Jens Martin Gammelby i derby.
Foto: Teis Markfoged ©
NYHED

Gammelby om Zeca-tackling: Jeg synes, den er til rødt

 
Tyve minutter inde i søndagens derby modtog Jens Martin Gammelby en hård tackling af FCK-anfører Carlos Zeca. Hovedpersonen selv mener, den burde have givet rødt kort.

    • Jens Martin Gammelby i derby.
    • Daniel Mads Andresen
      21. juni 2020 - Klokken 21:30
  • Daniel Mads Andresen
  • Daniel Mads Andresen
    21. juni 2020 - Klokken 21:30

De første tyve minutter af søndagens derby var egentlig forløbet uden den store dramatik, men så modtog Jens Martin Gammelby en lidt for kort aflevering. FCK-anfører Carlos Zeca gik hårdt ind i en glidende tackling for at få bolden, men endte med at stemple sine knopper ind i anklen på Gammelby.

De sociale medier kogte over med utilfredse Brøndby-fans, som ville have Zeca udvist, og dem er tacklingens modtager faktisk enig med, fortæller han efter kampen.

- Jeg så den lige igen. Jeg synes, den er til rødt. Han hæver benet, benet ryger over bolden og rammer min ankel. Jeg tror, hvis jeg sparker hårdere end jeg gør, så tror jeg, den kan ende rigtig grimt, sagde Gammelby efter kampen til 3point.dk.

Han forsikrede dog samtidig, at der ikke skete noget alvorligt med ham i situationen.

- Jeg får et slag over anklen, men jeg fejler ikke noget.

Se den kontroversielle situation i videoen herunder og døm selv - skulle Zeca have været udvist?


Medie af: TV3+





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.





Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder