Foto: Adam Møller Karlsen ©
NYHED
Josip Radosevic har scoret et bizart mål i den kroatiske liga.
Video: Radosevic scorer bizart mål i Kroatien
Josip Radosevic var højt elsket i Brøndby IF, men for lidt mere end et år siden, vendte han snuden hjem til Kroatien.
Nu tørner han ud for NK Istra, hvor han også bærer anførerbindet. Og her i weekenden scorede han et bizart mål for klubben. Gad vide, om det er Radosevic, der skal have tildelt målet, eller om ligaforbundet må skynde sig registrere hullet/knolden i banen.
Se målet her:
A goal scored in the Croatian League.
— Goals Xtra (@GoalsXtra) March 20, 2026
Was it the player who scored the goal or the pitch?pic.twitter.com/GAcHzYuMTT

Deltag i diskussionen
Broder Salsa
Betalende bruger
22. marts 2026
Meget kan man sige om Rado.. Men han er fandme fantastisk!
LJS
Betalende bruger
Top debattør
22. marts 2026
---
Studenterbrød 22. marts 2026
Bif hele livet 15 dage siden
Personligt mener jeg vi har folk til pladsen og der skal ses efter offensive folk og kommer Nørgaard er det svært at se ham komme retur, selvom han er en leder og en stor fighter men mangler for mig at se for meget offensivt og vi har allerede en god polak og Nørgaard der måske/måske ikke kommer samt Wass på de defensive pladser samt ledertyper :
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/han-elsker-broendby-vil-gerne-tilbage-til-danmark
Studenterbrød 15 dage siden
Han kommer ikke retur til Brøndby, men jeg kunne sagtens se ham i en klub som SønderjyskE eller Horsens, bare for at nævne nogen.
Kapper 12 dage siden
Studenterbrød 12 dage siden