også en vinder type, og elsker dem der kæmper til fløjten er lydt. Derfor var jeg tilhænger af Fisker ikke fordi jeg synes han var den hurtigste eller bedste. Men så mange andre kvaliteter, og synes slet ikke han er så dårlig. Men ja Zorninger kan jeg rigtig godt lide, men synes jeg han lavede fejl YEP. Men var vi blevet dansk mester, var vi økonomisk sikret på en helt anden måde husk det. Vi fik sponsor og tilskuere til som aldrig hvorfor? fordi han underholdt os med sin forfriskende måde tænke på. Jeg har efterfølgende set mange ting han har gjort og sagt, der gør min respekt ikke er mindre.

  • Skulle have fyret NF Og ansat AZ, dernæst burde der forlænges med fisker også... forstår slet ikke at man ikke har solgt Gammelby, Rado, erzeg før man sælger eller ikke forlænger med de største stjerner.... Brøndby bliver kun leverpostej og et midterhold!! I min optik burde vores klub være på linie med de 3 øverste hold på alle parametre og især når vi har det andet eller 3 største spillerbudget... nøøøj der blev alt håb slukket, den sidste spiller med teknik er blevet solgt... ...
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • NewY
    • NewY   27. juli 2020   

    • @Anders77 du er så trættende med din evige messen om at genansætte AZ ...så,trættende og ligegyldigt ..kan du ikke smutte ind på SSO, de er ligesom dig !!!
      3 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @NewY Så alle der ikke har din og dine 7 venners mening herinde må ikke ytre sig, men sjovt du taler om være troll du taler skidt om en mand, der var meget tæt som en af de bedste spillere hente guldet til BIF og da vi spillede allerbedst.
     
    • @BIF til jeg dør Desværre har han ikke ramt det niveau siden. Derfor bliver han solgt for 6 mill og ikke 15 mill
      3 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger Det er måske rigtigt, men synes stadigvæk det er for lavt, men vi er enige om han ikke været der hvor han var helt outstanding i den sæson, men skader og selvtillid samt fravalg fra træner har også gjort noget. Jeg synes bare med tanke på vi skal begynde spille pres spil er han for meget værd til sælge ham for lavt, og tror Curlu ryger hurtigt kunne godt have tænkt mig at have set en midtbane med Curlu og Tibling sammen for tror faktisk Curlu og ham ville have fungeret virkelig godt sammen.
     
    • myten
    • myten   28. juli 2020   

    • @Anders77 grunden til at dem du nævner ikke er solgt er at vi ikke er midt i et spil fm. vend den rundt ville du købe gammelby og ante? nah og dem der vil kan ikke betale deres løn og så gider spillerne ikke skife, det er meget simpelt. og grunden til vi har en del af de dyre overskuds drenge er jo az og troels. og det koster at satse når det går galt, og det gjorde det og her sidder vi. vi har ikke råd til at satse igen, så lukker klubben, så nu er der kun 1. valg unge talenter med et stærkt anker af ældre spillere. det er dog heldigt brøndby har den størrelse de har med fans og sponser så vi har råd til at have et anker. der næst er det satme dyrt at have x antalt medarbejdere på lønningslisten uden de bidrager fordi man fyre dem, så lad nu nf arbejde hans kontrakt ud, dvs næste sæson og lad cv tage en beslutning der
      5 enige

  • Så røg Tib, det var vel forventet. Han har jo selv være ude i pressen og proklamer at han ville videre. Og der er ingen grund til at have en spiller i truppen der ikke ønsker at være her. Prisen afspejler nok det, det at han har været meget skadet plus at han på ingen måde har været kampafgørende når han har været på banen. Derudover var han meget løntung. Inden folk går helt amok over den relative lille salgssum, syntes jeg man bør afvente hvem vi får ind i stedt for. Hvis Wass kommer, vil jeg til vær en tid bytte også med salg af Rado for at få råd til den transfer.
    7 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Sorteslyngel Da jeg skrev Wass herinde skrev folk jeg var tosset.... samme med Durmisi der flere sagt jeg er helt på herrens mark.
      2 enige
     
    • @BIF til jeg dør Wass er 31 år, er tæt på 70 kampe for Valencia de seneste to år og vi har en landstræner der foretrækker spiller fra udenlandske ligaer. Tror den bliver svær!
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger Måske har du ret, men han har udtrykt han gerne ville spille igen for BIF og han kan score mål, og er en god spiller
     
    • @BIF til jeg dør Det har jeg nu aldrig gjort:), der kan være mange grunde til at Wass vælger at komme hjem efter en lang udlandskarriere. Han har desuden været ude i pressen med at han gerne ville Hjem til Brøndby og gøre en forskel. Spørgsmålet er mere om timingen er det rigtige for Wass og om han tror på Brøndby projektet.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Sorteslyngel Jeg giver dig god kommentar og enig, for tror også der er en chance for det kan ske. Durmisi er ønsketænkning og noget der siger mig, men det er bare min dumme mavefornemmelse og jeg er nok helt væk der :) Jeg synes faktisk CV gør det ganske fint, men forventer der sker noget ind i dette transfer, men er ikke modstander af CV bare træt af vi fik for lidt for Tibling hvis vi endelig skulle sælge ham, for mener han er virkelig god pres spiller som Fisker også var, ham og Fisker var nogen af vores bedste til det og hurtige kombinationer i små rum. Men Curlu som har karantæne og Jobbe samt Frendrup ser jeg store muligheder i ligesom Slimane, men han har meget igen, og får vi et større bud på ham, ser jeg gerne ham solgt, for mener han har en del vej igen for blive så god som vi venter af ham, men han er jo også kun 19 år gammel
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Ville helt klart være en drøm at få ham hjem!
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger Vi er helt enige
     
    • @BIF til jeg dør Wass har tjent mange penge igennem årene så jeg betragter faktisk Wass som mere sandsynlig end Dumisi. Dumisi kan godt træde et step ned til en klub i Spanien og få spilletid til langt højere løn end vi kan give. Han er trods alt ikke så gammel og har en del år tilbage til at tjene til resten af livet. Jeg tror ikke dette er noget problem for Wass. Derudover har jeg følelsen af at Wass er ret ærekær, og gerne vil hjem på et tidspunkt og sætte sit aftryk Hos Brøndby mens han kan.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Sorteslyngel Håber du har ret, vi har brug for en der kan sparke udefra frispark, samt score mål generelt. Durmisi er kun min mavefornemmelser der er intet der taler for det, og slet ikke efter CV sagde det var urealistisk jeg har bare hele tiden haft en mavefornemmelse for det. Dertil er han lige blevet far
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Sorteslyngel Samt kan jeg se på hans instagram at han i to af videoerne er hjemme i DK, og en lille dreng med BIF tøj hopper over hegnet, ved det er langt ude, og nok kun fordi virkelig godt så ham der.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Sorteslyngel en dansk fysisk træner der taler og kan se der er kommentar fra Juli måned, tænker den er ny men det har nok ikke noget på sig.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Sorteslyngel en dansk fysisk træner der taler og kan se der er kommentar fra Juli måned, tænker den er ny men det har nok ikke noget på sig.
     
    • @Sorteslyngel wass har stadig 2 år tilbage af sin kontrakt, jeg tvivler vi vil lægger 15 mio +for ham, så han kommer nok først næste år(selvom cv nævner de er i konstant dialog) - ang. Durmisi, nævner cv her at han er for løntung til at kunne hentes hjem nu. Ingen tvivl om begge ville være fantastisk. @Bif til jeg dør.. dødbolde får vi Corlu hjem, samtidig har vi Jobbe som også kan sparke dem, og træner dem meget. Så det er ikke jjst det vi mangler wass til, trods det nok ville være en lille forbedring:)
      1 enig · 1 god kommentar

  • Lyder som en god deal for alle parter i mine ører. Det er Coronatid, og Tibbling har ikke præsteret kontinuerligt i flere sæsoner nu. Tibbling skulle - ligesom Mukhtar og flere andre - have været solgt på toppen. Så havde vi ikke ligget i det økonomiske morads som vi gør. Men alt held og lykke til Tibbling. En spiller der var meget nem at holde af, men som vi heller aldrig fik det potentiale ud af, man så i ham. Jeg har ham på min 18/19-trøje, dengang var han min favorit.
    9 enige · 6 god kommentar
     
