Foto: Simon Kammer ©
Truppen til Derby - ingen store overraskelser
Der er ingen større overraskelser i bruttotruppen, som Steve Cooper har til rådighed forud for dagens derby mod FCK om den sidste europæiske billet.
Ude er både Mats Köhlert, Emmanuel Dennis, Frederik Alves og Ben Godfrey med skader, mens Sean Klaiber ligeledes er ude, bare af andre årsager.
Filip Bundgaard er, ligesom i de foregående kampe, til rådighed igen efter en længere skadespause.
Fra bruttotruppen bliver der senere på dagen skåret tre spillere fra. De 23 udvalgte indtil videre er:
1. Patrick Pentz
13. Gavin Beavers
16. Thomas Mikkelsen
2. Oliver Villadsen
4. Luis Binks
5. Rasmus Lauritsen
7. Nicolai Vallys
8. Benjamin Tahirovic
10. Daniel Wass
11. Filip Bundgaard
19. Sho Fukuda
22. Ousmane Sow
23. Mayckel Lahdo
24. Marko Divkovic
29. Mads Frøkjær
30. Jordi Vanlerberghe
36. Viggo Poulsen
37. Raphael Canut
38. Jacob Ambæk
42. Mathias Jensen
43. Ali Al-Najar
51. Oskar Fenger
99. Bartosz Slisz
Kampen bliver spillet på Brøndby Stadion og der er kickoff kl. 1830!

Deltag i diskussionen
Kenneth
Betalende bruger
20 dage siden
Mortensputnik 20 dage siden
Kenneth
Betalende bruger
20 dage siden
okay, så bare mixed zone hvor cooper nægtede at svare på spørgsmål om Dennis. Virkede ikke som om det bare var en skade
mawmaw 20 dage siden
Jeg synes det begynder at blive underligt, hvordan spillere bliver fuldstændig fravalgt eller tilvalgt fra den ene uge til den anden.
Kepgar 20 dage siden
Mortensputnik 20 dage siden
---
Marc Johnson 20 dage siden
(Altså en skandale hvis han ikke performer bedre end MC spillere til træning)
Ibber 20 dage siden
Nogen som husker om han var nede og fejre sejren i Herning?
Kepgar 20 dage siden
Derudover var han slet ikke med til kampen da han er skadet.
Udover at han slår ud med armene nogen gang (ligesom alle de andre spiller) var der ikke været den mindste antydning af at han køre primadona stille i Brøndby. Taget i betragtning af hvad man havde hørt om ham og måske forventet baseret på de rygter der var, syntes jeg faktisk at han har opført sig pænt.
Ibber 20 dage siden
Kepgar 19 dage siden
FremadVestegnen 20 dage siden
Hvorfor skulle Dennis være problemet for binks, Slisz og Frøkjær i pausen af en kamp han ikke deltager i?
Tvivler på han overhovedet er i omklædning i pausen, når han ikke er en del af kamptruppen.
Ibber 20 dage siden
vallystilambæk 20 dage siden
---
Kristianbs 20 dage siden
Budnitz 20 dage siden