Nicolai Vallys
Foto: Freja Borne ©
NYHED

Brøndby fik point i Aarhus

 
Brøndby spillede 2-2 mod AGF og fik dermed et enkelt point med hjem til Vestegnen.

    • Nicolai Vallys
    • Thomas Kramer Nielsen
      23. oktober 2022 - Klokken 20:01
  • Thomas Kramer Nielsen
  • Thomas Kramer Nielsen
    23. oktober 2022 - Klokken 20:01

Søndag aften skulle Brøndby forsøge, at vaske pokalfadæsen væk, og vinde 3 vigtige point i kampen om, at komme længere væk fra nedrykningsstregen og nærmere det forjættede top 6. De blå-gule var endnu en gang taget til Aarhus, hvor modstanderen denne gang hed AGF.

Trænerteamet havde foretaget en enkelt ændring i forhold til sidste søndag. Karantæneramte Sigurd Rosted var blevet erstattet af Kevin Tshiembe.

Der var lagt i kakkelovnen til en hård fysisk kamp, og der gik heller ikke mere end 30 sekunder før Mathias Greve stødte hovedet sammen med en AGF-spiller. Heldigvis kunne begge to fortsætte.

Det var AGF der sad på kampen fra begyndelsen og også kom frem til et par relativt fine muligheder. Brøndby havde for mange fejlafleveringer, det var alt for rodet og man vandt ingen dueller. Derfor var det heller ikke hverken ufortjent eller uventet, at det også var AGF der kom foran 1-0.

Ikke den reaktion - eller mangel på samme - man havde forventet at se efter onsdagens mareridt. Man skulle næsten tro, at Aarhus var Brøndbys Bermuda-trekant for, for anden gang på under en uge, var Brøndby-holdet nærmest helt væk i Aarhus.

Lidt reaktion kom der umiddelbart efterfølgende. Brøndby fik arbejdet sig ind i kampen, og formåede at spille bolden godt rundt. Ligesom presset også sad bedre.

Mel fraset en dobbeltchance til Ohi, hvor Greve kombinerede godt i højresiden og fandt Slimane, der kunne spille Ohi fri på kanten af feltet, var det desværre Brøndby spil, der ikke blev alvorligt farligt. Derfor gik holdene også til pause med en 1-0 føring til AGF.

Brøndby kom godt ud til anden halvleg. De var aggressive, pressede godt og spillede bolden godt rundt. De tilspillede sig også et par gode muligheder, men stadig kun lige ved og næsten.

De blå-gule sværmede længe omkring AGF’s felt. Derfor var det også fortjent, da Wass med en flot aflevering til Vallys i dybden, inde i feltet fandt Ohi, der kunne sparke bolden ind i det tomme mål til 1-1.

Brøndby var som forvandlet i forhold til første halvleg, og fortsatte det gode spil. De blå-gule kom også foran 2-1, men efter en VAR gennemgang blev målet underkendt. I opspillet til målet havde Ohi ramt en AGF-spiller i hovedet med sin hånd.

Til gengæld kunne Brøndby stadig ikke forsvare på dødbolde. En af de få gange AGF var oppe ved feltet, der fik de tilkæmpet sig et hjørnespark, hvor de selvfølgelig fik scoret til 2-1. VAR brugte lang tid på at kiggen den igennem, men fandt ingen ulovligheder.

Heldigvis viste Brøndby god moral og fik meget hurtigt udlignet til 2-2 ved mål af indskiftede Cappis. Brøndby fortsatte presset. Kort efter var Ohi tæt på at liste et hovedstød over stregen, men dem blev reddet til hjørnespark.

På trods af en god anden halvleg for Brøndby, blev der ikke scoret mere i kampen. Så den sluttede 2-2.





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Flotte sidste 45 min.
    lorte dommer IGEN
    4 enige · 1 god kommentar
     
    • @BIF_Sherra hentyder du til VAR eller Redder?