    • @Christian Brøndbyman Me too - og så kom FCK rygterne samt BT’s historier om A-Z ballade, som han ikke rigtig fik lukket ned. Endnu en spiller der bare er faldet og faldet i niveau siden 17/18 sæsonen. Det er en trist men uundgåelig afsked med, men han var kørt fast her. Samtidig skal der gøres plads til Jobbe og Corlu som er Brøndbys fremtid. Held og lykke til Tibbling fremover.
      3 enige · 2 god kommentar
     
    • @Klipklapperen jeg ved godt man ikke ville høre tale om det dengang, men PSE bød vist 20 mil for ham. Det skulle vi nok have taget, men det er selvfølgelig nemt at være bagklog. Vi har set Tibbling have samme forløb hos os som i Groningen. Ærgerligt vi ikke kunne bryde det.
      4 enige · 1 god kommentar

  • Har fulgt Brøndby siden 1964 hvor Brøndbyøster og Brøndbyvester blev slået sammen, og har oplevet nedturen med Familien Bjerregaard der var ved at splitte klubben ad indefra, og frygter lidt at hvis man bliver ved at lege man er Nordsjælland og kun har Børn / unge i Startopstillingen, så går der ikke mange år før Brøndby igen står i problemer til langt op over ørerne, troede faktisk kun det kunne gå fremad når CV kom, men i stedet for at få en god træner, ansatte man Frederiksen som sætter gode spillere på bænken og derefter får dem solgt, så det ser ud som om det ikke er trænerens skyld men spilleren på Bænken der ikke er god nok til træning. Tibbling havde talentet, men svært at vise når man hele tiden bliver henvist til bænken. Tibbling du vil blive savnet, ihvertfald af nogle af os der kunne se dit potentiale , inden vi fik den latterlige Ungdomstræner fra DBU's egne Rækker. Frygter det værste skal ske, men håber aldrig at skulle se Tibbling i FCK eller FCM.
     
    • @GameBoy er ved at være trætte af sådan nogle dumme bemærkningere. Hvis du har holdt med dem så længe. Burde du vide at det var det samme som skete i 1992. Mange unge spiller. Og hvad skete der i 1996? cV er ved at redde bif. Og han gør det fantastisk. Alle dem som tuder over fisker og tibbling. Lav en fan side!!!!
      6 enige · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @GameBoy - Nu var det jo ikke CV der ansatte NF... BIF har altid brystet sig af, at være gode til at udvikle deres egne spillere. Det er det vi er igang med igen, men nu er det pludselig for dårligt og vi bliver som FCN... Jeg forstår ikke kritikken.?. Vi har for få penge, så før vi kan få kvalitet ind, skal der penge i kassen. De unge er billigere, så derfor startes der med dem. Men vi staser ikke kun på de unge, der skal også være erfarne spillere på holdet. De kommer bare først, når vi har fået nogle penge til at købe for.
      4 enige
     
    • @Jensen Min pointe er nok mere at man skal passe på at der ikke er så mange Unge / børn på banen der ikke har nogle voksne at støtte sig til på banen, Og så står jeg 100 % ved at Niels Frederiksen er den forkerte til Brøndby, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. Fortsat god dag til dig !!!
     
    • @Gulogblåforaltid Fordi man ikke lige er enige med dig, så kan man bare lave en Fanside, mon ikke du blot er en af dem jeg nævner i mit indlæg, nemlig Børn/unge, der ikke kender den virkelige fortid med Familien Bjerregaard. Du er ikke værd at bruge mere tid på. Fortsat god dag !!!
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @GameBoy - Vi er helt enige, med hensyn til de unge. De skal have noget erfaring at støtte sig op ad. Jeg har lige hørt podcasten ''Den Gamle Hytte'' hvor de interviewer CV. Og han udtaler faktisk, at han mener vi er på det niveau af unge spillere lige nu, så klubben (eller CV selv) ønsker at være på. Jeg håber det beroliger dig lidt. Jeg prøver ikke at forsvare NF, for jeg synes helle ikke han var den rette træner. Men han er den træner vi har, så for kontinuitetens skyld, mener jeg vi skal holde fast. Og så synes jeg har har gjort det godt, på trods at det han er blevet stillet med. Ja, heldigvis har vi forskellige holdninger. Ellers kunne vi lige så godt læse facts på Wikipedia. Og en god dag til dig også. :)
      1 god kommentar
     
    • @Jensen Tusind tak for dit svar og dejligt at læse at jeg åbenbart ikke er den eneste der mener der kan komme for mange unge/børn på banen at de ikke har nogen at støtte sig til, og misforstå mig ikke for synes også at CV var / er den rette for Brøndby men Niels Frederiksen kommer jeg aldrig til at kunne acceptere som træner, for kan ikke udtale mig om ham som menneske, det kender jeg ham ikke godt nok til :) Endnu engang tusind tak for dit ærlige svar og Pas på dig selv i disse Coronatider :)

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
      28. juli 2020   

  • Når alt kommer til alt, så er €800.000 en god pris for en rotationsspiller i superligaen. Hvem bliver den næste?
    5 enige

  • I hele den her disksution så husk lige på vi lavede 75 af de helt store i minus...Det er jo for pokker ikke holdbart i længden...Og har vi ikke alle skreget på de unge. Fisker og Tipling var populære og med god grund, for de vare begge meget sympatiske. Men vi må erkende, at det ikke var de 2 vi skal bygge fremtiden på. Og begrænset hvor kampafgørende de har været de sidste 2 sæsoner. Vi må og skal have økonomien til at hænge sammen.
    7 enige · 5 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Fuld fart frem Det er vi helt enige om, dog ikke lige med Tibling som jeg mener har vist masser kvalitet, men enig om han ikke været bedst de sidste par år, men stadigvæk en god spiller, vi har set været rigtig god. Fisker er vi helt enige om, men jeg skrev 1 år forlængelse, da jeg mener han kan give/lære de unge meget, samt er billig, og med til at skabe mange gode ting for holdet og klubben. Tibling kan jeg forstå sælges synes stadigvæk for billigt, men Fisker ikke blev forlænget for en løn der skulle være meget lav, er mig uforståeligt og tror selv CV var i tvivl, for ellers havde han ikke ventet så længe.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør Altid svært at vise man er en af de bedste, når man hele tiden bliver henvist til Bænken af en dårlig Træner og sidder og piller splinter ud. Fortsat god Sommer og pas på dig selv og familien i disse Coronatider med Håndsprit og Masker :)
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @GameBoy I lige måde Gameboy og tak for hilsen :), lad os håbe vi vinder en masse kampe og kan byde FCK og FCM op til dans i den nye sæson. Det er noget alle herinde ønsker, God sommer til dig og familien

  • Lige inden man sviner nogen til herinde. Kunne det tænkes at det var noget ledelsen i Brøndby har bedt CV om, når det kommer til at spare dyre lønkroner? Hvis man så den midtbane Brøndby stillede op med mod AGF og dertil smider en ny VB, samt corlu, så har vi nok den kommende midtbane konstruer. Håber nu bare CV får sent Ertec afsted i det her vindue. P.S vil savne Tibbling i gul og blå.
    6 enige · 3 god kommentar
     
    • @Michael3003 - der er helt sikkert fokus på lønsummen og om man får value ud af de lønkrøner som bruges.. Det er også god købmandskab at tænke sådan.. CV virker super prof og som en god købmand. Men, det er usikkert om CV kan få penge for erteg, men det er topprioteten at komme af med ham i dette vindue..
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @Michael3003 - Helt enig. CV har selv udtalt, at han nok er den mest forhadte mand i Brøndby, efter han ikke forlængede med Fisker. Men hans job er at være kynisk og kun se på det fodbold-faglige. Både Fisker og Tibbling er fantastiske fyre, som er dejlige at følge. Men vi kan ikke have spillere i truppen, bare fordi de er søde mennesker. Så var jeg sgu selv førsteholdsspiller. ;-)
      4 enige · 1 god kommentar
     
    • @Michael3003 Kan vi få penge for at slippe for Erceg’s og til dels Gammelby’s lønkroner, tænker jeg det bare er om at slå til. Vi skal nok nærmere indstilles os på det er omvendt.

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top gode
      28. juli 2020   

  • Alt I alt en fornuftig pris, alt taget i betragtning. Vi burde have slået til, mens han var varm, hvis vi skulle have tjent fedt på ham. Men det er tidligere tiders sportsdirektørers fejl. Og ikke første gang det er sket. Tibbling var fantastisk at se på, når han piskede rundt, som en flue i en flaske og lavede vilde driblinger. Men han har brug for nogle at spille bold med, i de små rum, for at han lykkedes bedt. Det havde han i Mukhtar og Halimi og til tider Fisker. De er ikke længere i klubben og NF ønsker at spille på en anden måde. Derfor kom Tibbling i overskud og han blev ikke brugt ret meget. Desuden tror jeg, at han trives bedst i trygge rammer. I FC Emmen genforenes han med sin træner fra tiden i FC Groningen, samt andre spillere han allerede kender fra sin tid i Hollandsk fodbold. Medgivet, jeg havde da gerne set, at vi kunne få endnu mere for ham, Men at få 6mio for en spiller, der ikke passer ind længere, ikke helt har samt sit niveau og er løntung, synes jeg er fint. Desuden tror jeg, at det er for Simon eget bedste, så han igen kan shine. Det fortjener han… Så jeg synes det er win-win.
    3 enige · 1 god kommentar

  • Nu vi er i gang med svingdøren: Sælg Jung for en god pris (han vil jo gerne hjem), og køb Ankersen, der ikke vil forlænge med GF. Pisse god spiller, der altid kæmper!

  • https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/frisoer-afsloerer-broendby-exit/8218312 Som jeg har skrevet tidligere, næste nyhed bliver farvel med Mraz :P - Meget flot Frisør arbejde her :)

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      28. juli 2020   

  • Fint for alle parter, synes jeg. Der kommer sjældent noget godt ud af at holde på en spiller, som gerne - og i øvrigt helt forståeligt - vil prøve en ny klub, hvor kvaliteterne i højere grad kan bringes i spil. Man kan altid drømme om en høj pris, men med Tibbling situation og nylige historik i mente er beløbet vel udmærket for alle parter. Derudover er det dejligt at få handlen afsluttet tidligt i vinduet.
    1 enig

  • joker
  • joker   28. juli 2020   

  • Stærkt salg af CV, så kan vi altid diskutere om prisen skal være kr. 4,6,8 mio. En masse lønkroner bliver frigivet.

  • https://footy.dk/footy-fodbold/2020/07/28/journalist-med-nedslaende-brondby-nyt-tibbling-pris-et-godt-stykke-under-seks-millioner/ Journalist med nedslående Brøndby-nyt: ......... Tibbling-pris et godt stykke under seks millioner, Journalisten Søren Sorgenfri skriver på sin Twitter-profil, at Brøndby IF kun scorer få millioner på salget af Simon Tibbling. På sin Twitter skriver han, at Brøndby IF blot får 500.000 euro svarende til 3,75 millioner danske kroner for den 25-årige profil og Søren Sorgenfri plejer at være godt underrettet. Så endnu engang har Bif foræret en god spiller væk. Sørgeligt. Som jeg tidligere har skrevet bliver jeg ikke forbavset hvis Tibbling indenfor de næste 2 år skriver kontrakt med FCK eller FCM. Normalt ville en spiller der forlader klubben skrive et par ord til fans og klub på Hjemmesiden, hvilket Tibbling ikke har gjort og det virker for mig forståeligt hvis han ikke føler at han har fået den mulighed hans potentiale berettiger til. Herfra skal der blot lyde Held og lykke Tibbling du vil blive savnet !!!
     
    • @GameBoy hvis det er det han er solgt til, er det vel hvad han er værd i markedet. Han havde 2 år tilbage af kontrakten, så det er egentlig ikke en situation som tidligere, hvor kontrakten har været løbet ud, som vi så med Pukki, Phiri osv..




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder