Foto: Teis Markfoged ©
NYHED
I har valgt Simon Hedlund som Brøndbys bedste spiller i derbyet. Han snupper titlen lige foran Marvin Schwäbe.
Simon Hedlund var Brøndbys bedste i derbyet
Brøndby IF tabte søndag med 2-1 til FC København. Simon Hedlund kom igen på tavlen og I har for anden kamp i træk valgt svenskeren som kampens bedste Brøndby-spiller.
Hedlund endte med et karaktersnit på 7.2 og snupper dermed prisen for næsen af Marvin Schwäbe, der endte på 7.1, og Kevin Mensah på 6.9.
Du kan se det fulde resultat af afstemningen her:

Nanna Møller Karlsen © All rights reserved

Deltag i diskussionen
Philip
Top gode
Top enige
18. maj 2021
Kristianbs 18. maj 2021
joker 18. maj 2021
Endelig får Hedlund og Rado den anerkendelse de fortjener.
---