      Jeg synes Redder dømmer en god kamp
      9 enige

    Se 2 flere kommentarer
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
        23. october 2022   

    • @BIF_Sherra Ser det som en stærk dommer præsentation..
      3 enige

    Se 3 flere kommentarer
     
    • retrograde
    • retrograde
      Betalende bruger
        24. october 2022   

    • @BIF_Sherra
      Særligt i denne kamp tror jeg det er vigtigt at skille VAR og dommer ad.
      Som flere skriver er det for offside Redder skal se situationen med MH igennem.
      Situationen med Blas har Redder ikke set og da det ikke er kampafgørende er der ikke VAR.
      Ved målet ser de den selvfølgelig igennem med VAR, mit største problem med den situation er at VAR ikke kiggede Roony's mål igennem for samme forseelse for en uge siden, så der er noget galt.
      Helt grundlæggende ville jeg ønske at DBU holdt Århusianere fra at være dommer eller VAR-dommer når vi spiller i Århus, så slap man for at sidde bagefter og synes det hele var lidt mærkeligt.
      1 enig

  • Solz
  • Solz   23. october 2022   

  • Stærk indsats, men yderst skuffende resultat. Vi er godt nok ikke heldige i øjeblikket. Bittert pointtab igen. Dommereren og VAR er absolut heller ikke med os. Synes der har været stor fremgang siden Wass, Ohi og Vallys kom til, men det var så også et år for sent vi forstærkede os. Det bliver neglebidende det her.
    8 enige

  • Jeg ville have ændret overskriften til "AGF fik point i Århus", for de fik vitterlig foræret et point, og næste gang de deroppe hyler over dommerne, så kan de jo passende tænke tilbage på 2-1 målet og hiven og flåen i Hermansen...
    10 enige · 3 god kommentar

---

  • Vi kan pive af dommeren, men for mig er det værste at vi trods placering i ligaen og midtuge-katastrofen igen igen igen ikke møder op til første halvleg. Det er så basalt, men dette Brøndbyhold magter bare ikke at spille to gode halvlege.
    7 enige · 2 god kommentar

  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      23. october 2022   

  • En okay kamp, stadig nogle spillere som ikke er på 100 %, og det trækker bare ned for hele holdet, Rado,Slimane og Hedlund, det er spillere der køre på 70-80 %
    2 enige
     
    • @Vainio74 fatter ikke hvorfor Slimane ikke skyder ngt mere på mål istedet for at drible sig ind i feltet han har jo et godt spark
      2 enige

    Se 1 flere kommentarer

  • Arenzano
  • Arenzano
    Betalende bruger
      23. october 2022   

  • Vi havde fortjent sejren på den gode anden halvleg men VAR bedømmelserne gik ikke vores vej. Ohi er bare for god og fantastisk at vi har ham - til gengæld endnu en svag kamp af Rado og Slimane. Interessant med Waas som 6’er!
    5 enige · 4 god kommentar

---

  • mp80
  • mp80   23. october 2022   

  • Man kan efterhånden stille spørgsmålstegn ved flere af dommerne i SL. Er de bare talentløse eller bortdømmer de bevidst. Dagens dommer er ingen undtagelse, der var adskillige situationer, hvor flere AGFer burde have fået gult uden det gav kort. Derudover er der tydeligt straffe, hvor Ohi bliver revet ned i feltet, situationen med MH burde også være dømt ved deres mål.

    Uanset dommeren, var holdet slet ikke klar fra start og det falder tilbage på NF. Holdet stod og kiggede bold i store dele af starten af 1. halvleg.
    4 enige

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      23. october 2022   

  • Jeg hæfter mig ved, at spilleren ikke smed trænerteamet under bussen.

    Slimane,.. Jeg forstår det simpelthen ikke, medmindre han skal spille, uanset hvad, frem til VM.
    4 enige · 1 god kommentar
     
    • @Saesonkort Det eneste jeg kan se retfærdiggører hans plads, er en plads til vm og så et salg.

      Han gider jo ikke engang prøve på at gøre sig umage.
      5 enige · 1 god kommentar
     
    • @Saesonkort Det eneste jeg kan se retfærdiggører hans plads, er en plads til vm og så et salg.

      Han gider jo ikke engang prøve på at gøre sig umage.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Saesonkort
      Helt enig, der er ingen tvivl om at holdet kæmper for trøjen og deres træner, helt enig hvad angår Anis ved sgu ikke hvad han laver på det hold
     
    • @Saesonkort Arghhh, det skete jo lidt. Maxsø virkede ret så uengageret ved første mål og der var flere gange enkelte spillere slog ud med armene, som f.eks. Hedlund. Heldigvis har vi andre der brænder for det...

  • Jeg ved godt vi aldrig nogensinde får en forklaring, men jeg kunne simpelthen godt tænke mig at høre hvordan dem i VAR-vognen lægger linien.

    Den ene uge er en hændelse ok, ugen efter dømmes den og ugen efter igen er det igen ok.

    Der er jo absolut INTET mønster ved det system. Nogle gange skal du bare kigge på målmanden så er der nærmest straffe i den anden ende, andre gange som i dag må man åbenbart fysisk holde målmanden.

    Jeg er med på det er 10 år siden jeg tog dommerkort og jeg kun må dømme på divisions-niveau, så noget kan have ændret sig siden jeg tog kortet, men det her giver jo absolut INGEN mening overhovedet.
    8 enige · 1 god kommentar
     
    • @Bastiano Jeg er så træt af det VAR. Det ødelægger bare alt ved fodbold og skaber endnu mere frustration blandt fans og spillere. Det burde afskaffes !
      1 enig
     
    • retrograde
    • retrograde
      Betalende bruger
        24. october 2022   

    • @Bastiano
      Helt enig, der er intet mønster...
      Men situationen ved 2-1 målet ses igennem for offside, det er som om VAR vognen slet ikke anerkender at der måske er en forseelse mod målmanden.
      Den Ohi laver på Patrick Mortensen er nogenlunde den samme som Roony lavede for en uge siden, dengang blev det ikke engang set igennem.
      Dog bliver jeg rigtig træt her bagefter når man skal høre alle mulige forklaringer om at armen blev sluppet lige inden bolden kom, eller spytklatten ikke ramte ham... hvem er det der går og bilder sig selv ind at det er sådan reglerne er (udover ekspertpanelet af tidligere AGF'ere i Onside og andre håbløse kommentatorer).
      Sgu fedt hvis vi skal til at lære ungerne at de gerne må spytte efter modstanderen hvis de bare ikke rammer eller at man gerne må holde fast i modstanderen i åbent spil, hvis bare man slipper lige inden bolden kommer ind over - det er jo totalt hovedløst...
      1 enig
     
    • retrograde
    • retrograde
      Betalende bruger
        24. october 2022   


---

  • Nu hvor vi håber og drømmer om top 6, giver det så overhovedet mening?
    Når vi er så dårligt spillende, er det så ikke bedre at satse på at være den bedste blandt resten, og så få en playoff kamp til conference league kval som nummer 7…
     
    • @nrskova jeg har opgivet top 6 for længst. Der er for mange af de gode hold vi skal forbi og vores spil udvikler sig ikke hurtigt nok. Så jo, vi skal gå efter 7. pladsen. Derfor skal vi også håbe at FC1 og 2 havner i top 6

  • Det er klart at ét enkelt point ikke hjælper os synderligt i forhold til tabellen. Imidlertid spillede vi en rigtig god 2. halvleg. Det er bare frustrerende, at det igen-igen er en stolpe-ud kamp. I det hele taget er det bare rart at se et mere velfungerende hold. Især stor respekt til Greve; anden Aarhus kamp i træk, hvor han virkelig kæmper for det.
    5 enige · 1 god kommentar

  • Nogle bud på en kommende ny træner ?
     
    • Per Frandsen

    Se 4 flere kommentarer

---

  • Måske er jeg lidt for kritisk, for med lidt mere held kunne vi godt have vundet kampen i dag. MEEEN…

    Endnu en kamp hvor vi ikke spille en “hel” god kamp, men en god halvleg. Endnu engang lukker vi mål ind på hjørnespark, selvom der kan dømmes frispark til Mads Hermansen. Endnu engang spiller vi uafgjort…..

    Er bekymret for Kvistgaarden og Schwartau ikke spiller og så synes jeg virkelig Gammelby for alt for meget ros. Han kommer ind i dag og spiller 9 ud af 10 bolde tilbage til forsvaret og når han så er med fremme, så sparker han på mål med venstre ben. Ville ønske Sebulonsen fik lidt snor og Wass kom op på midtbanen.
    4 enige · 1 god kommentar
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        23. october 2022   

    • @Bæredygtig Brøndby, Jeg ser også Gammelby har et forfærdeligt indhop.
      2 enige

  • Joblar
  • Joblar   23. october 2022   

  • I morgen kan vi risikere at ligge på en af nedrykningspladserne - tyg lige på den - det her er godt nok så langt under niveau at man savner ord.
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • @Joblar,
      Det er godt nok også en speciel situation at man kan være ubesejret i 7 kampe og stadigvæk dale i tabellen.

      Men der skal ske noget drastisk senest i vinterpausen.
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer

  • Jeg sidder tilbage med fornemmelsen, at vi er det bedste hold på banen i dag. Ikke overlegne overhovedet men vi har fin kontrol med kampen.
    Synes stadig ikke vi skaber nok men GF står også virkelig dybt.
    Fatter i øvrigt ikke hvorfor der ikke bliver dømt frispark til MH ved 2-1.
    1 enig · 1 god kommentar

---

  • Wass KLART man of macth! Kan der ikke være to meninger om.
    Han fik Niels Frederiksen til at skifte Radosevic ud. Alene af den grund, er Wass årets spiller! :-)
    4 enige
     
    • @Ville bliv vild !

      Det var vel mest Rado der fik NF til at skifte Rado ud.
      Og sikke en forskel det gjorde at få en rigtig fodboldspiller ind på den defensive midtbane.
      1 enig
     
    • @Ville bliv vild ! Ikke specielt sympatisk af Wass.

    Se 3 flere kommentarer
     
    • @Ville bliv vild ! Nogen bliver jo nødt til at fortælle NF hvordan holdet skal sættes. Ca 12 kampe i streg har han brugt ca 80 minutter på at finde ud af hvad næsten alle andre vidste før kampstart. I dag er Wass så hjælpsom at sige det før det 80. minut og også ligefrem sætte formationen. NF burde sige 1000 tak til Wass. Istedet bliver han sikkert børnefornærmet. Fremadrettet bør NF fortælle om der er bagvedliggende argumenter for at starte med Slimane og Rado på banen? De er enten ikke i form eller også har de mistet gnisten. Wass årets spiller og træner.
      1 enig
     
    • @Ville bliv vild !
      Det gjorde han så ikke, både Wass og Niels afviser

  • Per Pøl
  • Per Pøl
    Betalende bruger
      23. october 2022   

  • Flot anden halvleg men igen lukker vi mål ind på dødbold
    Glæder mig til at se udtrykket i næste kamp uden radosevic

  • Per Pøl
  • Per Pøl
    Betalende bruger
      23. october 2022   

  • Flot anden halvleg men igen lukker vi mål ind på dødbold
    Glæder mig til at se udtrykket i næste kamp uden radosevic

---

  • Der er alt for mange kampe, hvor vi kun kommer ud til en halvleg, og det er simpelthen ikke godt nok. Vi spiller dog en fremragende anden halvleg.

    Derudover må man konstatere, at Slimane ikke er god nok i den her sæson. Da han tidligere på sæsonen blev sat af, var han uforstående overfor valget, og han mente selv, at han var for god til bænken. Dette har ikke været realiteten, og han bliver ved med at underpræstere.

    En anden spiller som bliver ved med at få genvalg er Radosevic. Ja, han er da fremragende i det defensive spil, men han er håbløs i boldomgangen og i det offensive spil. Hvis Brøndby skal udvikle sig hen mod top 6, så skal Radosevic slet ikke være i startopstillingen.

    Jeg kan utrolig godt lide NF. Synes han er sympatisk og fornuftig, men lige startopstillingen falder han desværre af på ugentligt.

    1 enig · 1 god kommentar

  • Det ser ud som om NF har lagt sig fast på nogle defensive beslutninger, som måske trænger til en genovervejelse...

    Behøver Maxsø og Rado at være lederne? Er Maxsø overhovedet selvskrevet til at spille? Skal vi fortsætte med Wass som højre back og Gammelby som backup?

    Offensiven scorer jo faktisk en masse mål, men defensiven sejler og det virker som mere end er spørgsmål om manglende kontinuitet, men måske også hvor godt spillerne supplerer hinanden og hvor meget de vil det og tror på det?
    1 enig

  • Alle de ting man gerne ville sige til Niels - Vi ku' være så gode, hvis bare du ville bruge spillerne som de er bedst (!) Wass som central midt, Vallys offensiv midt (du spilder ham ude på fløjen!), Rado alle andre steder end på banen.
    Defensive dødbolde: Wtf foregår der? Så ansæt dog nogen til at lære drengene det!
    Offensive dødbolde: Hvorfor er vi det eneste hold i Suppen som ikke presser modstanderens målmand når vi har fx hjørne?
    Presspil: I dag fungerede det bedre end længe - hold nu fast i det, vi er bedst når vi opsnapper bolden før modstanderen afslutter!
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Uche
    • Uche   23. october 2022   

    • @Brøndby4Life - simpel forklaring zone opdækning

---

  • SBAAMA
  • SBAAMA   23. october 2022   

  • Den der assist fra Vallys, wow
    5 enige

  • Jeg er pisse frustreret lige nu. Synes at vi spiller en okay kamp fra halvdelen af 1 halvleg, fra 2 halvleg er vi klart bedst. Vi snorksover ved deres første mål, annulleringen af vores 2 mål er vel okay, den skal dømmes, uanset hvor meget spil for galleriet der er. Jeg sidder med den her uforløste følelse igen igen, hvorfor fanden er det at, at marginalerne er mod os næsten hele tiden, er det elendige spillere, er det dårligt træner arbejde eller---- Hvad jeg til gengæld ved, er at vi har fortjent mere end hvad vi får ud af kampene, problemet er bare, at det ikke hjælper os i tabellen. jeg vælger lige nu at glæde mig over, at vi formår at score og få et point. Så er der et par spillere som igen spiller under niveau. keg orker ikke at nævne navne, kun at Greve, Wass, Ohi er afgørende for vores offensiv. Så får mit hjertebarn :) Cappis scoret, det var dejligt-- Vil være på stadion næste Søndag sammen med en masse af jer andre...
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • Uche
    • Uche   23. october 2022   

    • @jeffchr - næsten enig med dig, målet bør stå i første halvleg får Blas en arm i hovedet der bliver hverken frispark eller gult kort, derfor heller ingen gult kort da greve blev mejet ned efter 30 sekunder.
      blot lidt ads til et godt indlæg.

  • Synes dommeren var mindre god . 2-2 er bedre end at tabe , men stadig ikke godt nok. Frederiksen bruger hvisse spillere forkert , f. Eks blev det bedre da wass kom op på midtbanen hvor han hører til. Rado trænger til en pause, så ind med Bell istedet.
    2 enige

---

  • fabi
  • fabi   23. october 2022   

  • Jeg har så mange spørgsmål, som jeg godt gad at have svar på.

    Hvorfor lukker vi igen mål ind på dødbolde? (og generelt så mange)
    Hvorfor er vi ikke bedre til at sætte spillet når modstanderne presser os højt? (overgang fra fase 1 til 2)
    Hvorfor er vi ikke bedre i den første fase med alle de på papiret gode boldspillere vi har?
    Hvorfor presser vi ikke højt i længere perioder af kampen?
    Hvorfor er presset generelt så afventende og nølende? (især når vi står lavt)
    Hvorfor er vi så usikre når vi står lavt?
    Hvorfor spiller vi kun godt i så korte perioder i kampene?
    Hvorfor har så få af de spillere der har været her længe og burde kende spilsystemet, løbemønstrene, preslinjen og presstriggersne pil op formmæsigt?
    Hvorfor har blas riveros konsekvent kun 1 pasningsmulighed frem i banen når han modtager bolden og det er en en aflevering langs sidelinjen til en brøndby spiller med en mand lige i ryggen? (ofte Vallys eller slimane)
    Hvorfor spiller anis slimane?
    Hvorfor kommer Gammelby ind i alle kampe?
    Hvad har kvistgaarden gjort siden han er begyndt at få så lidt minutter?
    Hvorfor bliver rado ved med at spille, når hans største svaghed bliver udstillet på den måde niels og holdet gerne vil spille på? (det jo næsten synd for rado, for han er en god spiller med et andet spilsystem)

    Hold nu op, hvor jeg synes niels frederiksen bliver reddet af at vi har nogle kvalitetsspillere der i momenter (enkelte situationer) viser høj høj klasse. For jeg synes virkelig ikke at det er taktiske træk, tydelige spilmønstre, god organisation og indbyrdes forståelse der karakterisere vores hold. Som ellers er noget af det jeg vil mene man burde kunne træne og blive bedre til i løbet af ugen.

    Men når alt det negative er sagt, så synes jeg alligevel vi var det bedre hold end agf og burde have vundet og den følelse har jeg også siddet med i de sidste efterhånden mange uger. men vi brænder den ene runde af efter den anden, og får hele tiden kun 1 sølle point.
    2 enige

  • Glemte at nævne Vallys som en af de bedste..
    2 enige

  • Mr.D
  • Mr.D   23. october 2022   

  • Forstår ikke hvorfor det nu er så meget “in” at være efter Rado.
    Enig han laver nogle frygtelige fejl MED bolden, men han er en af vores bedste MOD bolden.
    Syntes han gik forrest i dag med agressiv indstilling og hårdt arbejde.
    NB: vi har en tendens til at tabe de kampe han ikke starter inde!
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • @Mr.D Jeg er til dels enig med dig, meeen.... Han bremser for meget i opspillet efter min mening og jeg fatter simpelthen ikke, at han laver de der uprovokerede fejl med bolden. Jeg synes godt at det måske kan forsvares med ham på holdet men synes så også at en spiller som Bell ikke har fået nok af spilletid, det er et valg af træneren som jeg i min uvidenhed ikke er enig i. Udtrykket bliver et helt andet når vi får en boldspiller ind. Glæder mig til, at se på Søndag om Rado bliver savnet.

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Mr.D
  • Mr.D   23. october 2022   

  • Holdet nå være et spøjst sted rent mentalt.
    På den ene side er vi voldsomt gode når vi giver den gas og spiller os ud.
    Samtidig sker det (næsten) kun når vi er bagud.
    Efter flere hårde bollespark syntes jeg det er høj moral at komme igen to gange på udebane.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Anis spiller sig vel af i dag, pisser bolde væk og falder over sine egne ben gang på gang. Wass må være sikker på 6éren fra start næste kamp, blas ser ikke godt ud i defensiven. God kamp af drengene som rejser sig, de havde fortjent sejren.
    3 enige · 1 god kommentar

  • Mr.D
  • Mr.D   23. october 2022   

  • Ohi mål igen! Også god assist på Wass annulerede mål.
    Den mand er farlig :-)
    2 enige

---

  • Mr.D
  • Mr.D   23. october 2022   

  • Vild liga.
    I morgen aften kan vi ligge til nedrykning.
    Men er samtidig kun 2 point fra top 6.
    Crazy…..
    3 enige
     
    • retrograde
    • retrograde
      Betalende bruger
        24. october 2022   

    • @Mr.D
      ….og 6 point fra nr. 2 ;)
      1 enig · 1 god kommentar

  • Vi er ubesejrede siden trensfervinduet lukkede. Kunne dog godt trænge til en sejr.
    4 enige · 1 god kommentar

  • Vi er ubesejrede siden trensfervinduet lukkede. Kunne dog godt trænge til en sejr.

---

  • joker
  • joker   24. october 2022   

  • Set over hele kampen er vi igen det bedste hold og alligevel ender det kun med 1 point. Må sige alle de kontroversielle kendelser samt VAR ikke går vores vej for tiden. Hvis det skal udlignes over en sæson, så venter der snart en del medvind.
    1 god kommentar

  • Zer
  • Zer   24. october 2022   

  • Der er en Wass i først halvleg og en hel anden Wass i anden halvleg der kan ikke være nogle tvivl om hvor han skal være. Slimane har en periode hvor han ikke skal være i starten han laver alt for mange fejl og slipper ikke bolden hurtig nok. Glæder mig til VAR går vores vej hel sikker at Mads bliver holdt ved det andet mål. Greve imponeret mig igen.
    1 enig · 2 god kommentar




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder